happy accident

53 6 2
                                    

"N-ne!"

Duyduklarım ile fazla bir tepki vermiş üzerimdeki şoku atmaya çalışmıştım.

"Öyle işte ayrılmışlar. Chan'ı, tekrar aldatmış."

Sabah 10' da Miyeon ile kahvaltı için sözleşmiştik ve uzun zamandır görüşemediğimiz için, dedikodu eşliği ile kahvaltımızı ediyorduk.
Şimdi ise sevgili arkadaşım sevgilisi Minho' dan öğrendiği yine Olivia'nın baş rol olduğu, aldatma hikayesini dinliyordum. Bu hikaye fazlaca tanıdıktı. Ama bu sefer bu hikayeye karşı acı  hissetmiyordum.

"Açıkçası bir kere yapan bin defa aynı şeyi tekrarlar diye boşuna dememişler,"diyip çayımdan bir yudum daha  almıştım.

"Evet, işte this is Karma . Ama Chan'a da üzülüyorum ya iki kere  aynı kız tarafından aldatıldı."

"Gerçekten ,Chan umrumda değil Miyeon. Daha fazla sözü geçmesin artık "

"Selam, hanımlar"

"Selam Seung, naber?"

"İyidir, sizi gördüm bir selam vereyim dedim"

"İyi yapmışsın, ne zamandır görüşemedik."

Birbirimize sarılmış, sonra Seungmin Miyeon'un yanına oturmuştu.

"Ee hangi rüzgar attı seni bu tarafa. Senin evin burdan uzakta değil mi?"

"Öyle ama arkadaşlarımla sözleştik. Changbin, arkadaşım burayı fazla övdü. Buluşalım dedik bizde. "

"Anladım, Changbin yani arkadaşın kimse doğru söylemiş. Buranın hamur işleri çok güzel tatlı da yapıyorlar hatta denemelisiniz."

"Tezgahdakiler lezzetli gözüküyor zaten. Denemek için sabırsızlanıyorum."

O sırada Seungmin'in telefonu çalmış kafeye giriş yapan Hyunjin'e doğru elini sallamıştı.

"Burdayım!"

"Oh selam."

Merhaba Hyunjin, demiştik hep birlikte.

"Siz, tanışıyor musunuz?"

"Evet, festivalin sergisinde birlikte çalıştık,ordan tanışıyoruz."

"Bunu bilmiyordum. Hyunjin niye bana söylemedin?"

"Aklımdan çıkmış ne yapayım?",omuz silkmişti.

"Oturmak ister misin Hyunjin?

Miyeon Hyunjin'i masaya davet etmişti, bende evet demesini umarak cevabını beklemiştim.

"Rahatsızlık vermeyelim size. Hem daha gelicek arkadaşımız var."

"Sorun olmaz Hyunjin oturun hem tanışmış oluruz."

Hyunjin reddetmemek için yanıma oturmuştu. Açıkçası mutluydum onunla vakit geçirmeyi çok sevmiştim.Daha sonra diğer arkadaşları Changbin'de gelmiş ekip tamamlanmıştı. Seungmin ve Miyeon, ben ve Hyunjin yan yana oturuken, Changbin'de masanın başına oturmuştu. Onlar siparişlerini vermiş, daha sonra sohbet etmeye başlamıştık.

"Açıkçası Hyunjin sizden  bahsetmişti. Birkaç resminizi gördüm ve bayıldım. Bu işte çok başarılısınız."

Gülümsemiş ve teşekkür etmiştim. Hyunjin'in beni arkadaşlarına bahsetme meselesini de kaçırmamıştım.Onlar aralarında sohbete dalmış, bende annemin mesajlarına cevap yazıyordum.

"Çok güzel olmuşsun."

Hyunjin'in ani iltifatı ile şaşırmış, yutkunmuştum. Neden bu kadar etkilenmiştim anlamıyordum.

"Çok teşekkür ederim. Sende çok yakışıklısın yani yakışıklı olmuşsun. Kıyafetin sana çok yakışmış."

"Rica ederim. Açıkçası bugün seninle buluşmak istiyordum, ama sormaya çekinmiştim. Rast gelmemiz iyi oldu."

"Benimle buluşmak mı istedin?"

"Evet, seninle bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor. Benzer noktalarımız fazla bu yüzden senin gibi birini kaçırmak istemiyorum."

"Bende, ne zaman istersen buluşabiliriz. Çekinmene gerek yok."

"Bunu duyduğuma sevindim."

"Flörtleşmeniz bittiyse, bize döner misiniz artık?"

Miyeon'un ani tepkisi ile etrafımdaki pembe tozlar sönmüştü bir anda. Bu kız bazen ağzına geleni söylüyordu.

"Ne flörtleşmesi Miyeon, konuşuyorduk sadece."

"Neyse Minho birazdan beni almaya gelicek o yüzden daha fazla kalamayacağım."

"Benimde bir öğrencimin antrenmanı vardı gitmeliyim"

"Bende gideyim bari hadi bay"

Hepsinin işi vardı ve masadan kalkmışlardı.

"Bunlar az önce bizi yalnız mı bırakmaya çalıştılar?"

"Galiba öyle oldu."

*"

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız 🙇🏻‍♀️🤍

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız 🙇🏻‍♀️🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cute^^

ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin