25-

350 34 48
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Nasılsınız? Yeni yayınladığım ficim Hotter Than Your Ex'e bakmayı ve 150 yorum yapmayı unutmayın!

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

"B-bebeğimiz her şeyi hissetti- hık, kim bilir b-benim hakkımda ne düşündü"

Ben ağlarken Felix saçımı okşamıştı.

"Hyunjin ağlamasana bebeğim?"

"Bana! Bebeğim! Deme!"

"Neden?"

"Hem evli değiliz diyerek naz yapıyorsun hem de sikip bebeğim diyorsun!"

"Ne diyeyim Hyunjin defalarca birlikte olduk "canım arkadaşım" mı diyeyim?"

"Of bana ne!"

"Tamam sakin ol ve yıkanalım"

"Sen beni yıka"

-

Ağzımız açık bir şekilde gelmiştik eve. Bebeğimiz cinsiyetini göstermiyordu.

Odama gireceğim sırada Lucas'ın odasının önünde kayganlaştırıcı paketi bulmuştum.

Kaşlarım çatılıken paytak paytak yürüyerek odasının kapısını açmıştım. Lucas'ın yanında uyuyan bir adam görünce çığlık atmıştım.

"LUCAS EVE ADAM MI ATTIN?!"

"Evi kim adama attı ya?"

Hemen uyandığında yanındaki çocuk da uyanmıştı ama hareket edemediğini fark etmiştim.

Sanırım Lucas bakir bir çocuğu eve atmıştı...

"Tanrım! Ailemin evine adam atıp bir de becerdin mi!?"

"Ne becermes- LAN AMINA KOYAYIM NE ARA SENİNLE SEVİŞTİK!?"

Çocuk ağlamaya başladığında kalçamdaki sızıyı boş verip yanına gitmiş ve yavaşça onun oturmasını sağlamıştım. Üstünü de battaniye ile örtmüştüm.

"Hey, neden ağlıyorsun?"

"Çok acıyor..."

Ben kıkırdarken Lucas'a sert bir bakış atmıştım. Onu sonra dövecektim.

"Kaç yaşındasın sen?"

"19"

"NE?!"

Lucas'ı bu sefer boğacaktım. Kendinden 10 yaş küçük biriyle yatmıştı!

"Lucas bence benden kaçmalı!"

"Hayır onu dövme"

"Neden?"

"Onunla 6 aydır tanışıyoruz ve daha dün sevgili olduk, ama onun dışında çok erken bir zamanda beni yatağa attığı için onu dövebilirsin. Ama canını çok acıtma"

"Tamam, gel bakalım şimdi. Burada bir sürü giyemeyeceğim kıyafet var. Onlardan birini giy ve şimdilik idare et olur mu?"

"Hmhm"

Battaniyeye iyice sarıldığında Lucas üstünü giyinmişti.

"Şerefsiz, gel çocuğu odama götür. Kıyafetini de giydir"

"Tamam kral Hyunjin, emrinize amade"

"Gerçekten de kralım, istersem seni öldürebilirim"

"Doğru amına koyayım, neyse gel bakayım Jungwoo"

Lucas kucağında Jungwoo ile gittiğinde yerden zorla kalkmış ve yukarı çıkan Felix'in yanına gitmiştim.

Dün gece aramızdaki bütün her şey hallolmuştu. Hatta tekrar birlikte olmuştuk.

Sword of Fire/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin