Selamlar
Oy verip yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar!
____________________⍟⍟⍟____________________
"Fazlasıyla sessiz kaldık. Seni uyarmıştım , bedelini ödeme vakti geldi." Telefonu kapattığımda lanetler okuyarak sokaktan çıktım. Tam yanlarına gitmek için hareketlenmiştim ki bir elin boynumu sarmasıyla kalakaldım.
Dabi.
"Sana da merhaba küçük ihanetçi." Boğazımı o kadar sert sıkıyordu ki bırak karşılık vermeyi nefes bile alamıyordum. Beni uzak bir mesafeye fırlattığında bir dükkanın camına çarparak içeriye düştüm. Cam parçaları vücuduma battı. Acısını umursamayarak nefes almaya çalıştım.
"Asami!" Shoto'nun yanımda belirmesiyle doğrulmaya çalıştım. "Shoto..." Zar zor çıkan sesimle ona baktım. "Kaç... H-hedefi sensin." Öksürmeye başladığımda yanıma eğilip beni kucağına aldı. "Seni bırakamam."
"Kaçman lazım! Sana bir şey olursa kendimi affetmem! Lütfen." Beni dinlemeyerek mağazadan çıktı ve Ochaco'nun yanına indirdi beni. Gitmeden önce onu kolundan yakaladım. "Shoto lütfen." Dudaklarıma son bir öpücük bırakıp yanağımı okşadı. "Geleceğim. Endişelenme."
Iida , Mina , Bakugo ve Kirishima'ya katıldığında Ochaco kendime gelmem için bana su içirdi. "Birden nereden çıktı bu?" Keşke açıklayabilsem. Ama korkuyorum Ochaco , sizi kaybetmekten korkuyorum. "Bize ihanet ettin. Ne de üzücü, oysaki seni sevmiştim Asami-kun." Birden ortaya çıkan Twice etrafımızı sarmıştı.
"Neyden bahsediyorsun sen? Ne ihaneti!"[Ochaco]
"Onlara söylemedin mi Asami?"[Twice]
Ochaco çoğalan Twice'lar ile uğraşırken bir kısmı etrafımda aynı şeyleri bağırarak dönüp duruyorlardı. Ortada kalakaldım , bir şey yapamadım hiçbir şey söyleyemedim.
"İhanetçi Asami! Bizi bıraktın! Onlara yalan söyledin! Sana güvenmiştim! Bizi terk ettin!"
Bu sözlere daha fazla dayanamayıp kulaklarımı kapattım. Buna rağmen beynimin içinde yankılanıyorlardı.
Kötüsün sen kötü.
Canım acımaya başladığında ağzımdan kopan çığlık ile etraf cayır cayır yanmaya başladı. "Asami!" Shoto'nun sesiyle ona döndüm. Dolu gözlerim etrafı bulanıklaştırdı. Ellerim titremeye başladığında nefes almakta zorlaştı. Gücüm kontrolsüz bir şekilde etrafı yakmaya başladığında Twice'ın kuklaları eriyip gitti.
Kendimi zorlayarak ayağa kalktığımda öfkeden gözlerimin ateş içinde parladığını hissediyordum. Ellerim karıncalanıyordu içimdeki o büyük öfke ateşini salmak için. Bu ateşi Ailemi öldürdüğüm zaman kullanmıştım bir tek. Öfkeyle harmanlanmış cehennem ateşi.
"Ben.. kötü biri DEĞİLİM!" Bağırmam ile ateşim daha büyük bir alanı kaplamıştı. Bedenimdeki enerji dalgası etrafa yayıldı. İnsanlar bağırarak kaçışıyor , Ochaco ve Iida onları tahliye ediyordu. "Küçük ihanetçi kızdı." Dabi'ye doğru ateşimi püskürttüğümde mavi ateşiyle karşılık verdi. Gücümü biraz daha arttırdığımda mavi alevleri geçerek ona ulaşmasını sağladım.
Onu uzağa fırlattığımda gücümü ilk defa sınırına kadar kullanıyordum. "Asami! Kendine gel! Seni kışkırtmaya çalışıyorlar. Dinleme onları!" Shoto'nun sesi bile öfkemi dindirmedi. Dabi tekrar ayağa kalktığında mavi alevlerini bana doğrulttu. "Asami!" Shoto hala bağırıp benimle konuşmaya çalışıyordu.
Alevler her yerimi sarmıştı. Saçlarım , gözlerim ellerim. Her yerim cehennem ateşiyle yanıyordu. Sınırıma ulaşmak üzereydim , öfkem gücümü daha fazla kullanmaya itiyordu beni. Dabi'nin alevleri beni nişan almışken son anda yön değiştirdi. Shoto'ya doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love And Betrayal | Shoto Todoroki
FanfictionVillian olan Asami'nin U.A.'ya ajan olarak gönderilmesi iyi bir fikir miydi? Yoksa Villian'ları bitirecek kötü bir hamle miydi?