B3 Eğitim kampı

148 15 12
                                    

Selamlarr

Etiket yapar mısınız???

Umarım beğenirsiniz

İyi okumalar!

____________________⍟⍟⍟____________________

Kamp için hazırdık. Otobüse sırayla biniyorduk. "Neyseki 1-B sınıfı gelmiyor. Yoksa Neito gerizekalı beynimizi sikerdi." Kirishima'nın dediğine kıkırdadım. "Ne diyor ki?" Diye sorduğumda Kirishima mükemmel taklit yeteneğini kullandı.

"Hahahaha 1-A sınıfı! Sizi ezip geçeceğiz (!) Aptallar!" Bakugo ve ben kahkaha atarak Kirishima'nın taklidini izledik. Uraraka ve Mina da bize katılmıştı. "Gevezeliği sonra yaparsınız. Otobüse binmelisiniz!" Lida-kun'un uyarısı ile otobüse bindik.

"Asami-chan! Sen buraya otur." Mina omuzlarımdan tutup beni Shoto'nun yanına fırlattı. İtmedi , bildiğiniz çocuğun üstüne fırlattı. Shoto'nun kucağında onunla göz göze geldik. "Pardon." Diyerek doğrulup koltukta düzgünce oturdum.

"Deli mısın kızım sen? Arkada hep birlikte oturacaktık biz! Neden o ucubeyi melez piçin üzerine itiyorsun?!" Bakugo'nun sinirli sesi buraya kadar ulaştığında hafif kalkarak arkaya baktım.

"Sorun yok Bakugo-chan! Burada da oturabilirim." Dediğimde Bakugo bana baktı. "Sen bilirsin ucube." Diyerek yerine oturduğunda rahatladım. Shoto'ya baktığımda beni izliyordu. Elleri ise kravatındaydı. "Todoroki-san kravatın bozulmuş."

Konuşmam ile irkildi ve kafasını kravatına çevirdi. Düzeltmek için elleri hareketlendiğinde içimden gelen bir dürtü ile ellerini tutup onu durdurdum. "Oi." Ona doğru eğilip kravatını düzeltmeye başladım.

"Okul kıyafeti sana çok yakışıyor Todoroki-san." Ağzımdan kaçan küçük itiraf ile bir anlığına duraksadım. Fakat sonra kravatını düzeltmeye devam ettim. "Sağol Kawakami-kun." Sesini tekdüze tutmaya çalışsa da hafiften titrediğini fark ettim.

Kravatını düzeltmeyi bitirince yakasını da hızlıca düzeltip geriye çekildim. Gözlerine baktığımda o his duvarının hafiften kırıldığını ve küçük duygu kırıntıları olduğunu gördüm. Şaşkınlık , hoşnutluk ve... Tutku.

Daha fazla bakmama izin vermeden bakışlarını kaçırdı. "Teşekkür ederim." Diyerek dışarıyı izlemeye başladı. Çantamdan kulaklıklarımı çıkarıp telefona bağladım. Kulağıma taktıktan sonra sevdiğim şarkılardan birini açarak dışarıyı izlemeye başladım. Bacaklarımı da kendime çekmiş kollarımı etrafına dolamıştım.

U.A'ya sızmış bir ajan olduğumu hatırlamak işimi zorlaştırıyordu. Önce öğrenmem gereken gizli bir bilgi olup olmadığını bilmem gerekiyordu. Tabi öyle bir şey varsa. Sınıftakilerin bazılarının özgünlüğünü biliyordum. Geriye kalanları kampta öğrenirdim eminim ki.

Buraya geleli yaklaşık 6 gün falan olmuştu. Önceki günlerde okul biraz sıkıcıydı. Çok alıştırma yapmamıştık. Shigaraki ve ekibi özlemiştim , bu süre içerisinde Toga-chan ve Kurogiri dışında pek kimseyle konuşmamıştım. Sadece bir gece Dabi yanıma gelmiş bana sürpriz yapmıştı.

Bir şeyler öğrenebilmek için birilerine sormam gerekliydi. Haliyle bu yüzden ya boş boğaz birine ihtiyacım vardı ya da saf. Bu sınıfta boş boğaz olan bir tek Mineta vardı , o sapık üzüm ile de muhattap olmak istemediğim için onu direk es geçtim.

Midoriya ve Uraraka-san saf gibi dursalarda zeki oldukları için onları da eledim. Mina-chan belki olabilirdi , ama o da Todoroki'nin bana ilgisi olduğunu zırvalayıp duruyordu. Todoroki'nin bana ilgisi-

Tabi ya. Todoroki'nin bana olan ilgisini kullanabilirim. Aniden diğer tarafım konuşmaya başladı. Vicdanım. Acımasızca olmaz mı sence de Asami? Haklıydı ama... Benim bir amacım vardı. Buraya insanları üzmemek için değil ajanlık yapıp bilgi sızdırmak için gelmiştim. Duygulara aldanma Asami.

Love And Betrayal | Shoto TodorokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin