Selamlar
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar!
____________________⍟⍟⍟____________________
Yaz kampı bitmiş , U.A'ya geri dönmüştük. Burada yaşamak gerçekten zordu. Kampı sikeyim. Her yerim ağrıyordu , yanık izleri yüzünden bu ağrılarla hareket etmek zorlaşıyordu. Neyseki son hafta biraz olsun alışmış , bilinç kaybı olmadan ve daha az yanık iziyle atlatmıştım.
Bir kaç gün dinlenmemize izin vermişlerdi. Duştan çıkmış odama yürüyordum. İçeriye girmem ile Shoto'nun odada olduğunu görmeyi beklemiyordum. Shoto ile bir haftadır çıkıyorduk. Eğitimlerden zaman buldukça birlikte vakit geçirmiştik.
Gerçekten de dediği gibi vücudumun her yerinde onu hissetmiştim. Harika anlardı kesinlikle Shoto bana çok iyi gelmişti. Ajan olduğumu tamamen unutuyordum , Shoto öğrenirse korkusu etrafımı sarıp duruyordu. Bu konuyu şimdilik rafa kaldırıp bana çapkın bakışlar atan Shoto'ya odaklandım.
Havlumu göğüslerim ve kalça hizam arasında sarmıştım bu yüzden de omuzlarımı ve bacaklarımı açıkta bırakıyordu. Bunu kullanarak yavaş adımlarla Shoto'ya ilerledim. "Burada olacağını düşünmemiştim."
"Senin için geldim birtanem."[Shoto]
Gülümseyerek karşısına oturdum. Eli yanağıma yerleştiğinde küçük bir öpücük bahşetti. "Güzel bir zamanda gelmişim sanırım." Başımla onu onayladığımda çevik bir hareketle belimden tutarak beni yatağa yatırıp üzerime çıktı. Kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atmaya başlayınca nefes alışlarım da hızlandı.
Dudakları yine dudaklarımı bulduğunda tutkuyla karşılık vererek elimi saçlarına geçirdim. O ise bir eliyle çoktan havluyu çıkarmaya hazırlanmıştı ki kapının pat diye açılması ile onu itmek zorunda kaldım. Havlunun tamamen üzerimde olduğundan emin olduktan sonra doğrularak gelen kişiye baktım.
"Ne halt ediyorsun iki saatti- ananı sikeyim! Biz aşağıda seni bekliyoruz sen ise bu yarım piçle mi sevişiyorsun?!" [Bakugo]
"Kapı çalmak denen bir şey var bilmem bilir misin? Burda özelimiz de kalmadı arkadaş."
"Bu ne böyle havluyla falan git giyin çabuk! Terbiyesiz. Gelmesem hüpletecektin kızı , seni yarım piç!"[Bakugo]
Shoto göz devirerek yanağıma bir öpücük kondurdu. "Aşağıda bekleyeceğim güzelim." Başımla onayladığımda Bakugo engelinin yanından dikkatle geçerek odadan çıktı. Kıyafetlerimi alarak küçük kabinde giyindim. Bakugo ile aşağı inerken söylenip duruyordu.
"Hayır anlamıyorum ki yani bu kaçıncı? Ben sizi basmaktan yoruldum ya. Hadi tamam odada yapın da eğitim kampında ormanda yapıyordunuz amına koyayım. Nasıl fantezileriniz var sizin."
Salona indiğimizde Kiri'nin yanına kuruluverdim. "Naber Kiribro?" Omuzuna dostça bir yumruk çaktım. "İyidir de tripliyim ben sana." Diyerek kollarını önünde birleştirdi. "Niye ne yaptım?"
"Beni çok ihmal ettin Asami-kun. Hani seviyordun beni? Aşkımız da mı yalandı Juliet?" Diyerek ağlıyormuş taklidi yaptı. Gülerek ona sarıldım. "Ya ben seni ihmal eder miyim hiç?" Yanağından öptüm. "Hem hani biz eğitim kampından gelince milkshake içmeye gidecektik?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love And Betrayal | Shoto Todoroki
FanfictionVillian olan Asami'nin U.A.'ya ajan olarak gönderilmesi iyi bir fikir miydi? Yoksa Villian'ları bitirecek kötü bir hamle miydi?