marvels spiderman oynamayı bir kaç gün önce bitirdim sizce peter parker bir chaeyoung ve mj bir lisa nasıl olur yazmalı mıyım
-
"Bayan Kim Pranpriya benim."
İlk başta Jennie suratıma aptal aptal bakmak dışında bir tepki vermemiş sonrasında eliyle gözlerimi kapatıp bana bakmıştı.
"Siktir."
"Özür dilerim." Dudaklarını birbirine bastırdı, burnundan nefesini üfledi.
"Lisa, bunu saklamamı benden bekleme. Chaeyoung en yakın arkadaşım ve onu aptal yerine koymanı izleyemem."
Göz teması kurmak için ayağa kalktım, Jennie'nin tek kolunu tutup konuşmaya devam ettim.
"Bayan Kim ben gerçekten söyleyeceğim onu aptal yerine koyup kandırmaya çalışmıyorum gerçekten ona söyleyeceğim."
"Neyi bekliyorsun?"
"Doğru bir zaman arıyorum sadece." Kafasını yavaşça sağa sola sallayıp derin bir nefes aldı.
"Bunu senin için değil onun için yapıyorum."
Sadece sustum ve ona bakmaya devam ettim.
"Sen onu yeterince tanımıyor olabilirsin ama yalnız ve mutsuz bir hayatı varken sen onun hayatına girdiğinden beridir bir şeylerden zevk aldığını görebiliyordum. Tanrım..."
Yalnız ve mutsuz bir hayata sahip bir kadın gibi durmuyordu Chaeyoung dışarıdan, kesinlikle hayatının yolunda olduğunu düşünüyordum.
"Onu mutsuz etmene izin veremem, ona daha fazla yalan söylemeden ve kırmadan açıklamalısın. Başkasından değil senden duymalı Lisa."
Yine cevap verememiştim, Jennie ise konuşmaya devam etmişti.
"Pranpriya onun hayatında olduğundan beridir Chaeyoung tek gecelik aptal ilişkilere girmiyor ya da gece ağlayarak uyuyakalmıyordu."
Geceleri ağlayarak uyuyakalmak mı? Park Chaeyoung geceleri ağlayarak uyuyakalıyor olamazdı.
"Bayan Kim inanın bana ben onu çok seviyorum, onun mutsuz olmasına izin vermem."
Kapının açılma sesinden sonra elimi hızlıca Jennie'nin kolundan çekmiştim, Jennie'nin gözleri ise kapıya dönmüştü.
"Toplantın bitti mi?"
İçeri gelen Chaeyoung olmalıydı, mırıltıyla Jennie'yi onayladı.
"İçmeye çıkalım mı? Uzun süredir baş başa bir şey yapmıyoruz."
Beni arkasında bırakıp Chaeyoung'ın yanına yürüdü.
"Çalışmam lazım Jennie, şimdi olmaz."
Jennie of çekip kafasını geriye doğru yatırmış sonrasında Chaeyoung'ıda geçip kapıya ilerlemişti.
"Ben Jisoo'nun yanına gidiyorum."
Chaeyoung kıkırdadı.
"İyi şanslar."
Jennie çıktıktan sonra bile olduğum pozisyonu bozamamış o şekilde kalmıştım, yaşadığım şeyler fazlasıyla ağırdı.
Chaeyoung'un mutsuz biri olduğunu öğrenmiş ve Pranpriya olduğumu takıntılı olduğum kadının en yakın arkadaşına ifşalamıştım.
"Sorun ne?"
Chaeyoung'ın sesiyle kendime geldim, kafamı sağa sola salladım.
"Hiç-hiç bir şey Bayan Park." Gülümseyerek ilerledi geçerken omzumu pat patlayıp konuştu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask on (chaelisa)
FanfictionLisa sabahları iş kadını geceleri ise Pranpriya olarak Chaeyoung'un kirli rüyalarının ana karakteri.