6

437 62 30
                                    

Merhabalar!

Üst üste iki bölüm attım. Kıyamet yaklaştı.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~
Hyunjin'den~

"Kral'ı-"

Bir anda gelen ses ile kalkacaktım ki üstümdeki kollar izin vermemişti. Ne oluyordu lan?!

"Özür dilerim efendim kusuruma bakmayın. Eğer çok ağrınız varsa aşağıda ki doktora söyleyebilirsiniz"

Görevli olduğunu anladığım kişi kapıyı kapatıp gittiğinde ne olduğunu algılamaya çalışıyordum. Kafamı arkama çevirdiğimde Felix'i görmem ile şok olmuştum.

Ben niye sadece iç çamaşırı ile duruyordum ve Felix yanımda uyuyordu? İç çamaşırı ile durmamı geç kocaman kral yanımda bana sıkıca sarılmış şekilde uyuyordu!?

Bir dakika? O görevli bizim ilişkiye girdiğimizi düşündüğü için öyle demişti değil mi! Ama yani şu an bile o kadar yanlış anlaşılmaya müsait ki!

"Felix?"

Sadece mırıldandığında kolumu sertçe kaldırmıştım. Keşke yapmasaydım. Çünkü şu an beni altına almış kim olduğumu çözmeye çalışıyordu.

"Hyunjin? Geceye göre iyi misin?"

"Ya bak ben fesat biriyim bu soru yanlış anlaşılmaya müsait! Zaten görevli bile yanlış anladı!"

"Geceye göre iyisin bu kesin de, görevli neyi yanlış anladı?"

"Üstüm örtülü olduğu için çıplak sandı ve sende yanımda olunca işte şey yaptık sandı ve 'eğer çok ağrınız varsa aşağıda ki doktora söyleyebilirsiniz' dedi"

Domates gibi olduğuma emindim. Ve bu anasına uçtuğum niye hala üstümdeydi! Kıkırdamaya başladığında ters ters bakmaya başlamıştım.

Lan! Neye güldüğünü şimdi anlıyordum! Kollarımı iki yanımda sabitlemişti ve tamamen savunmasız olduğum için gülüyordu! Şimdi siktim belanı!

"Kalk üstümden!"

"Tamam, tamam kalkıyorum"

Felix hala gülerek üstümden kalktığında çarşafı boynuma kadar çekmiştim. Sapıktı bu!

"Gördüm zaten ne gerek var?"

Dediği ile aklım başıma gelmişti. Neredeyse anadan doğma duruyordum! Neden yarı çıplaktım lan ben! Ağzım kocaman açılırken bir tane yastık almış ve Felix'e fırlatmıştım.

"Sen! Sen sapık bir kralsın! Uyurken masumluğumu kullandın değil mi! Seni sapık! Neden yarı çıplağım ben!"

Yastık fırlatmaya devam ederken o kahkaha atıyordu. En sonunda sinirden çarşafıda üstüne atmıştım. ÇARŞAFI ATMIŞTIM!

"ARKANI DÖN ÇABUK!"

Felix gülmekten nefes alamazken arkasını dönmüştü. Bende hemen kalkıp çarşafı almış ve üstümü örtmüştüm.

"Neden yarı çıplağım!?"

"Kahvaltı ederken anlatırı-"

Felix kahkaha atarak çıktığında boğasım gelmişti! Nesi komik be kokuşmuş lavabo terliği!

-

Felix bana her şeyi anlatmıştı. Şimdi kendimi biraz suçlu hissediyordum. Neyse boşver hala güldüğüne göre sorun yok.

"Doğum günün ne zaman Hyunjin?"

"Doğum günüm- Bu gündü!"

"Hmm o zaman sana mutlu yıllar. Uzun yıllar demeyeceğim çünkü biliyorsun"

Sword of Fire/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin