Sabah uyandığımda jimin altta ben ise üstün de yatıyordu. Uyku sersemi olduğum için ilk başta anlamasam da sonra pozisyonumuza baktım.
Jumin sırt üstü yatıyordu bende onun sütünde yüz üstü yatıyordum jimin'in elleri belimdeydi. Bulunduğum pozisyonun farkı varınca hemen kalkmaya çalıştım ama jimin bırakmadı.
Jimin: ne yapıyorsun?
Jimin'in ani seslenişi ile küçük bir çığlık attım ve hemen üstünden kalktım. Ama dengemi kuramadım ve yatakdan yere düştüm.
Jimin ise bana gülüyordu. Yan tarafımada ki yastığı alıp kafasına attım. Bir kaç saniye durdu. Hiç kipirdamamisti bile. Yavaşça kafasını bana döndürdü. Ona attığım yastığı aldı ve bana sert bir şekilde attı.
Ben ise tekrar yere düştüm
Fakat ayağa kalkma izin vermeden yine vurdu. Bende yere düşen bir yastığı aldım ve ona vurmaya başladım. Bir süre sonra yastıklar açıldı ve için deki tüyler havaya uçtu.
Biz ise hem gülüp hem de vurmaya devam ediyorduk. Benim yastığımın sadece klıfı kalmıştı. Jimin'in yanında bir yastık daha vardı. Oraya uzanıp yastığı alacağım sıra jimin beni tuttu ve altına aldı.
Jimin: sabah sabah enerjin hiç eksik de değil.
Y/N: sana çekmişim.
Bunu dememle jimin'in yüzün de gülümseme oluştu. Dudağıma öpücük konudurup geri çekildi.
Yatakdan kalktı ev odaya baktı.
Jimin: odayı temizleye bilir misin yoksa hizmetçi çağırayım mj?
Y/N: yok hayır ben temizlerim.
Jimin: tamam bu iyi o zaman.
Y/N: neden?
Jimin: artık bu eve yakınım olmayan kimsenin girmesini istemiyorum.
Y/N: neden ki?
Jimin: mafyalar arasın da en az benim kadar güçlü biri var. Ve yerimi almak istiyor ikimiz de birbirimizden hoslanmayiz. Ve eminim ki beni alt etmek için elimden geleni yapacaktır.
Y/N: düşmanlığınız yeni mi?
Jimin: hayır çok eskilere dayanıyor. Dedem bile onun dedesi ile düşmandı. Biz hep bir basamak onlardan üstündük. Onlar ise hep bizim yerimize geçmeye çalışıyor fakat başarısız oluyor.
Şu aralar onları pek önemsemedim ama yavaş yavaş daha da güçleniyorlar. Önlem almam lazım ve buna senden başlayacağım.Y/N: dur ne!? Nasıl?
Jimin: kendini koruyamıyorsun. Seni kaçırıp ben yine seninle tehtid etmelerini istemem.yani yarından sonra sana dövüş dersleri vereceğim. Zaten şirket bizim çocuklara emanet olacak bende bu sıra da mafya işleri ile daha çok uğraşırım.
Y/N: hey ben kendimi koruyabilirim bir kere.
Jimin: az önce sana yastık attığım da yere yapıştın.
Y/N: o ozaman dı.
Jimin: y/nnnn.
Y/N:tamam tamam sen haklısın.
Jimin:ben şimdi çıkacağım bir kaç küçük işim var sende evde kal ne istiyorsan onu yap.
Dedi ve üstünü giyip odadan çıktı. Sanırım şu polis ise biraz yatacak. Jimin'in bana dövüş öğretmesi isime gelirdi. Zamanı gelince kendi elleri ile yetiştirdiği askeri belki onun sonu olurdu.
Kalkıp bende üstümü değiştirdim saçımı topuz yaptım ve odayı temizlemeye başladım. Her her tüy olmuştu. Offf.
~~~~~