Y/N den
Sabah uyandığımda da üstüme de bir ağırlık vardı gözlerimi hafif açtığım da karsim da uyuyan jimini görmeyi beklemiyordum.
Korku ile yorganı üstümüzden attığım da bacaklarını bana dolamıştı aynı şekil de kolları da belimdeydi.
Hemen kalkıp onu yataktan aşağıya ittim. Küfür edip bana baktı.
Jimin: ne yaptığını sanıyorsun sen? Bir insan böylemi uyandırılır?
Y/N: asıl sen ne yaptığını sanıyorsun pis sapık hangi hakla benim yanım da yatarsın.
Jimin: evledigimiz zaman zaten hep birlikte yatacağız. Ayrıca sen hangi hakla benim yanım da yatıyorsun.
Y/N: burası benim odam.
Jimin: eminmisin?
Bunu demesi ile etrafa baktım burası benim odam değildi ama ne işim vardı benim burada.
Yastığı alıp kafasına attım. Fakat yerinden kıpırdamadı bile.
Y/N: sen getirdin dimi beni buraya.
Bunu dememle jimin ona attığım yastığı hızlı ve sert bir şekil de bana attı. Atması ile tekrar yatağa düştüm.
Jimin: dün gece kendin geldin odama.
Y/N: ne saçmalama ben asla böyle bir şey yapmam
Aslinda buna kendim de inanmıyordum.
Jimin: uyur gezer olduğunu bilmiyor musun.
Ne ama bu hastalığım babamın ölümünden sonra azalmıştı tekrar ortaya mi çıktı.
Hemen kendimi sıvı yağ gibi üste çıkarma çalışmalarına girdim.
Y/N: tamam diyelim ki ben senin odana geldim sen niye beni geri götürmedin?
Jimin: bir de seni odana kadar taşıyacak miydim? Zaten yorgundum tam daldığım sıra geldin.
Y/N: bi zahmet taşısaydın. Ayrıca sabah kalktığım da bacağın ve kolum üstümdeydi demek ki o kadar yorulmamışsın ki beni ahtapot gibi sarmıştı.
Jimin kahkaha attı.
Jimin: ben mi seni sarmışım. Dün gece üstüme çıkan sendin.
Y/N: yalan söyleme bana. Ben öyle bir şey yapmam.
Jimin sırıtarak
Jimin: sana yaln borcum mu var?
Kıpkırmızı olduğuma emindim
Y/N: olabilir çok normal bir şey.
Dedim ve odadan hızlıca çıktım kendi odama girdim ve kapıyı kapattım kalbim çok hızlı atıyordu.
Utancımdan şuan yerin dibine girebilirdim.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı için aşağıya indim.
Jimin yoktu Ceyda da bende kahvaltıyı hazırlamaya karar verdim.Hazırladık tan sonra masaya oturdum tam o sırada jimin de geldi.
Hiçbir şey demeden masaya oturdu.
Her zaman günlerimin böyle geçmesini istemiyordum ona okul meselesini tekrar soracaktım.Y/N: okuluma gitmek istiyorum.
Jimin: konuyu kapat.
Y/N: lütfen bari ona izin ver.
Jimin: artık okula ihtiyacın yok burada benim yanım da yaşayacaksın.
Y/N: bunu istemi-
Jimin elini sert bir şekilde masaya vurdu.