bir ai cover koydum beğendiklerimden isterseniz okurken dinleyebilirsiniz
--Lisa'nın gözünden-
Chaeyoung'la işten beraber dönüyorduk artık, arabasıyla beni eve bırakıyor ama genelde bende kalıyordu.
Bana bir adım atalı nerdeyse iki hafta olmuştu her şey hayal ettiğimden bile güzeldi Chaeyoung dünyanın en kibar ve ilgili sevgilisiydi. Sabahları kahvaltı hazırlayıp beni öperek uyandırıyor ofise girerken elimi bırakmıyordu, insanların kötü bakışlarından beni korumak için yanımdan hiç ayrılmıyordu.
Ama dün beklediğim gibi olmamıştı, beni eve bıraktıktan sonra kendi evine gitmiş ve sabah beni almaya gelmemişti. Yazdıklarıma soğuk bir şekilde cevap verip bugün işe gelmeyeceğini tek başıma gitmemi söylemişti.
Dönmüş olan Hyeri'yle Chaeyoung'ın odasında işlerimizi halletmeye çalışıyorduk ama benim aklım Chaeyoung'taydı.
Neyi yanlış yapmış ve onu kırmış olabilirdim?
Canını sıkacak bir şey yapmış olmalıydım ama dün öpüşerek ayrılmıştık, canı sıkkın olsaydı beni öpmezdi değil mi?
Herhangi bir mesaj atmış mı diye kontrol edip duruyordum, bunu tekrarladığım sırada Hyeri bana seslendi.
"Sorun ne?"
Ben ona doğru döndükten sonra ekledi:
"Bayan Park'la mı alakalı?"
Sessiz ve üzgün gözlerle ona baktım, herhangi bir cevap vermek için fazla üzgündüm ve aklım fazla karışıktı.
"Kavga mı ettiniz? O yüzden mi gelmedi?"
Ben cevap vermek için ağzımı açmışken kapı birden sertçe açıldı. Genel Jennie'ydi.
"Lisa seninşe görüşebilir miyim?"
Kafamı sallayıp ayağa kalktım, Jennie benimle görüşmek istiyorsa Chaeyoung'ın gelmeme sebebi benim Pranpriya olduğumu öğrenmiş olması olabilir miydi?
Chaeyoung bana açıldığı günden beridir Pranpriya'nın hiç bir gösterisine gelmiyor ve ona yazmıyordu, en son birlikte olduğumuz gece onunla görüşmüş ve sonrasında tamamen silmişti. Bu beni Pranpriya olarak kırsada Lisa olarak fazlasıyla rahatlatmıştı, Chaeyoung artık benimle sevgiliydi ve beni seviyordu bir striptizciyle yatmış olması onu kötü birisi yapmazdı.
Altı üstü bir striptizciydim ben, bana aşık olamazdı zaten. Bedenimi beğenmiş ve onu elde ettikten sonra bırakıp gitmişti.
Jennie'nin açtığı kapıdan çıktım, arkasına geçip onu takip etmeye başladım, beni direkt olarak odasına götürüyordu.
Kapıyı açtı arkasından açık bırakıp girmemi bekledi. İçeri girip kapıyı kapattığım an ise konuştu:
"Ona söyledin değil mi?"
"Söylemedim Bayan Kim."
Derin bir nefes aldı, gözlerini sıkıca yumup anında geri açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mask on (chaelisa)
FanficLisa sabahları iş kadını geceleri ise Pranpriya olarak Chaeyoung'un kirli rüyalarının ana karakteri.