Sabah uyandığımda jimin yoktu. Bende kalkıp lavaboya gittim. İşlerimi halledip çıktım. Üstüme bir eşofman ustunede beyaz bir kısa kol giydim. Saçlarımı da dağınık topuz yaptım.
Acıktığım için mutfağa inmeye karar verdim. Ama indiğim gibi Ceyda yılanıyla karşılaştım arkasına dönük olduğu için beni görmemişti masayı hazırlıyordu.
Yine giymişti hiçbir yerini kapatmayan o kıyafetleri. Şunu şurada öldürsem ne olurdu ki.
Yavaşça mutfağa doğru gittim ve kendime bir bardak su doldurdum. Çıkardığım sesle bana döndü ama ben onu umursamadan suyumu içmeye başladım.
Arkamı döndüğümde bana sırıtarak bakıyordu. Ne var dercesine kafamı salladım.
Ceyda: bana bulaşmaman gerektiğini anlamışsındır.
Y/N: bulaşırsam ne olur?
Ceyda bir kahkaha attı ve
Ceyda: jiminden yediğin dayağın unuttun herhalde "jimin dur lütfen, jimin yapma canım acıyor"
Sesimi taklit edip alaycı bir şekilde konuşmuştu. Ve şimdi ise karşıma geçmiş gülüyordu.
Y/N: kızım bak seni burada gebertirim kimsenin ruhu duymaz.
Ceyda: ya gebertesene hadi.
Y/N: sen istedin.
Dedim ve elimi saçıma doladim başını aşağıya çektim ve yüzüne bakarak konuşmaya başladım.
Y/N: sen bir orospusun anladın mı? Yalancı bir orospu. Ne sanıyorsun böyle açık giyinip heryerini jimin'e gösterince seni seveceğinimi acıyorum sana cidden.
Ellerini saçındaki ellerime atıyordu.
Ceyda: ne saçmalıyorsun sen! Asıl orospu sensin bu eve gelmenden belliydi.
Bana orospu demesi sinirlerimi bozmuştu o resmen bana orospu diyordu.
Elimi saçından çektim ve sert bir tokat attım. Yere düştü bende üstüne çıktım ellerimi boğazına koydum...
Y/N: bana eğer bir daha kötü bir söz söylersen sana acımam anladın mı beni!!?
Ceyda: ne o beni mi kıskanıyorsun yoksa?
Y/N: ne saçmalıyorsun sen?
Ceyda: jimin'i senden daha iyi tanıyorum ona senden daha yakınım o benim olacak sen ise bu evde bir hizmetçi parçası olacaksın.
Y/N: birincisi biz jiminle evliyiz. İkincisi jimin'i isteyen yok al senin olsun.
Ceyda: seni bir gün öldüreceğim sadece o günü bekle.
Ceyda birden ağlamaya başladı.
Ceyda: jimin imdatt yardım edinn
Boğmaya çalışıyor bu beni.Ellerimi boğazından çektim ve kolundan tutup ayağa kaldırdım.
Tam bir şey diyecektim ki Ceyda kolumdan çıktı ve arkama doğru koşmaya başladı. Arkama döndüğümde jimin'in bana sinirli bakışlarını gördüm.
Hemen kendimi savunmaya geçtim.Y/N: ne dersen de yaptığım herseyi hak etti.
Ceyda: yalan söylüyor jimin. Ben sadece onunla normal bir şekilde konuşuyordum o ise birden bana bağırıp vurmaya başladı.
Ceydanin üstüne yürümeye başladım ama jimin beni kolumdan tuttu.
Y/N: ya hala yalan söylüyor yaa kendisi bana dedi seni öldüreceğim diye!!