B4 Bay Kalça Tokuşturucu

131 15 17
                                    

Selamlar

Yeni bölümle karşınızdayım

Umarım hoşunuza gider

İyi okumalar!

____________________⍟⍟⍟____________________

Ses bombasını ayarlayıp telefonuma bağladım. Burası fazla sessiz ve sıkıcıydı. Gördüğüm o şarkının üstüne tıkladım.

Dance The Night Away -Twice.

"Bu da ne?" Herkes bana döndü. "Birazcık eğlence katmak istedim. İlk gece sonuçta? Biraz eğlenmek bizim de hakkımız."

Bakugo'yu elinden tutarak kaldırdım. -kolay olmadı tabiki- ellerimle yön vererek dans etmeye başladım. "You and me in the moonlight a-a-a~" Bakugo çatık kaşlarıyla dans etmese de bir süre sonra müziğe ayak uydurmaya başladı.

"One two three lets go!" Bakugo'yu bırakıp dans etmeye başladım. Momo , Jirou , Uraraka , Mina ve Hagakure de bize katıldı. Aynı zamanda bağırarak şarkıya da eşlik ediyorduk. "Let's Dance The Night Away!!!"  Zıplamaya başladığımızda kesinlikle çok eğleniyorduk.

"One two three lets go!" Bulaşıkları yıkayan Lida ve İzuku bile dışarıya ne olduğuna bakmaya gelmişlerdi. Onları da ellerinden tutup ortaya çektim. "Let's Dance The Night Away~"

1-B sınıfında Neito ve bir kaç kişi dışında herkes gelmişti. Todoroki ve Tokoyami izliyordu sadece. Kirishima'nın ellerimi tutmasıyla beraber zıplamaya başladık. "Auran mükemmel kızım! Sayende mal mal oturmuyoruz." Güldüm.

"Tabi hayatım ne sandın?" Diyerek dans etmeye devam ettik. Popoma yediğim darbe ile sendeledim ve gözlerimi kocaman açarak etrafa baktım. Yanımda duran Bakugo kollarını önünde bağlamış yan yan bana bakıyordu. "Sen mi yaptın lan!?"

Sırıttı ve kalçasını benimkine vurdu. Kirishima bize gülmekle meşguldü. "Yavaş be hayvan! En son götünü falan patlatırım diyordun noldu? Şimdi bildiğin kalça tokuşturuyorsun!" Diyerek sitem ettim.

"O zaman senden haz etmemiştim ama artık en yakın arkadaşım oldun cimcime." Diyerek kolunu omzuma atarak boynuma doladı ve kafamı eğip saçlarımı karıştırdı. "Lan dursana! Gitti bütün karizma!"

"Bu hiç erkeksi değil Asami!" Diyerek dalga geçen Kirishima'ya birazdan uçacaktım. Bakugo beni bıraktığında omzuna bir tane vurdum. "Elin sertmiş." Diyerek omzunu sıvazladı.

"Sus ve dans et Bay Kalça tokuşturucu!" Kaşlarını çatarak bana baktı. Bana ayak uydurarak dans etmeye başladı. "Bana öyle seslenme ucube!" Omuz silktim gülerek. Bakugo elimden tutup beni kendi etrafımda döndürdü.

"Vay Bakubro!! Ne güzel kıvırıyorsun öyle?" Diyerek Bakugo'ya sırnaşan Kirishima beni daha çok güldürdü. Dans etmeyi bırakmamızın sebebi şarkının durmuş olmasıydı. Herkesin ağzından "Yaa!" Nidaları yükselirken yeni bir şarkı çalmaya başladı. Bu şarkıyı biliyordum.

Be Free - KB.

Bakugo ona yapışan Kirishima ile ilgilenirken bir el elimi tutarak beni kendine çevirdi. "Todoroki-kun..." Ellerimi kendi omuzlarına bırakıp ellerini belime sabitledi. Şarkıya uygun bir ritimde dans etmeye başladık.

"Bu şarkıyı severim. Anlamı çok hoş." Dediğinde içim kıpır kıpır oldu. Bu şarkı çok anlamlıydı. "Oh my god your smell umm uh. dansume nal danggyeo." Bana doğru eğilerek kulağıma bu sözleri fısıldadığında kalp atışlarım hızlandı. Nefeslerım sıklaştı , bu hisler neydi böyle? Neler oluyordu bana? Neden heyecanlanmıştım?

Love And Betrayal | Shoto TodorokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin