Bana Ne Oldu?

18 4 1
                                    

  O günün ardından çok şey olmuştu. Ama biz hiç bir şey olmamış gibi davranıyorduk. O gün tabloları toplayıp, koşar adım eve gitti.Ben kalbimin sesini kulaklarımda duyarken lotusun yanına çöküp bana ne olduğunu sordum,cevap vermedi tabii. Sonra eve gittim. Aren çoktan odasındaydı. Sonraki gün, konu bir daha açılmadı. Ben de ne yapacağımı bilemediğimden, sustum. Sonraki gün de öyle.

Aren her zamanki gibi normal davranıyordu. Ben ara ara lotusun yanına gidip kalbimdeki bu çarpmayı sordum. Eh, cevap vermedi işte.

Sonra Aren'i düşündüm. Onu en çok gülerken izlemeyi seviyordum. Şehre indiğimizde çevresindekilere karşı tebessüm etse de, gerçekten güldüğü anlardan bahsediyorum. Onu düşünürken birden arkadan sarılmasıyla irkildim.

" Çok şey düşünüyorsun." dedi beni kaldırırken. Ellerimizi birbirine kenetleyip koşmaya başladı. Ellerimizi açmış, rüzgara karşı koşarken, onun sesi kulaklarımı şenlendiriyordu. Öyle güzel bir ses tınısı vardı ki tarif edemezdim, asla. En güzel sanatçılara verseniz yine böyle bir ses çıkaramazlar hiç bir müzik aletinden.

Koşarken onu izlemek çok zordu. Durdum. Yüzümde asılı kalan tebessümle onu izlemeye başladım. Seviyordum izlemeyi, utansa da. Durduğumu fark edip geri geldi. Kahkahası yerini hoş bir tebessüme bırakmıştı şimdi. Batan güneşin kızıllığı saçlarına çok yakışmıştı. Önümde durduğunda, birden kollarımı tuttu. Biliyordum bu sessiz gelişinin ardındaki yaramazlığı.

Önce yavaş yavaş etrafımızda dönmeye başladık. Napıyorduk bilmiyorum ama onunla dünyanın en saçma olayının bile bir anlamı vardı. Hızımız artarken başımın döndüğünü hissettim. Son bir kaç kez dönüp durdum. Yere oturdum usulca,güneş yoktu artık. Hafif bir yaz meltemi ve o muhteşem gökyüzü tam önümüzdeydi. O da oturdu sonra.

Başını omzuma, başımı başına yaslayıp manzarayı izliyorduk. Bir süre daha bu şekilde kalıp , başını omzumdan kaldırdım. Dizlerine kafamı koyup bugün düşündüklerimi son kez beynimden geçirdim, saçımla oynarken.

"Küçükken, masallardan pek hoşlanmazdım. Prensesin kötü olaylar yaşadığı ve sonunda prensiyle mutlu mesut hayatına devam ettiği. Herkes böyle bir sonla karşılaşmak ister. Ama gerçek hayat her zaman böyle değil. Zorlukların ardından bazen daha zor anlar yaşarız. Nefes alamaz, dibe battıkça batarız. Bende böyle bir dibe batarken, bir ışık gördüm. Gözümü, ruhumu kamaştıran bir ışık. Çabalamayı bırakan ellerim bir anda ışığa ulaşmak için acele etti. Ben bile şaşırdım bunu neden yaptığına. Suyun yüzüne çıktığımda o ışık karşımdaydı." Elleri bir süreliğine durdu.  "Gözlerimin içine bakıyor ve bana sorular soruyordu. Bilseydi sorduğu soruların cevabının bende olmadığını yine sorar mıydı? Gün geçtikçe ona alıştım. Ondan çok şey öğrendim. Belki o da benden bir kaç şey öğrenmiştir. Ne dersin?" 
Bir süre sessiz kalıp devam ettim.

"Kimsenin aşağılamak dışında bakmadığı gözlerime farklı bakıyordu.  Kimseden duymadığım güzel sözleri ondan duyuyordum. Daha önce bu hislerle tanışmayan bedenimse şaşırıyordu. En başta sorduğu sorulara bir cevabım yoktu belki şimdi kendimin de sorduğu soruya bir cevabım var."
Doğrulup gözlerine baktım.

"Ben aşık oldum Venüs. Ve aşk kavramı benim için ilk defa bu kadar anlamlı. O nefret ettiğim masallardaki gibi de değil üstelik. O kadar mutlu değiliz belki. Elleri gözyaşlarımı silmek için uzandı.  Bende onun gözyaşına uzandım.
"Beraber ağlıyoruz, beraber gülüyoruz." Aynı anda gülümsedik yine.  "Aşkın ne olduğunu şu kısa ömrümde tatmadım hiç. Ama şu andan sonra aşk diye bir kavram varsa, benim için, o sensin Venüs."

Ve ben o gün tüm hayatım boyunca asla pişman olmayacağım bir şey yapıp Venüs'ü, ayın gölgelendirdiği , lotusun şahitlik ettiği herhangi bir zaman diliminde ikinci kez öptüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduğunuz için  teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduğunuz için  teşekkür ederim.💮

Laren daha önce hiç aşık olmadı. Aren de aynı şekilde.

Birbirlerinden kaçmaları, konuşmamaları bundan da kaynaklı aslında. İkisi de hem korkuyor hem de farklı bir duygu olduğu için ne yapacağını bilemiyor...

Laren' den böyle bir atak bekliyor muydunuz? Bana sorarsanız hayır. Ama onu hep cesaretli yazmaya çalıştım. Yaşadığı şeyler kolay değil ancak onu kabuğuna da çekmek istemedim.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir...

lotus çiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin