24 -M

381 38 58
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Evet doğru duydunuz smut var. Ama kiminle?🌝

İyi okumalar<3
~~~~~~~
1 hafta sonra~

İştahım oldukça açıldığı için enerjiktim. Felix'in odasında unuttuğum telefonu almaya gidiyordum.

Kapıyı çalmadan açıp girdiğimde gördüğüm görüntü ile tükürüğüm boğazımda kalmıştı. Felix banyodan yeni çıkmış bir şekilde giyinmek üzereydi ve çırılçıplaktı.

Hemen Felix'in kahkahasını duymuştum. Çok komikti sanki!

Ne olduğunu anlayamadan benim yanıma geldiğinde kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.

"Ne oldu hm? Neden bu kadar kızardın?"

Ellerini belime koyduğunda ise alt tarafım hareketlenmeye başlamıştı.

"Ş-şey ocakta yemeğim vardı benim"

Hızla odadan çıktığımda kapıyı kapatmıştım. Sikeyim!

Buna azdığım için kendime küfrederek koşarak odama girmiştim.

Hormonlarım yüzünden çok hassastım!

Utanarak banyoya girdiğimde sıcak bir duşun bunu bana unutturacağını umuyordum.

Nah unutturmuştu.

Aksine daha da yükseltmiştim.

Artık dayanamayarak parmaklarımı deliğime yaklaştırmıştım.

Orta parmağımı içime ittiğimde inlemiş ve titremiştim. Yavaşça hareket ettirirken acıyla dudağımı ısırmıştım.

1 aydır içime bir şey girmemişti ve bence normaldi.

Parmağımı biraz hareket ettirdikten sonra yüzük parmağımı da içime itmiştim. Yavaşça hareket ettirmeye başladığımda mırıldanmaya başlamıştım.

Hamileliğin hormonlarını sikeyim ben!

Yavaşça hızımı arttırdığımda zevk noktamı bulmayı umuyordum.

"F-felix..."

Adını kısık bir sesle söyleyip inlediğimde banyo kapımın tıklatılması ile parmaklarımı telaşla içimden çıkartıp üstüme havlu geçirmiştim.

Kapıyı açtığımda Felix sırıtarak bana bakmıştı.

"Senin çabucak duş aldığını biliyorum ve hiç bir zaman bu kadar geç çıkmazdın, kendini mi tatmin ettin yoksa?"

"Ya bir siktir git! Hem kocam değilsin artık karışma!"

"Hmm, öyle mi? Kabul ettin yani?"

"Gider misin!"

Kapıyı açıp girdiğinde yetmeyen gücüm yüzünden neyin içine düştüğümü düşünüyordum.

Kendimi parmakladığım elimi alıp sıvıma bulanan parmaklarımı gördüğünde sertçe yutkunmuştum.

"Sikeyim, cidden kendini tatmin etmişsin!"

"Git! Utanıyorum!"

"Utanmasana, bebeğimizi öpüşerek yapmadık sonuçta"

"Ya gi-"

Dudağıma kapandığında susmak zorunda kalmıştım. Oh, dudaklarını çok özlemiştim.

Beni sertçe öperken karşılık vermeye başlamıştım. Hah, şu an ne yaşarsak yaşayalım tek sert olabilecek şey öpüşmemizdi.

Ellerimi de boynuna doladığımda geri çekilmişti.

"Sana aşırı yakın olup öpemediğim için ne kadar çıldırdığımı biliyor musun?"

"Aramıza mesafe koyan sendin ama"

"Siktir et, sevişmeye ne dersin?"

"Sakin olacaksan evet"

İkimizde sırıtarak birbirimize bakarken Felix üstümdeki havluyu çekip bir kenara fırlatmıştı. Kendi belindeki havluyu da çıkardığında akan suyun altına girmiştik.

Karnıma baskı yapmayacak şekilde beni kucağına alıp fayansa yasladığında öpüşemeyeceğimiz gerçeği ile dudaklarımı büzmüştüm.

Fakat iki parmağını da içime birden ittiğinde inleyerek kollarından tutunmuştum.

Parmaklarını hareket ettirip makas hareketleri yapmaya başladığında beni süzmeye başlamıştı.

Göğüslerimi fark ettiğinde küfür ettiğini duymuştum. Hamile olduğum için göğüslerim büyümüştü.

O bana odaklanmışken ben artık zevk almaya başlamıştım. Parmaklarını hala hareket ettirirken göğüs ucumu ağzına almıştı.

Emmemeye dikkat ediyor olması komik gelsede şu an gülecek durumda değildim.

Beni iyice genişletmişti ama hala devam ediyordu.

"F-felix y-yeter"

"Canın yanmasın diye yapıyorum bebeğim"

Sonunda parmaklarını içimden çıkarttığında göğüsümü ağzından kurtarmıştım.

Beni sıkıca tutup kendini deliğime konumlandırdığında nefes nefese kalmış bir şekilde gözlerine bakmıştım.

Kendini bana ittiğinde nefesim kesilmişti. İçimi tamamen dolduruyordu ama acıdığı için sesli bir şekilde inlemiştim.

"F-f-felix!"

"Siktir! Siktir! Niye bu kadar darlaştın!"

Derin nefesler alırken Felix içimde hareket etmeye başlamıştı. Bir eliyle sıkıca belimden tutarken diğer eliyle elimi tutuyordu.

Gözlerimden akan yaşlar ile Felix'e bakarken o hareket etmeye devam ediyordu.

Fazla acıyordu sanki. Yada yine sikik hormonlarım yüzündendi.

Zaten zar zor yürüyordum ve yarın kesinlikle yürüyemezdim.

Yavaşça zevk alırken tırnaklarımı nereye gelirse geçiriyordum. Kesinlikle Felix parmaklarımdan kat kat daha iyi hissettiriyordu.

Sadece inleyebilirken Felix hareketlerini biraz hızlandırmıştı. Oldukça zevk alırken sanki 3 tur yapmışız gibi hissediyordum.

İçimde hareket ederken onun da minik inlemelerini duyuyordum. Zevk aldığını bilmek hoşuma gidiyordu.

Sonunda zevk noktama değen penisi ile çığlık atacağım sırada elini ağzıma koymuştu.

"Annenler yada Lucas duyarsa alay ederler güzelim"

Zevk noktama vuruşlarını yapmaya başladığında zevkle hıçkırmaya başlamıştım. Çığlık atmamam için elini ağzıma koyduğu için de inlemelerim boğuk çıkıyordu.

İkimizde sona yaklaştığımızı hissediyorduk. İlk ben boşaldığımda Felix penisimi tutup çekmeye başlamıştı.

Kendisi de içime boşaldığında tamamen boşalana kadar devam etmiştik.

İçimden çıktığında ise elini karnıma koyup gülümsemişti.

"Bebeğimiz büyük ihtimalle her şeyi hissetti-"

Karnımdaki ayak izleri ardı ardına sıralanırken acıyla inlemiştim.

Sonrasında ise ağlamaya başlamıştım.

_____________

Oh party party yeah

Sword of Fire/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin