Uzgunum ama hayalet okurlara hakkim helal degil
...
Hyunjin Kai yide kızların yanına koyduktan sonra eline gelen kanları silmişti.
H-"hadi gel, bunu evde seninle konuşacağım"
Felix başını aşağı yukarı salladıktan sonra kalkıp Hyunjin in yanına gitti ve arabaya bindiler.
Yaklaşık bi 10 dakika sonrada eve ulaştılar.
H-"içeri gir, Jisoo bugün erken çıktı"
F-"neden?" (nolur su malum seyi yazin icimde kaldi)
H-"Lisanın yanına gidecekmiş, önemli birşey varmış"
F-"hee, tamam. Ben yatmaya gidiyorum, çok uykum var"
H-"nereye? Daha bana olanları anlatmadın"
F-"nolmuşki"
H-"gel otur"
F-"uf ya uykum var benim!"
H-"ya gelsene, ikiletme beni hadi"
Felix tuttuğu merdiven demirlerini bırakıp onu çağıran Hyunjin in yanına gitti.
F-"ee noldu?"
H-"Kainin bana dediği o şeyler ne demekti Felix?"
F-"neyler neymiş?"
H-"ya bak, ben ona sıkarken dedi ya sabaha kadar altımdaydın"
F-"ne zaman dedi"
H-"Felix sabrımı zorlamasana! Söyle şunu"
F-"ya uykum var benim"
H-"olmaz, sen söylemeden şurdan şuraya gidemessin"
F-"sadece Minho hyungunu öldürürüm falan dedi, korkutmaya çalıştı. Ama korkmadım"
H-"korkmadın mı? E Minho da bana dediki 'yanıma geldiğinde ağlıyordu"
F-"Minho öldü sandım ondandır"
H-"öyle mi?"
F-"hmm öyle. Şimdi uykum var yatıcam"
H-"tamam, iyi geceler yarın Jisooyla durucaksın, şirkette fazla işim olucak"
F-"Niye?"
H-"Minho 2 gün gelmicekmiş, nedenini sorma bende bilmiyorum"
F-"hmm, tamam o zaman iyi geceler"
H-"sanada"
Diyip oturduğu yerden kalktı ve 3. Kata çıktı. Üstünü değiştirip yatağa uzandı ve Jisoonun ona okuması için verdiği kitabı okumaya başladı.
Hyunjin de 2. Kata kendi odasına çıktı, ve balkona girip eline bir dal sigara alıp ucunu yaktı, ve telefonunda gezinerek sigarasının tadını çıkardı.
sabah
Hyunjin saat 6.30 da kalkıp üstünü değiştirdi ve dün geceden masasına bıraktığı dosyasını alıp aşağı indi.
J-"günaydın efendim, kahvenizi hazırladım, dün koltukta unuttuğunuz dosyaları da masaya bıraktım"
H-"ah, unutmuşum bunları, sağol Jisoo"
J-"bir şey değil efendim, bu arada yeni hizmetlinin ne zaman geleceğini sormak istiyorumda"
H-"öğlen iki gibi gelecek Jisoo. Ha bu arada onun görevi Felix in bakımını üstlenmek, yani onun kişisel asistanı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine |Hyunlix Daddyking
FanfictionÖlümün eşiğindeyken pişman olurmuş insan... İKİBİNYİRMİUC NİSAN AYİNDA YAZDİM 😭😭😭😭😭😭 OKUYANA EV GİRSİN💋💋💋