Saatlerdir yol gidiyorduk.nereye gittiğimizi bilmiyordun yolda çok fazla tabelada yoktu ki büyük ihtimalle şehir dışına gidecektik.
Yol boyunca ne jimin tek bir kelime etti nede ben. Cesaret edemiyordum konuşmaya. Kafamı cama yaslamış öylece yolu izliyordum.
Jimin: beni polise şikayet edince ne olacağını sandın?
Uzun zaman sonra konuşması ile afalladim.
Y/N: ne?
Bana bakmıyordu sadece yolu izliyordu. İki eli de direksiyondaydı.
Jimin: diyorum ki ben hapse girdikten sonra kurtulacağını mi sandın.
Y/N: evet.
Yalan yoktu gerçekten de öyle sanmıştım.
Jimin: şimdi cevabini aldın o zaman.
Jimin: herseyi biliyorum. Sana yazan gizemli kişiyi. Babanı öldürdüğüm videoyu izlediğini... sana yazanı daha bulamadım ama bulacağım.
Şaşkınlıkla ona bakıyordum ne zaman öğrenmişti bunları. Hemen kendimi topladım ve ona döndün.
Y/N: neden babamı öldürdün?
Jimin: babanın bana borcu vardı. Ben hiç bir zaman bana borcu olan insanları öldürmem sadece onlara bu hayatı zehir ederim. Babanı oldurmemin sebebi (direksiyonu daha fazla sikiyordu) kız kardeşime tecavüz etmesiydi.
Bunu duymamla şoka gitmiştim. Belki jimin bana şuan yalan söylüyor olabilir ama nedense onun söylediği şeylerin doğru olduğunu sayiyordum.
Y/N: sana niye inanayım. Ayrıca annemde dedi babamın sana borcu varmış sen onu öldürmüşsün sonra da hıncını alamayıp annemden istemişsin.
Jimin histerik bir kahkaha attı gaza daha fazla basiyordu.
Jimin: ben hicbir zaman para peşinde kosmam y/n.gerçekten annene inanıyor musun. Ya sana yalan söylüyorsa. Annenin sana neden kötü davrandığını söyleyeyim mi.
Merakla ona bakıyordum.
Jimin: çünkü baban anneni senin yaşın daki bir kızla aldattı bu yüzden annen seni sevmiyordu.
Hayir bu gerçek olmazdı.
Y/N: hayır yalan söylüyorsun. Inanmiyorum sana.
Daha fazla hızlandı.
Jimin: ister inan ister inanma. Seninle evlenmemim sebebi babanın kız kardeşime yaptığını sana yapmaktı.... fakat ben senin farklı olduğunu düşündüm bana intikamı mi unutturdun.... ama artık eskisi olmayacak y/n sana acimayacagim.
Ben sana güveniyordum. Sana yazan kişiyi bana ilk gün söylemen gerekirdi. Sen ise benim arkamdan iş cevirdin önce şeye rağmen. Güvenimi paramparça ettin.Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana söylediği sözler kalbimi kırıyordu. Ama doğru söylüyordu o benim iyiliğim için bile bana dövüşü öğretmeye çalıştı. Kim kız kardeşini taciz eden bir adamın kızına karşı iyi davranır ki.
Tamam ilk başta bana kötü davranmış olabilir ama sonradan öyle değil di. Yinede... Her ne olursa olsun kardeşini babam taciz etti ben değil. Ona borcu olan babam di ben değil. Hiçbir neden hayatımı alt üst edeceği anlamına gelmiyordu.
Kafamı cama yasladım bir süre sonra konuşmaya başladım.
Y/N: kardeşini ben taciz etmedim. Sana borcu olan ben değildim. Babamın bu kadar kötü bir insan olması benim suçum değil di. Babamı öldürerek intikamını aldın zaten. Hiçbir neden benim hayatımı alt üst edeceğin anlamına gelmiyordu. Yine de... Bir konuda haklısın... sana yalan söyledim... özür dilerim.