B2 İyi halt ettin

170 17 8
                                    

Merhabalarr

İkinci bölümle karşınızdayım.

Lütfen etiket yapabilir misiniz? Daha çok okunmasını istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

İyi okumalar!

____________________⍟⍟⍟____________________

Boy aynamda kendimi izledim. Okul kıyafeti yakışmıştı. Saçlarımı düzeltip aşağıya indim. Herkes masalarda oturmuş kahvaltısını yapıyordu. "Günaydın Asami-kun!" Uraraka'nın neşeli sesiyle hafif tebessüm etmeye çalıştım.

"Günaydın Ochaco-san." Uraraka , Lida , Midoriya ve Tsuyu'nun oturduğu masanın arkasındaki masaya oturdum. Kirishima'nın yanına. "Günaydın Kırmızı kafa." Diyerek saçlarını karıştırdım. "Hey! Bunları yapmak ne kadar zor haberin var mı?"

Güldüm. "Tam tersi olması gerekmiyor muydu?" Diye sorduğumda Bakugo araya girdi. "Kız gibi sızlanmayı bıraksana aptal! Bu hiç erkeksi değil." Kıkırdamam ile omzuma sert bir darbe yedim.

"Oha omzum çıktı hayvan!" Gözlerimi büyütmüş bir yandan Kirishima'ya bakıyor bir yandan da omzumu tutuyordum. "O kadar sert vurmadım kızım abartma."

"Aman be." Çubuklarımı elime alarak tabağıma bir kaç şey koydum. "Pişt ucube." Bakugou'nun seslenmesi ile kafamı kaldırdım. "Bana mı diyorsun ucube diye!?" Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. "Senden başka ucube mi var?" Göz devirdim.

"Ne istiyorsun Katsuki?" Kaşları çatıldı ve sinirle bana bağırdı. "Bana Katsuki deme lan! Bakugo diyeceksin!" Yine göz devirdim. Bu çocuk ne zaman medenice konuşacaktı? "Ne istiyorsun Bakugou?"

"İstersen okula beraber gidelim diyecektim." Gözlerimi kocaman açarak ona baktım. "Ciddi misin?" Diye sorguladım. "Evet. Sonuçta sınıfı bilmiyorsun yerini falan gösteririz işte Kiri ile. Dimi kırmızı bok?" Diyerek Kirishima'ya baktı. Kirishima onu onayladığında güldüm.

"Sağol Bakugo. O zaman çabuk yiyelimde geç kalmayalım." Beraber yemeklerimizi bitirip okul için yola koyulduk. Sınıftan bir kaç kişi de bizimle okula yürüyordu. Birden omzuma atılan kol ile soluma baktım.

"Günaydın Asami-chan!!" Mina... "Günaydın Mina-san." Bir şeyler söyleyeceği kesindi. Kim bilir yine kafasında nasıl senaryolar dönüyor. "Todoroki tek başına yürüyor. Ama bir gözü sende , yere bakıyor ama arada sana ve Kiri'yle Baku'ya da bakıyor." Al işte...

"Ee Mina? Yani? Bakması normal değil mi? Sende herkese bakmıyor musun?" Ben geleli daha ne kadar olmuştu da böyle çıkarımlar yapabiliyordu?
Bana eğildi ve fısıldadı. "Tatlım ben ikinizin arasındaki o elektriği gördüm. Todoroki'nin bakışları normal bakışlar değil. İnan bana!"

"Tamam Mina , bir okula gidelim. Ondan sonra konuşuruz bu konuyu." Kafasını olumlu anlamda sallayıp bu sefer de Kirishima'nın saçlarını karıştırıp ona dadandı. "Bakugo ile iyi anlaşmana şaşırdım doğrusu." Yanımda beliren Todoroki'nin sesiyle yavaşladım.

"Bence kafa çocuk , sadece biraz sinirli o kadar." Yere bakarak yürürken ilk defa kafasını kaldırıp bana baktı. Kaşları havalandı. "Biraz mı?" Hafifçe güldüm. "Tamam biraz değil baya." Diyerek düzelttiğimde gözleri dudaklarımdaki gülümseme de takılı kaldı.

Çok sık gülümsemezdim , ama o beni gülümsetmişti. Gözleri şaşkınlıkla gülümsememe bakarken en sonunda o da hafif bir tebessüm etmeye çalıştı. Bu gülümsememin daha da büyümesine sebep oldu.

"Siz ikiniz neden salak gibi sırıtıp duruyorsunuz?" Kaminari'nin sorusuna karşılık omuz silktim. "Bizde bilmiyoruz sarı bomba." Diyerek saçlarını karıştırdım.

Love And Betrayal | Shoto TodorokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin