14

271 21 22
                                    

"Bu Jeongin denilen çocuğu gözüm pek tutmadı, güvenme ona"

"Öyle biri değil, çok tatlı bir çocuk"

"Sen çok güvenme ona"

"Niyeki? Çok tatlı bir çocuk o hem"

Hyunjin arabayı park edip aşağı indi, sonra Felix inde kapısını açıp evin kapısına doğru gittiler. Zaten kapıyıda Jisoo açmıştı.

"Hoş geldiniz efendim"

Diyerek eğilmişti Jisoo, Hyunjin de 'hoş bulduk Jisoo' diyip içeri girdiler.

"Chan nerelerde Jisoo?"

"Efendim sevgilisi hastalanmış, onun yanında durmak için gitti. Malum, çocuğun kimsesi yok, bir tek Chan var. O yüzden Chan onunla durmaya gitti"

"Kimmiş bu sevgilisi"

"Kim Seungmin diye bir çocuk efendim"

"Anladım, işinin başına dönebilirsin"

"Teşekkürler efendim"

Eğilip gitmişti Jisoo. Hyunjin de koltuğa oturup yanına çekmişti Felixi.

"Şu arkadaşınla ne yaptın bu gün?"

"Lisa noonayla kedileri severken yanımıza gelmişti, sohbet ederek kedileri sevmiştik"

"Anladım"

Hyunjin ve Felix konuşurken yukarıdan aşağı gelmişti Jennie. Elindede kıyafetler vardı. Hepsi düzgüncene renkleriyle sıralanmış ve jilet gibi dumdüzlerdi.

"Ah, efendim hoş geldiniz"

Elinde kıyafetler olduğu için eğilememişti Jennie.

"Hoş bulduk noona"

Jennie Felixe gülümseyip kıyafetleri çamaşır odasına götürdü. Geri geldiğinde Felixe bir şey isteyip istemediğini sordu.

"Noona yine şaçımı yapar mısın??"

"Yaparım tabiiki, sen odana çık ben tarak ve tokaları alıyıp geleyim"

"Tamamm"

Felix kalkıp odasına gitti. Neden bilmiyordu ama Jennieye kendini çok yakın hissediyordu. O çok güzeldi. Ayrıca çokta tatlıydı. Hem kişilik, hal ve hareketlerden dolayı birbirlerine çok benziyorlardı.

"Geldim Felix, bak bu sabah gelirken sana toka almıştım. Vermeyi unutmuştum"

"Noona, çok güzel buu! Teşekkür ederimm"

"Rica ederim Felix, dön arkanı yapalım saçını" (kafiye oldu neden blm)

Jennie, yavaşça Felixin saçını taramaya başladı. Taradıktan sonra yeni aldığı beyaz incili tel tokayıda saçına geçirdi.

"Oldu Felix. Beğendin mi?"

"Beğendim noona, teşekkür ederim"

"Rica ederim,aç mısın? Açsan Jisoo sana sevdiğini düşündüğü bir şey yapmış"

"Açım tabiiki, sabahtan beri yemedim. Unutmuşum"

"Hadi o zaman kalk bakalım"

Jennie, Felix ile birlikte aşağı inip mutfağa gittiler, mutfdaktada Jisoo yaptığı yemeği tabaklara koyuyordu. Sonra yemekleri masaya koyup oturdular. Birlikte yemeği seviyorlardı.

"Hyunjin, sen yemiyor musun?"

"Hayır Felix, sen Lisa ile dışarıdayken Minho ile yedik biz"

Lisa lafını duyunca Jisoo nun yanakları hafiften kızarıyordu. Görünüşe göre aralarında bir şey vardı.

Mine |Hyunlix DaddykingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin