Uyandığım da bir araba da gidiyordum. Arabayı jimin sürüyordu. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum elimde ki tek şans da tuzla buz olmuştu.
Jimin'e belli etmeden etrafa baktım ama annem arabada yoktu. Umarım ona bir şey yapmamıştır.
Koltukta dogruldum kafamı eğdim ve öylece durdum.
Kafamı kaldırdığında dikiz aynasından bana bakan bir çift gözle karşılaştım.Gözlerimi kaçırıp kafamı yine eğdim.
Jimin: sana kacamamanı söylemiştim. Ama sen her seferinde dik başlılığına devam ediyorsun.
Y/N: annem?
Jimin: o istanbulda kaldı.
Y/N: ona zarar vermeyeceksin değil mi?
Jimin: hayır ama eve gidince senin için iyi şeyler olmayacak.
Dedi ve önüne baktı bende daha fazla sesimi çıkarmadım.
Eve gelmiştik beni arabadan resmen sürükleyerek çıkarmıştı. Kolumdan tutarak evin içine attı. Kapıyı kapatıp bana döndü ve tokat attı.
Attığı tokat ile yere düşmüştüm.
Jimin: SEN BENİM SÖZÜMÜ DİNLEMEYİ NE ZAMAN ÖĞRENECEKSİN LAN!?
Karnıma tekmeler atmaya başladı.
Y/N: jimin lütfen ahh durun ne olur bir daha yapmayacağım ahhhh.
Jimin: sana güzel bir terbiye lazım.
Dedi ve daha fazla vurmaya başladı.
Y/N: yeter ne olur dur artık ahhh.
Jimin: Ceyda!!!
Acaba ogrenmismiydi ya ceydaya da zarar verirse. Yavaşça ayağa kalkmaya başladım.
Ceyda koşarak yanımıza geldi. Beni gördüğü zaman sanki karşısın da öcü varmış gibi hemen jimin'in arkasına geçti. Ne yapıyordu bu?
Ceyda: jimin onun ne işi var burada.
Jimin üstüme doğru yürüdü ve saçımı çekti.
Jimin: sen hangi hakla benim evimdeki birini tehdid edersin ha!!?
Y/N:ne?
Ceyda: evet artık jimin de burada söylesene y/n benim üstüme bıçakla yürüyüp kardeşimle tehdit ettiğini.
Ne saçmalıyor du bu kız resmen bana şuan iftira atıyordu. En başından beri ona güvenmemem gerekiyordu
Jimin saçlarımı bırakmıştı.
Y/N: ne saçmalıyorsun sen ben seni tehdit filan etmedim.
Ceyda birden ağlamaya başladı.
Ceyda:ben sana derdimi açtım kardeşim hasta dedim sen ise kaçmak için onu kullandın. Sen çok kötü bir insansın.
Onun üstüne yürümeye başladım ama jimin beni tuttu.
Ona bakıp
Y/N: ne yani ona mı inanacaksın.
Ceyda: jimin bu kız bu evde kalmasın bana ve kardeşime bir şey yapacak diye korkuyorum.
Y/N: ya hala yalan söylüyorya (jimine bakıp) kendisi bana dedi seni kurtarabilirim ben kaç yıldır burada çalışıyorum korumalar bana inanır seni kolayca evden çıkarabilir dedi.
Jimin: y/n Ceyda 1 ay önce geldi buraya.
Saşkınca ceydaya baktım o ise bana sırıtarak bakıyordu. Hemen kendini topladı ve ağlamaya devam etti.