Kasiklarimda ki feci ağrıyla uyanmıştım. Hala sabah olmamıştı hava kapkaranlıktı. Jimin bu akşam benim canımı çok açıtmısti. Acısını o an yasamiyormusum gibi birde sonra da çekiyordum.
Yatakdan yavaşça kalkıp lavaboya doğru gittin. Lavabonun kapısını kapatıp yere çöktüm. Bunu bana yapabilecek son kişi jimindi.
Yani ben öyle düşünüyordum... o ise bunu yapmıştı. En çok da bu kalbimi kiriyordu. Beni dövse inanki bu kadar üzülmezdim. Bunun yerine beni dövmesini bile tercih edebilirdim.
Ne zaman gözümü kapatsam o anımız aklıma geliyor. Uyuduğum şu kısacık zamanda bile rüyama girmişti. Evet bunu önceden jimin yapsa bu kadar kötü olmazdım.
Ama artık öyle değil jimin'e karşı soguyordum ve ben bir insana soğursam hep soğuk olurdum. Bu, bu zamana kadar böyleydi.
Şimdi ise içimde tarif edilemez bir duygu. Vardı kalbim hep sikisiyordu durduk yere gözlerim doluyordu.
Belki bazilarin bana çok fazla tepki veriyorsun diyor olabilirsiniz ama hayatınızda sevmediğiniz biri tarafından taciz edilirsiniz ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız.
Yerde biraz daha oturdum ama kalkamıyordum. Kasiklarim feci şekilde ağrıyordu. Lavaboya tutunup kalkmaya çalıştım. Dolapları açıp ilaç arıyordum. Ve istediğimi bulmuştum.
İlacı içip çıkacağım sıra lavabonun kapasi sert bor şekilde açıldı kapının köşesi ayağıma sert ce çarpınca bir iki adım geriledim.
Jimin: ne arıyorsun burada.
Y/N: hiç bir şey
Ona söylemek istemiyordum. Sebebini sorgulamayın.
Jimin: bana yalan söyleme.
Biraz daha inat edersem kötü olacaktı biliyordum ama edecektim işte.
Y/N: hiçbir şey işte, elimi yüzümü yıkadım.
Jimin: niye ıslak değil o zaman.
Evet ne diyecektim şimdi.
Y/N: havluyla kuruttum.
Yavaş yavaş üstüme gelemeye başlıyordu. Sırtım lavaboya değince bende eğilmeye başladım. Eli karnıma geziyordu ve bu beni geriyordu.
Jimin: bu hiç inandırıcı gelmedi.
Eli kasiklarima doğru gidiyordu. Hayır yine yapmayacak degilmi. Elim otomatik olarak onun elinin üstüne gitti.
Fakat sadece gitti tutmuyordum. Yada engellemek için bir şey. Yanlış anlamayın evet şuan rahatsız oluyordum ama onu engelleyemiyordum.
Gözlerimi kaçırıp yere baktım o ise eliyle çenemi tutup tekrar gözlerine bakmamı sağladı.
Aniden kasıklarima baskı yapınca ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı. Panikle elini sıkıca tuttum ve çektim.
Jimin: eminmisin yüzünü yıkamak için geldiğine.
Y/N: neden hala usteliyorsun ne ilgilendirir bu seni.
Jimin: yaptığın hersey beni ilgilendirir. Şimdi söyle.
Biraz durduktan sonra konuştum.
Y/N: kasiklarim ağrıyordu ilaç aldım.
Jimin: kim sana ilaç al dedi.
Ona mı soracaktım ilaç alıp almayacağımı.
Y/N:sana sormam mı gerekiyordu?
Jimin: aldığın her nefesten bile haberim olacak.
Dedi ve dolabın kapağını açıp ilacı aldı. Kapının arkasında ki çöpün içine sertçe attı. Ben şaşkınlıkla ona bakıyordum.
Jimin: yatağa geç.
Beni şok içinde bırakıp lavabodan çıktı. Gerçekten tam bir psikopat olmuştu. Bari onu atmasaydı regl dönemlerinde benim ağrım çok fazla oluyordu. En azından iyi geliyordu.
Ama bir kere çöpe gitmişti. Her ne kadar kabın içinde olsalarda dokunmazdim. Evet böyleydim.
Işığı kapatıp tekrar yatağın yanına gittim en ucuna yatıp örtüyü üstüme örttüm. Hapı içtiğim için karnımın ağrısı hafif inmişti. Bende bu fırsatta uyumaya çalıştım.
~~~~~
Sabah uyandığımda karnım da çok kötü bir ağrı vardı. Hemen lavaboya gittim. Üstümü çıkardığımda külotumda gördüğüm kan ile şansıma bir kaç kez sövdüm.
Zaten dünden dolayı kasıklarım ağrıyordu şimdi de regl ağrım başlayacaktı. Ağrılarım ilk gün çok kötü oluyordu ağlayacak dereceye bile geliyordum. Tabi bu sadece arada oluyordu umarım bu sever olmaz çünkü katlanamam.
Banyoda ki çekmecelere bakıyordum bir ped paketi bulunca bir tane alıp taktım.
Tekrar odaya girip üstümü değiştirdim. Neden hiç pantolam yada eşofman tarzı şeyler yoktu hepsi şort ve etekdi. Neydi bu adamın amacı.
Olabilecek en uzun şortu alıp giydim. Siyahtı dizimden bir karış yukarıda bitiyordu. Üstüne uzun beyaz bir sweat giydim.
Canım sikiliyordu bir şeyle ryapmak istiyordum ama jimin den korkuyordum ya yine yanlış bir şey yaparsam ve ceza çekersem.
Yapacak bir şey olmadığı için yatağa oturdum bir süre sadece dışarıyı izledim. Acaba ne zaman ve nasıl son bulacaktı hayat hikayem ( inan onu yazarın olarak bende bilmiyorum)
Hep acımı çekecektim yada az da olsa gulebilecekmiydim. Karnımın ağrısı gittikçe artıyor sanırım ağrılı geçen bir ilk gün yasayacaktim. İlaç Lazımdı bana yoksa acısı dayanılmaz oluyordu.
Ki jimin de vermezdi bunu da biliyordum. Sahi o neredeydi?
Yorganı kendime çekip iyice yatağa gömüldüm. Daha dün çıkmak istediğimi yatağa şimdi daha da gömülüyordum.
Eskiden yani jimin ile aram iyiyken onunla dün geceyi daha güzel geçirip yapardım. Ama onunla aram iyi değil ve bu bana koyuyordu işte.
Bana canını acitmayacagim diyen adam dün canım acısın diye elinden geleni yapmıştı.
Aklıma ben yine regl olduğumda bana yaptığı sey geldi ve gözlerim doldu. Keşke yine yapsa.
Pişman mıydım? Evet hemde çok.
Biliyorum daha hiçbir gerçek açığa çıkmadı babamın gerçekten de onun kız kardeşini taciz etmesi, annemin beni sevmemesinin sebebi.
Bunların hiçbiri açığa çıkmamıştı ve ben çözmek yerine uzak duruyordum. Belkide gerçekleri öğrenmekten korkuyordum.
Jimin'in haklı çıkıp benim haksız çıkışımdqn korkuyordum.
Eğer onun dedikleri doğruysa ben ona ihanet eden salağın teki olacaktım.
Bana neler olduğunu bilmiyordum.
Neden onu haklı çıkaran düşünceler kuruyordum? Neden ona sinirlenmek yerine sakin kalıyordum.
Bunun tek bir cevabı vardı BEN ONA AŞIKTIM.
Başta onu sevmeyen bir yn vardı ama artık onu seven bir yn'ye dönüştü. Muhteşem bir u dönüşü yaptım alkış bana herneyse bayyy