Sabah erken uyanmıştım jimin hala uyuyordu. Eğer jiminle tanışmamız başka şekilde olsaydı ona sevebilirdim...
Yataktan kalkıp üstümü giydim banyoya gidip işleri halledip çıktım. Jimin uyanmış yatakda oturup düşünceli bir şekilde dışarı bakıyordu.
Jimin: bugün geç geleceğim. Mümkün olduğunca odadan dışarı çıkma.
Y/N: neden.
Jimin: dediğimi yap yeter.
Dedi ve odadan çıktı. Bende bir süre daha odada kaldım. Sonra kahvaltı yapmaya karar verdim. Geri odaya dönerdim.
Aşağıya indiğimde Ceyda yoktu. Buna sevinmiştim. Kendime bir sandviç hazırlayıp yedim.
Sonra salonda oturup televizyon izledim.
Saat 18 oluşmuştu ve benim canım çok sıkılıyordu. Jimin de eve gelmemişti. Havalar sıcak olduğu için güzel bir banyo yapmaya karar verdim.
İki saate yakın banyoda kaldım. Güneş batmak üzereydi üstüme beyaz bir kısa kol onunda üstüne siyah geniş bir tulum giydim.
Saçlarım ıslaktı kuruma zahmetine girmedim ve açık bıraktım.
Aşağıya inip kendime birseyler hazırladım ve yedim. Tam koltuğa oturacağım sıra elektrikler gitti.
Olduğum yerde kaldım kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu. Kipirdamaya korkuyordum.
Arkamdan ayak sesi geliyordu içimden bu kişinin jimin olması için dua ettim. Bir el birden kolumu tutunca çığlık attım. Ama hemen ağzım kapatıldı.
X: y/n hanım bağırmayın lütfen şimdi elimi ağzınızdan çekeceğim.
Dedi bende kafamı hızlıca salladım çektikten sonra konuşmaya başladım.
Y/N: neler oluyor.
X: burdan gitmemiz lazım jimin beyin düşmanları sizi biliyor ve almak istiyorlar. Çok fazla vaktimiz yok çabuk olun.
Dedi ve kolumu tutarak cekistirmeye başladı. Ama ben kolumu ondan kurtardım.
Y/N: hey tanımadığım biriyle hiç bir yere gelmiyorum.
X: jimin beyin emri böyle. gideceğimiz yerde sizi bekliyor.
Y/N:tanımadığım bir insanla hiçbir yere gitmem.
Dışarıdan gelen silah sesi ile olduğum yerde kaldım. Adam hemen kolumu ttu ve cekistirmeye başladı.
X: hemen buradan gitmeliyiz.
Dedi. Sanırım onu dinlemeliyim. Ona zorluk çıkarmamak için bende hızlı yürümeye başladım.
Dışarı çıktığımız da büyük siyah bir araba vardı. Oraya doğru gidiyorduk.
İçeriden bir adam çıktı.Y: hadi be oğlum nerede kaldınız. Gelecek şimdi.
X:inadı tuttu bu kızın ne yapayım.
Bir dakika ne? Ne oluyordu burada
Hemen kolumu adamın elinden çektim.
Y/N: kimsiniz siz ve burada ne oluyor.
Beni duymamazlıktan geldi ve kolumdan tutup arabaya koymaya çalıştı ama ben koymaması için direniyordum. Diğer adamda bacaklarımı tutarak havaya kaldırdı.
Y/N: imdattt!!! Bırakın beni gerizekalilar!
Bacağımı tutan adamın bacak arasına sert bir tekme geçirdim. Küfür ederek geri sendelendi hemen arkamda daki adamın yüzüne elimi götürdüm ve gözünün içine baskı yaptım.