Bölüm 6

12.5K 412 6
                                    

İki bacak aramda ki sızıyla uyandım.Keşke rüya olsaydı.Dün geceyi hatırladıkça çığlık atasım geliyordu.Her şey bir anda olmuştu.Canım çok acıyordu.Ruhen çökmüştüm.Yataktan doğrulurken yanımda rahatça uyuyan Yekta'yı inceledim.

Üzerime çarşafı daha çok çekerken hıçkırıklarıma engel olamıyordum.Bir yanım ''O senin kocan.'' diyordu.Fakat diğer yanım , ''O senden sadece çocuk peydahlayacak , izin verme.'' diyordu.Göz yaşlarımı durduramazken Yekta gözlerini açtı.İlk önce bana baktı.Sonra çarşafta ki kan lekesine.Yüzünde tatmin olmuşcasına bir gülümseme belirdi.Sonra gözlerini gözlerime kenetledi.

-Neden ağlıyorsun ? Bunun olacağını bilmiyor muydun ?

Yataktan kalkarken banyoya ilerledi.

-Banyodan çıktığımda kahvaltı hazır olsun.

Başımla onaylarken banyoya girmesini bekledim.Banyoya girdikten sonra doğruldum.Dün gece o iğrenç olaydan sonra banyo yapmış olmama şükrettim.

Üzerime uzun bir gecelik geçirirken odadan çıktım.Göz yaşlarımı elimin tersiyle silerken mutfağa varmıştım.Buzdolabını açarak kahvaltılıkları masaya dizdim.Beş , altı adet patatesi tezgaha bırakırken iki adet yumurta ile tekrar tezgaha döndüm.Patates kabuklarını soyarken dün geceyi unutmaya çalışıyordum.Ama aklımdan bir türlü çıkmıyordu.Patatesleri soymam bittikten sonra dilimlemeye başladım.Yarım saat sonra Yekta aşağıya inmiş ben de sofrayı tamamıyla kurmuştum.Karşısına otururken gözlerimi sık sık kaçırıyordum.Elini yüzüme doğru değdirince refleks olarak kendimi geri çekmiştim.Yekta bana uzattığı elini yumruk yaparak geri çekti.

-Günaydın karıcığım.

Benimle alay ettiği ses tonundan belliydi.

-Günaydın.

Kısık sesle karşılık verdim.Kahvaltım bitene kadar konuşmamıştım , konuşmamıştı.Şuan bağ evinde olmamıza bin kere lanetler savurdum.Keşke konağa gitseydik.Yekta'dan başka yüz görmek belki bana iyi gelirdi.Kahvaltısını bitirince beni izlemeye başladı.Ama onun yüzüne bile bakmadım , utancımdan bakamadım.


*******************************************************

YEKTA'DAN ;

O kadar güzeldi ki , ona dokunmaya kıyamıyordum.Dün gece yaptığım iğrençlik adamlığımı sorgulatmıştı bana.O , kötü muameleyi hak etmiyordu.Dün gece uyurken hıçkırıklarını duymuştum.

''Hani beni hep koruyacaktın baba , neden şimdi koruyamıyorsun.''

''Canım çok yanıyor anne , ne olur gel kurtar beni.''

Sesi kulağımda yankılanırken karşımda ki masumiyete baktım.

-Bukre.

Yavaşça elini masadan indirdi.

-Yüzüme bak.

Gözlerime bakınca tebessüm etti.

-Çok güzelsin.

Başını geri öne eğdi.

-Bukre , sana yüzüme bak dedim.

Tekrar yüzüme baktı.

-Sakın başını öne eğme.

Başıyla yavaşça beni onayladı.

-Özür dilerim.

Dün kükreyen kız , şimdi ağzını açmıyordu.

Kısık sesle ''Önemli değil.'' dediğinde elimi uzattım.

Ağa'nın Kuması.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin