22 (bolumyazamiyorumsinirdencatlicam)

188 21 91
                                    

Sevgili aşkolar yb atmadım cönkü tel bozuldu babamda tşk aldım dıe yaptırmadı sora kiral abim ben yaptırırım dedi yaptırdık babam kızdı ondan izinsiz yapmısız dıe🖕🙄 sora aldı teli vermedi😡 bugun gizlı gizli aldım 😈😈😈😈😈😈😈

Bide normalde bu bölum smuttu ama teli yeniden başlattık dıe silinmiş wattpad e silinmişti geri yükledim hatta diğer fic lere yazdığım yb lerde gitti sinirlendim bende bi kere yerin dibine girdik daha olmaz dedim yazmadım ama özgüven fışırt dıe gelirse yazarım😓

Okudupunuz an yb at derseniz kavga ederim ona gore

yorum yapın beni delletmryin 🖕😡🙄🤣

"Yaa neden! Şakadan da anlamıyosun of!!"

"Sus bak kovarım seni sokaklarda yatarsın delirttin beni!" Yeji ceplerini elleriyle yoklayıp arka cebindeki telefonu Hyunjin e doğrultarak;

"Annemi arayıp seni söyliyim mi he!?"

"Söylersen söyle Yeji bu manyaklığın beni delirtiyor ama!"

"Ben miyim manyak be! Sensin manyak!!!! Önce yaptığın her şeyi gözden geçirip bana bağırmaya gel!!" ayağını yere vurup odayı terk etmişti Yeji.

Felix ve Hyunjin ise yanlız kalmıştı. Felix yeri izliyordu, Hyunjin de öfleyerek dolabına yöneldi.

"Neden Jeongin'in yanına gittin?" bu soruyla ölüm sessizliği oluşmuştu odada, Hyunjin cevabını bekliyor, Felix ne diyeceğini seçiyordu.

En sonunda Felix cümlesini seçip yüzünü arkası dönük Hyunjin e çevirdi.

"Yaptıkların beni korkutuyor Hyunjin, sadece kalbimi kırıyorsun. Artık seninle yaşamak istemiyorum. Minho hyungu öldürdün. Senin yüzünden Jeongin'i götürdüler. Ne yapsam kızıyorsun, bıktım senden!" Hyunjin gülümseyerek Felix'e döndü.

"Benim yüzümden olduğunu mu düşünüyorsun? Bunların hepsi senin apttallığın yüzünden. Sen Jeongin ile birlikte kaçmasaydın bunlar olmaya bilirdi, gelip bana suçlusun deme. Hepsi senin suçun!"(aboo)

"Benim suçum ha!? Kimsenin göremeyeceği bir yere gidip üç (3) kişiyi öldürende bendim zaten!" Hyunjin Felix ile olan mesafesini kapatıp, anı bir şekilde çocuğun boğazını kavradı ve çocuğun küçük bir çığlık atmasını sağladı.

"Katil mi diyorsun sen bana!"

"E-evet, zaten katili...n tekisin!"

"Katilin tekiyim ha? Seninde katilin olmamı ister misin hm!?"(🤣sakaci) Felix'in gözleri büyürken, Hyunjin onun boğazını bırakmış ve Felix'in yere düşüp nefes almaya çalışarak öksürmesini izlemişti bir süre. Daha sonra masasının çekmece sinden geçen sefer ona 'hediye' olarak aldığı tasmayı almıştı.

"Hatırlıyor musun bunu? Canını yaktığını söylemiştin. Bu sefer dahada yakacağından hiç şüphen olmasın." çocuğun dizlerinin önüne eğilmişti.

"Uzak dur!(yaklasma bana katil) Takamazsın onu bana!" elleriyle tasmayı geri çekmeye çalışıp Hyunjin'in işini uzatıyordu.

"Rahat dur! Bekle- olanların suçlusu sensin ve ağlıyor musun!?"

"Yeji! İmdat!" Hyunjin hızla Felix'in ağzını eliyle kapattı ve suratına o sınırlı feys ini yaptı.

"Ne yapmaya çalışıyorsun!? Sus!"

Şak! Kapı açıldı ve Yeji odaya girdi.

*

"Efendim Felix'e çok kafa yoruyorsunuz. Onu bir kenara koyup bir az da şirketinize odaklanmanız gerekmez mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mine |Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin