born again

73 7 2
                                    

Erkenden kalkmanın motivasyonu ile kendimi duşa attım.Soğuk su sayesinde biraz daha ayılmıştım.Hiç giyinmekle uğraşmadan üzerimdeki bornoz ile mutfağa doğru gittim.Evimdeki mutfak ile oturma odası birleşikti. Tipik öğrenci evi anlayacağınız.

Ekmeklerimi kızartmış üzerine krem peynir sürmüş doğradığım  uzun ve  ince olan salatalığımı üzerine biraz tuz serpiştirip ekmeğin üzerine koymuştum .Ocakta pişirdiğim yumurtayı de en üste koymuş onun üzerine de susam ile çörek otu atmıştım.

Yemeye başladığımda elime telefonumu almış gelen bildirimleri kontrol ediyordum.Geçen konuştuğum bilinmeyen numaradan bir kaç mesaj vardı.Merak etmiş ve sohbetin üzerine tıklamıştım.

Bilinmeyen numara*
Az önce seni resim atölyesinden çıkarken gördüm.
Ağlıyordun..
O it için.
Sana bu fotoğrafları üzül diye atmadım Emmy.
Eğer ağlarsan sadece kendine yazık edersin.

Lütfen kendini yıpratma.

23 Ağustos 22.03

Odandaki renkli ledlerin hala yanıyor.
Uyu artık Emmy.
Uykusuz olunca hiç çekilmiyorsun çünkü.

24 Ağustos 01.35pm

Bugün seni göremedim.
Daha sonra seninle ortak dersleri olan Dayeon'a seni sordum.
Bugün ki dersleriniz iptal olmuş.
Ahh keşke benim de derslerim iptal olsa.
Üniversite sensiz çok sıkıcı geliyor.

24 August 12.15

İyi geceler Emmy.

25 Ağustos 24.36

Chan'ı bugün fakültede gördüm
Arkadaşları ile sohbet edip gülüşüyordu.
Yüzünün ortasına bir tane yumruk geçirmemek için kendimi zor tuttum.
Ve sen yine yoksun.
Derslerin iptal falanda değil.
13.21

Senin için endişeleniyorum Emmy.
19.32

uh mesajlar halen tek tik diye gözüküyor.
Umarım iyisindir.
Emmy?
Her neyse,
iyi geceler.
23.45

Tanımdağım birinin bana neden bu kadar ilgi gösterdiğini anlayamamıştım. Bu biraz beni korkutsa da bir yandan da benim için endişelenen birinin olması hoşuma gitmişti. Çünkü kimse beni umursamazdı. Ben sınıftaki kız ya da Chan'in sevgilisi olarak tanınırdım, onun dışında da kimse benim hikayemle ilgilenmezdi.

Emmy*
Endişelenmene gerek yok, iyiyim.
ve Teşekkür ederim.
08.14


Mesaj atma gereği duyduğum için kısa bir mesaj atmış yemeğime kaldığım yerden devam etmiştim. Chan ile alakalı yazdığı şeyler biraz üzülmeme sebep olmuştu ama  sadece kendi yoluma bakacağım adına kendime bir söz vermiştim. Kahvaltımı etmiş bulaşıkları da yıkadıktan sonra her zaman giydiğim klasik kombinlerimden giymiş koşar adımlarla otobüs durağına ilerledim. Dersim saat 9 'da başlıyordu ve benim oraya varmama 25 dk vardı. Allah'tan yetişmiş tıkış tıkış olan otobüsün içine binmiştim.

Üniversitenin bahçesine girmiştim. Herkes bir şeyler fıısldaşıp bana bakıyordu. Sanırım Chan Olivia ile olan birlikteliğini tahmin ettiğimden erken açıklamıştı. Neyse ki kendimi buna hazırlamıştım.Zaten bir kaç güne unuturlardı.Bizim üniversitedekiler pek fazla ilgilenmezdi bu olaylarla,herkes kendi halinde takılırdı.

Fakülteye girmiş dersim olan amfiye ilerliyordum.Şuan düşünmem gereken bir ticaret hukuku dersim vardı.

Hyunjin's pov

"5..3..2..1 bitti. Tamam artık dinlenmen gerek Hyunjin. 3 saattir kesintisiz çalıştık. Ben bile yoruldum. Seninle mi uğrşacağım tüm gün."

"Off Changbin işin değil mi bu senin. Sen benim kişisel antrenörümsün. Hem stresimi atıyorum işte."

ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin