16

316 44 38
                                    

Merhabalar!

Ananızın amına koymaya geldim hazırsanız başlayalım. Sıkı tutunun!

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

Felix saatlerdir kafayı yemiş gibi duvara bakıp duruyordu. 6 saat geçmişti.

Hyunjin'in durumundan haber yoktu. Jisoo bir şey söylemiyordu.

Jisoo titreyen ellerinin içinde olan kanlı bir parça ile çıktı. Koşarak hizmetlilere bunu atmalarını söylemişti.

Tekrar içeri girdikten sonra dikişleri dikkatle yapıp etrafı temizlemişti.

O sırada Felix o parçanın ne olduğunu öğrenmek için Rosé'nin boğazına yapışmıştı.

"O-o si-sizin b-b-bebeğiniz"

Felix Rosé'yi bıraktıktan sonra elindeki parçaya baktı. O minicikti. Fakat artık yoktu.

Jisoo titreyen temiz elleriyle Hyunjin'in saçlarını okşuyordu. Nasıl söyleyecekti ona?

Nasıl diyecekti senin hamile kalma ihtimalin yoktu fakat ben özel çaylar ile ihtimali arttırdım diye? Nasıl diyecekti artık baba olma duygusunu asla tadamayacağını?

Odadan çıktığında Felix yanına geldi. Jisoo bir süre yere baktı.

"3 saat geçene kadar uyanmaz"

"İyi mi?"

"Evet ama şu an onu sizin gücünüz bile uyandıramaz. Bir de kötü haberim var"

"Ne haberi?"

"Hyunjin asla hamile kalamayacak. Ona tedavi uygulasam bile olmaz. Bu krallara göre kıyamettir biliyorsunu"

"Hayır Jisoo, sus. Ben kimseyle evlenmeyeceğim"

"Ondan bahsetmiyorum, onun bütün gücünü almanız gerekiyor. O ölümsüz olmamalı. Sadece bir insan olarak sizinle evli olabilir"

"Bundan bir kişiye dahi bahsedersen senin o aileni de seni de parçalarım Jisoo! Hyunjin gayet sağlıklı ve hamile kalabiliyor tamam mı?!"

"Ta-tamam kralım"

-

Hyunjin uyandığında hatırladıkları ile nefes alamadı. Karnı çok acıyordu.

Nedenini anladığı anda şoka girdi. Jisoo ona baktı. Zor da olsa söylemek zorundaydı.

"Hyunjin, sen başından beri baba olamayacaktın. Çocuklarının ölme sebebi buydu. Diğer bebeğin sana içirdiklerim sayesinde oldu. Maalesef... O nu kaybettik. Artık baba olamazsın Hyunjin"

"ÇIK ODAMDAN!"

"Hayır Hyunjin-"

"ÇIK DEDİM!"

Jisoo çıktığı gibi Hyunjin ağrılarına rağmen kapıyı kilitledi. Kapıyı açamasınlar diye dolapları önüne devirdikten sonra elini karnına koyup yere çökmüştü.

Girdiği duygular o kadar karmaşıktı ki. Baba olamayacaktı. Bir kralın eşi olarak kısırdı.

-

Jisoo Felix'in peşinde koşuyordu bu sefer. Yıllar önce olanlar tekrarlanıyordu sanki.

Yıllar önce Felix'in evlendiği Hyunji.

Karnında 4 aylık bebeği ile buna hafif benzer bir olay yüzünden ölmüştü.

Felix'in tahta yeni çıktığı zamanlardı. Bir kadına aşık olmuştu. Dolgun dudakları, çekik mükemmel gözleri ve sol gözünün altındaki beni ile büyüleyiciydi.

10 yıl boyunca sevgili olarak yaşadılar. Felix çok seviyordu. Ama Hyunji onu sevmiyor, sadece itibarı için kullanıyordu.

Bir gün evlendiler. Felix ile defalarca birlikte oldular. Hyunji ona gerçekten aşık olmaya başlamıştı.

Hamile olduğunu öğrendiğinde Felix ile çok sevindiler. Felix o kadar ilgileniyordu ki onunla.

Aylar geçti, bebek 4 aylık oldu. Ancak Hyunji bir anlık sinirle Felix'i terk edip dışarı çıktı. O sırada ise kaçırıldı.

Kaçıran kişi bebek doğana kadar iyi davrandı Hyunji'ye. Sonrasında ise canını aldı.

Saray için alınan buzun getirildiği gündü. Felix buzun çok büyük olduğunu görünce şüphelenmişti.

Buzun üstünü açıp baktığında ise hayatının şokunu yaşamıştı. Eşinin vücüdunun parçaları ve bebeği buzun içindeydi.

Günlerce bunun etkisinden çıkamadı Felix. Kim çıkabilirdi ki? Canından çok sevdiği karısı ve bebeği ölmüştü.

Yaşadıkları yüzünden o kadar etkilenmişti ki. Sonrasında mecbur bir büyücü çağırdılar.

O Felix'in hafızasını tamamen sildi. Ve böylece Felix yeni hayatına adım attı. Ama yıllar geçtikten sonra sarayda silüet dolanmaya başladı.

O Hyunjin di. Hyunji'nin tamamen aynısıydı görünüşü. Büyücü Felix'in hafızasını silmişti.

Sadece Felix'in değil, bütün halkın. Sadece Jisoo'nun hafızası silinmemişti.

__________

🤨Omma😨Omma😱Ga🥺Yessu🤫Yessune😊

Sword of Fire/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin