Gökyüzüne baktı Alina .Düşündü sanki içinde birşeyleri hall etmeye çalışıyordu ,sanki kız kendisiyle çelişiyordu.Uzun sessizlikten sonra "Gelemem"diye bildi.Ayaz ona bakmadan ellerinden tutdu ve kızı peşinden sürükledi.
-Alina,şu an isteklerimizi dayatacak durumda değiliz,benle gel
Yaklaşdığımız tekne kasvet doluydu.Fareler kaçışmaya başlayınca çığlık atan Alina "O neee?Fareeee"diyince "Olabilir,bazen gelirler"diye soğuklukla cevap vermişti Ayaz.Titriyordu Alina bunu gören Ayaz ona yırtık,delik deşik battaniyeyi vererek "Kötü durumda ama idare eder "demişti.Ardından tekneden çıkmış gitmişdi bir anda.Alina telefonuna baktı 06/00.Yoksa Ayaz da herkes gibi onu terk ettimi?Zamanı değerlendirmek adına tekneni keşfe çıktı.Kitaplar vardı üstelik Sherlock Holms,Agata Christie.Demek Ayaz dedektif ve ya avukat olmak istermiş diye içinden geçirdi.Ve siyah bi toka düştü kitapların birinden.Hangi kızın diye tuhaf sorular döndü Alinanın beyninde fakat şimdi bunları sormanın ne yeri ne de zamanıydı.Tam o sırada içeri giren Ayazı görünce eli ayağına dolaştı "Şey ben sadece...."gözlerini kaçırdı Alina."Önemli değil"diye bildi Ayaz.Elinde 2kahve kupası ve 2simit vardı."Hemen soğutmadan hadi gel yiyelim"söyledi.Alina o kadar acıkmıştı ki hiç itiraz bile etmedi.Evreni düşündü Alina soğuk gibi gözüken bu insan aslında ne kadar da düşünceliydi.Kalbi gülümsedi,ilk defa değerli hiss etdi.Dinlenildiğini,önemsendiğini hiss etdi.Kalbi sıcacık oldu Alinanın ."Hem kalbi sıcak olanı kasvet soğukluğunda bi tekne bile üşütemezdi ki😊"
Yemekten sora Ayazı öperek teşekkür etdi Alina.Evet öpmek çok alakasızdı herhalde soğuk artık beynini de dondurmuştu diye düşünerek gülümsedi Alina.Battaniyesine kıvrılıp teknenin kenarında uyuya dalmaya çalıştı .O an beyninden geçen soruyu Ayaza yöneltti "Sence özüne dönmek ne demekdir?"
Uzun süreli suskunluktan sora Ayaz ona baktı "Gerçekten şu an bunumu düşünüyorsun?"Evet diye cevap verdi Alina ."Özüne dönmek bence içindeki mutlu seni bulmaktır ,yıllar önce herşeye karşı içinde sevgi oluşan zamanları içindeki çocuğu bulmaktır bence"diye bildi Ayaz.Alina düşündü ve cevaptan tatmin olmuş olacaktı ki gülümsedi ve Ayazın onu izlediğinin farkında olmadan mışıl mışıl uykuya daldı.Temiz kalpli insanlar uyuyunca nasıl da güzel gözüküyorlardı sanki evren bile onları uyandırmaya kıyamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metro İstasyonunda Sevişmek
Kısa HikayeFarklı nedenlerden dolayı istasyona gitmiş Alina Ayaz'la tanış oluyor.O gün öyle sert rüzgar esiyordu ki ,ölmek için ne güzel gün seçtiğimi düşünmeye başladım.İntihar edecektim öyle işte tam da Ayazı veya benim tahminimle Bay Garip'i görene kadar...