Heyecandan durmadan terleyen ellerimi bir kez daha şortuma silip etrafa baktım. Ne zaman gelecekti bizim Min Yakışıklı Basketbolcu Yoongi. Biraz daha gelmezse heyecandan koşmaya başlayacaktım.
Neyse ki bugün bana özgüven ponpalamıştı arkadaşlarım. 2 yıl önce Namjoon'dan kesinlikle kendi isteği ile dızladığım yurtdışındaki kuzeninin getirdiği orijinal Nike chicago bulls forma takımını giyinmiştim. Ayrıca Jimin'in halasından temin ettiği hazır ağda bantları ile ruhumu teslim edecek acıya rağmen bacaklarımı almış bebek gibi pürüzsüz ve kusursuz hale getirmiştik. Jimin'den geri aldığım parfümüm ile boy abdesti alıp saçlarıma şekil vermiştim.
Arkadaşlarım nezaketen mi yoksa gerçekten mi söylediklerini bilmediğim cümleleri ile özgüvenimi arttırmışlardı. Yani hazırdım.
Telefonumun derinlerden gelen sesini duyunca elim ayağım titriye titriye sırt çantamı karıştırıp en dibinde buldum.
Boşuna heyecan yapmıştım. Bizim salak Jimin arıyordu.
Taehyung; Yine noldu Jimin?
Geldiğimizden beri 15. kez arıyordu hemde.
Jimin: Nerde bu çocuk?
Taehyung: Çocuk deme çarpılırsın. Ayrıca gördüğün gibi bekliyorum ve bilmiyorum.
Basketbol sahasına uzak ama sahayı net görebileceği bir yere oturdu ve bizi gözetleyeceğini söyledi. Jimin'e karşı çıkmak imkansızdı.
Jimin: Baştan söyliyeyim bu kadar bekletilmez yani. 5 dakika daha bekliyoruz gelmezse gidiyoruz. Aklı başına gelsin. Jimin'in arkadaşı bekletilmez beklenir. Herkes haddini bilec-
Taehyung: Kapatıyorum JimJim hadi bay.
Telefonu yüzüne kapattığım an duyduğum ses ile kurumuş dudaklarımı yalayıp arkamı döndüm.
Of of bu ne hal bey? Sen benim kalbime mi indirmek istiyorsun?
Yoongi: Selam Taehyung. Üzgünüm geciktim. Biraz trafik vardı da.
Taehyung: Hiç önemli değil. Zaten çok beklemedim.
1 saattir burada bekliyorum ama yani beklediğim kişi Lanet Min Yoongi olduğu için cidden hiç ama hiç sorun değil.
Yoongi: Isınıp hazırlanalım. Sonra çalışmaya başlarız.
Taehyung: Olur
Yoongi: Harika.
Kenarda bulunan oturaklara çantasını koyduktan sonra üzerindeki ceketi çıkardı. Saçlarına bandanasını takarken aptal gibi dikilmiş onu izleyen bana şaşkınca baktı.
Yoongi: Neyi bekliyorsun?
Taehyung: Ha?
Tatlı bir şekilde gülümseyip geri yanıma döndü. Ellerini bana doğru uzattığı sırada donup kaldım. Elleri neden benden yöne geliyordu?
Omuzlarımda ki yük bir anda azaldığında irkildim. Noluyor lan
Yoongi: Çantanla mı oynayacaksın. Şöyle kenara koyalım. Kimse almaz merak etme.
Ben baştan aptal gibi davranmaya başlamıştım. Kesin Jimin şuan benim ne kadar gerizekalı olduğum hakkında konuşmalar yapıyordu. Kendisiyle.
Yoongi: Şimdi ısınma hareketlerini yapalım. Yaptıklarımı tekrar et
Önüme geçip ısınma hareketlerini yapmaya başladı. Ona dalıp gitmemek için verdiğim savaşla hareketleri yapmaya başladım. İlk başta hafif harekteler yaptırsa da sonradan hem hızlanmış hem de zorlaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranınım ~ Taegi/ Jikook
FanfikceGenç yetenek basketbolcu Min Yoongi Onun en büyük hayranı lise öğrencisi Kim Taehyung