Hızlı adımlarla Changbin'in evine gidiyordum. Chan'ın bütün foyasını ortaya çıkartmam gerekiyordu.Bu yüzden hacker işine merak salmış dostum Changbin'den yardım istemiştim.Zile bastım.
Açsana oğlum kapıyı. Hallettin mi benim işi?
Koridordan salona ilerlerken şikayet ediyordum beyefendiye ama pek umrunda değildi.
~sana da merhaba dostum.iyi misin? İyidir ne olsun işte iş güç koşturuyoruz. Sen nasılsın? Ne olsun benden de aynısı yuvarlanıp gidiyoruz.
Kime soruyorsam. Oğlum boş yapmada anlat şunu!
~ aşkolsun kırdın minnak kalbimi.
Ya sabır. Allah'ım ben ne gibi büyük bir günah işledim de bana bunları gönderiyorsun yarabbim.
~okiee gerilmek yok. Şöyle ki dediğin adam Chan mıdır Chris midir kızı aldatıyor hem de eski sevgilisi ile. Kızın adı Olivia.Bunlar üniversitenin ilk yılında çıkıyormuş sonra Olivia denen kız bunu aldatmış hem de Chan'ın en yakın arkadaşı olan Wonwoo ile. Sonra ayrılmışlar işte o dönemde Emmy Chan'a çok yardımcı olmuş ruhsal anlamda daha sonra çıkmaya başlamışlar.
Hmm Olivia ile Chan'in neden ayrıldığını bilmiyordum. Vay anasını Wonwoo ile kardeş gibilerdi nasıl yapmış bunu.Her neyse peki Chan piçi neden şimdi Emmy'i bırakıp Olivia'nın ayağına gitmiş?
~ Orasını bilmiyorum. Bir haftadır kızın mesajlarına aramalarına geri dönmüyor . Olivia ile aşk tazelemeye tatile gitmişler.Yani Emmy'nin aldatıldığından haberi yok. Bir kaç fotoğrafı sana attım bakarsın.
Duyduklarımla sinir katsayım artmaya başlamıştı.Nasıl olurda Emmy gibi bir kızı aldatır aklım almıyor. Hemde en zor zamanında yanında oldu be o kız senin. Onu ne kadar sevdiğini kendi gözlerim ile görmüşken çıldıracağım.
Çok teşekkür ederim Bin.Senin hakkını nasıl öderim bilmiyorum.Şimdi gitmem gerekiyor.
~Lan oğlum bir kahvemi içseydin. Ne bu peşinden atlılar koşuyor gibi.
Daha sonraya sözün olsun. Şimdi halletmem gereken bir mesele var.
~İyi madem sen öyle diyorsan. Bu Emmy meselesi gözümden kaçmadı değil. Hadi dikkat et kendine sonra annen bana kızıyor.
Tamam dikkat ederim. Görüşürüz.
Bilinmeyen numara*
O çok sevdiğin sevgilinin nerde olduğunu biliyor musun?Emmy
Kimsiniz ve ne saçmalıyorsunuz?Bilinmeyen numara*
Diyorum ki bir haftadır aramalarına cevap vermeyen, onun yüzünden yemek yiyemediğin sevgilinin şuan nerde ve kiminle olduğunu bilmek ister misin?Emmy
Sen bunları nereden biliyorsun?
Daha açık konuşur musun?Bilinmeyen numara*
*2 fotoğraf gönderildi*
Bence bunlar açıklayıcı olmuştur.Görüldü
21.47"
"*
Kaoslu bir kitap olur mu bilmem ama sonu mutlu bir aşk hikayesi olacağı kesin.
Kitabımı bolca sevin U^ェ^U
Anlamadığınız yerler varsa çekinmeden sorun^
Olayları biraz karışık yazmış olabilirim 🙇🏻♀️
Sizin için cevaplamaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin
Fiksi Penggemar*bilinmeyen numara* O çok sevdiğin sevgilinin nerde olduğunu biliyor musun? "Hyunjin bxg kurgusudur. Hyunjin and Emmy⑅ minific' ͡ᵔ 28.08.23