Emmy'nin bakış açısından
1 hafta önce*Emmy
Günaydınn Channie⊂('・◡・⊂ )
07.56Amfiye baktım ama gelmediğini söylediler.
Nerdesin Chan?
09.25Aramalarıma cevapta vermiyorsun çıldıracağım. Chan, nerdesin?
09.32Evine geldim orda da yoksun.
Başına bir şey mi geldi?
Çok korkuyorum.
lütfen mesajlarımı görünce ara beni.
13.04Anneni aradım.
Merak etme endişelenmemesi için sana ulaşamadığımı söylemedim.
Ona da bir şey dememişsin.
20.03Bari iyiyim yaz.
20.37Lütfen geçen seferki gibi şaka yaptığını söyle Chan.
21.45İyi uykular🤍.
23.59Fakülteye doğru yürüyordum. Chan'dan haber alamadığım 4. gündeydim.Ne doğru düzgün uyuyabiliyor ya da yiyebiliyordum.Tüm gece ondan haber almak için uyumadım ancak hala mesajlarıma dönmüyor. Kendi sınıfıma uğramadan önce her sabah yaptığım gibi ilk onun sınıfına uğradım.
Günaydın Somi unnie. Chris'i gördün mü?
Günaydın Emmy. Hayır bugün Chris'i hiç görmedim. Nerde olduğunu bilmiyor musun?
Hayır hayır. Sadece bugün sen önden git demişti bana, gelip gelmediğini merak ettmiştim. Her neyse teşekkür ederim unnie.
Derse geç kalmamak için hemen amfiye geçtim.Mesaj kutumu kontrol ettim ama hala Chan'dan bir haber yoktu. Kafayı yiyeceğim Chan nerdesin sevgilim.
3 saatlik iktisat dersinden sonra aşırı derecede güç kaybetmiştim.Daha fazla bu gürültüye katlanmamak için fakülteden ayrıldım.Bahçede oturan Seungmin'i gördüğümde yönümü ona çevirdim.
Selam Seung. Chan'dan haberin var mı?
Chan mı hayır. Son zamanlarda pek konuşmadık.Bir sorun mu var?
Mesajlarıma dönmüyor. Geçen seferki gibi kafa dinlemek için gittiğini düşünüyorum.
Emmy. Sencede Chan fazla soğuk değil mi ilişkinize karşı? Bu kaçıncı kafa dinlemeye gidişi? Sürekli seni terk edip geri geliyor. Normal mi bu?
Seung'un dedikleri ile üzerime soğuk su dökülmüş gibi hissettim.Chan'ın bu yönünü asla kabul etmeyi bile aklımdan geöirmemişken,birinin karşıma oturup bu kadar kolay bir şekilde bunları söylemesi canımı acımıştı.
Evet dediklerin doğru Seung ama herkesin bazen yalnız kalmaya ihtiyacı var. Chan çok fazla kötü zaman geçirdi bunu sende biliyorsun. Her ne kadar soğuk olsada beni sevdiğini biliyorum.
Sen bilirsin Emmy. Sadece bunu bir uyarı olarak kabul et. Chan ile uzun zamandır arkadaşım ve üzülmeni istemiyorum.Dersim başlayacak gitmem gerekiyor. Kendine iyi bak.
İyi dersler Seung.
Emmy
Chan sencede bu çok uzun sürmedi mi?
6 gündür ortalıkta yoksun.
Sevgilim?
21.33Mesajların hepsi çift tik Chan.
Bilerek mi görmezden geliyorsun beni?
Yalnız olmayı sevdiğini biliyorum ama endişelenmeden duramıyorum.
Lütfen bir şey yaz.
00.18"*
Evet bu sefer Emmy tarafından olayları gördük.
Emmy'nin bu kadar rahat kabul etmesinin sebebi Chan'in 2 ayda bir ortalıktan kaybolmasından dolayı.Hikayeyi biraz daha kafanızda oturtmuşsunuzdur umarım.
Yine de anlayamadığınız yerleri sorbilirsiniz.
Sevgiyle kalın^^
Oy ve yorum yapmayı unutmayın 🙇🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin
Fanfiction*bilinmeyen numara* O çok sevdiğin sevgilinin nerde olduğunu biliyor musun? "Hyunjin bxg kurgusudur. Hyunjin and Emmy⑅ minific' ͡ᵔ 28.08.23