first meeting

65 8 3
                                    

"Hocam, beni çağırmışsınız."

"Evet ,Emmy. Biliyorsun, üniversitesimiz bir festival hazırlığında.Bu festivalleri maddi eksiklikten okuyamayan öğrencilerimize bağış yapmak amacıyla düzenliyoruz. Ve bu seneye özel, siz değerli öğrencilerimizin tablolarını sergiye çıkartmak istiyoruz.
Eğer kabul edersen Hwang Hyunjin ile sergide satışa çıkacak tabloları düzenlemenizi ve sergi alanını hazırlamanızı istiyorum."

Okulumuz gerçekten de bu konularda duyarlı bir üniversitedeydi. Resim çizmeyi seven biri olarak,tabii ki kabul edecektim. Ne de olsa çorbada tuzumuz bulunsun değil mi?

"Seve seve kabul ederim, namjoon hocam.Bu konuda ki hassasiyetinizi çok iyi biliyorum. Benim için bir onurdur."

"Bunları senden duymak güzel Emmy. Sana güveniyorum. Güvenimi boşa çıkartmayacağınızı da biliyorum. Hyunjin'e söyledim,siz haberleşirsiniz tamam mı? Bir sorun olursa çekinmeden bana söyleyebilirsiniz."

"Sağolun hocam. Gideyim ben o zaman. İyi günler."

Odadan çıkmış resim atölyesine gidiyordum. Büyük ihtimalle atölyede resim çizmekle meşguldü. Hwang Hyunjin'in adını tabi ki duymuştum gerçekten güzel resimler çizen bir insandı. Okulda tüm kızların da ilgisini çeken biriydi. Ama kendisi pek kimseyle konuşan biri olmadığı için daha önce hiçbir sohbetimiz olmamıştı.

Gördüğüm kişi ile derin bir nefes almıştım. Şükür onu aramama gerek kalmamıştı.

'Selam sen Hwang Hyunjin'sin değil mi?"

"Evet. Sen de Emmy Morgan olmalısın değil mi?"

"Emmy demen yeterli. Beni Namjoon hoca gönderdi. Sergi alanını biz ayarlıyormuşuz."

"Haberim var. Açıkçası ben bir kaç tabloyu ayarladım. Bölümdeki öğrenciler en sevdikleri tabloları bağışlamak için hazır. Ama bunun dışında sergi içinde özel bir tablo yapmalıyız diyorum ne dersin?"

"Güzel fikir,varım. Peki çizeceğimiz tablo hakkında bir kaç fikrin var mı?"

Çizeceğimiz tablo hakkında konuşmuş planlama yapmıştık.Hyunjin işinde gerçekten disiplinli bir insandı. Benim yerime her şeyi düşünmüştü. Benimde işime gelmişti açıkçası çünkü festival 2 gün sonra başlayacaktı. Zamanımız gerçekten de kısıtlıyıdı.

"O zaman yarın akşam burda buluşuruz. O saatlerde pek kimse olmuyor rahat rahat çalışırız."

"Tamamdır. Tanıştığıma memnun oldum Emmy."

"Bende Hyunjin. Yarın görüşürüz, hoşçakal."

Gülümsemiş,el sallamıştı. Tatlı çocuktu,anlaşacağımızı düşünüyordum. Sağ salim atlatırdık umarım bu sergi işini.

*"

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız 🙇🏻‍♀️

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız 🙇🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanatın vücut bulmuş halisin.

ENOUGH FOR YOU-Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin