can ı your superman?

64 8 3
                                    

🤍

Duydum ki bu seneki festivalde sanat sergisi olacakmış,
ve bu sergiyide sen organize ediyormuşsun.

Emmy

Doğru duymuşsun.
Sadece ben değil Hwang Hyunjin ile birlikte organize ediyoruz.
Sen nerden öğrendin bunu?

🤍

Yerin kulağı var desem 👉👈

Emmy
ㅋㅋㅋ
Neyse sorgulamıyorum.
Nasılsın?

🤍

🤐
benden bir söz bile duyamazsın şuan.
yani okuyamazsın:)

Emmy

Hıağğ

tuzağıma düşüremedim seni

🔪🚶🏽‍♀️🪦
Çok akıllısın

🤍

ah bilemiyorum öyle diyorlar genelde
💅💅

Emmy

Ya ㅋㅋㅋ
Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim sağol.

🤍

Bunu duyduğuma sevindim.
Seni daha fazla gülümsetmek için elimden geleni yapacağım 🦸🏼‍♀️

Emmy

O zaman fighting
Gitmeliyim byss😽

🤍

byee💕

Gelen aramayı hemen açmış telefonu kulağıma götürmüştüm

Efendim Miyeon

Selam Emmy, biz Minho ile uçaktan indik ve direk yanına geliyoruz okayy??

Tamam evdeyim zaten bekliyorum.

Bir şey lazım mı?

Hayır her şey var evde sorduğun için sağol

Görüşürüz o zaman.

Bay bay.

Telefonu kapatmış ortalığı toplamaya başlamıştım.Etraf dağınık değildi ama toplu da değildi. Üzerime düzgün şeyler giymiş bir kaç atıştırmalık hazırlamıştım.Çalan zil ile geldiklerini anlamış bekletmemek adına kapıyı açmıştım.

Hoşgeldiniz geçin içeri.

Oturma odasına ilerletmiştim onları.

Hoşbulduk hoşbuldukda telefonda bahsetmedim ama benim kulağıma bir kaç şey geldi.

Olanları telefonda anlatmak istememiştim. Yüz yüze konuşursak daha iyi açıklayabileceğimi düşünüyordum.Gerginlikle dudağımı ısırmıştım.

Ne gibi şeyler?

Chan ile ayrılmışsınız. Doğrusu o şerefsiz seni aldatmış.

Miyeon yanımda arkadaşlarımdan böyle bahsetmesen mi?

Arkadaş diyip durma şuna. Hem bir sessiz ol olayın doğrusunu dinleyelim.

Tamam tamam her şeyi anlatıyorum. Öncelikle sana telefonda anlatıp tatilinizi bozmak istemedim özür dilerim.  1 hafta önce Chan her zamanki gibi ortadan kayboldu. Sıradan kafa dinlemeye gitmeleri sandım. Attığım mesajlara dönmedi. Sonra bana bilmediğim bir numaradan mesaj geldi. Chan'ın beni aldattığı fotoğrafları attı. Ondan 2 gün sonra Chan evime geldi neden yaptıpını sordum bilmemezliğe yattı ama ona fotoğrafları gösterdim. İnkar bile etmedi hatta o kızı korudu.

Daha fazla dayanamamış bir kaç damla  yaş akmıştı gözlerimden. Miyeon hemen bana sarılmış, sırtımı okşamıştı.

Merak etme bebeğim. Asla mutlu olamayacaklar güven bana.

Hayır Miyeon buna gerek yok. İlişkimizin uzun sürmesini beklemiyordum zaten olan oldu. Kimse ile uğraşmak istemiyorum.

Peki senin için bir şey yapmıyorum. Ancak senin kılına bir zarar daha gelirse ortalığı yakarım ona göre.

Dedikleri ile kıkırdamıştım.

Anlaşıldı kaptan.

*"

Notlar da duruyordu

Sonunda buraya yazmak aklıma geldi.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.🙆🏻‍♀️

🙆🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin