Onu bunu birakinda hyunjin hala serefsiz
Bidee😎😎 felix e zihin gucuyle sortlari sevdirdik (aptal beyinsiz kuzenim dedi blm
"Ne? Ama nasıl nuna?"
"Sen onu bana bırak" sinsice gülümserken söyledikleri Felix in içine bir tedirginlik (?) düşürmüştü. Daha da fazla oyalanmadan kapının önünde bıraktığı süpürgeyi alıp odadan çıktı.
*
"Hoş geldiniz efendim, dediğiniz eşyaları topladık. Çıkmaya hazırlar"
"Chan a söyleyin, o çıkarır" Jisoo eğilip kutuların bulunduğu kısma gidip kutuları saymaya başladı.
"Nereye götüreyim Jisoo?"
"Dışarıda ki büyük araca koy Chan" Chan, kutuları tek tek Jisoo nun dediği büyük araca taşırken Jennie de cam bardakların kırılmaması için özenle kağıtlara sarıyordu.
"Jisoo, Felix nerede?"
"Üst katta. Odasında efendim" Jisoo nun söylediklerine karşı dudaklarına büyük bir gülümseme koyup Jisoo ya bakmıştı Jennie. Jisooda gülüp ne yaptığını anlamıştı, tabii.
Hyunjin gelmeden bir kaç saat önce, Felix balkondan kaçmıştı. Jeongin in yardımı ile.
Jeongin ve Felix, Hyunjin eve varmadan bir buçuk saat önce;
"Hyunjin gerçek bir canavarmış! Nasıl yaptı bunları?!"
"Boşversene, kaçmamız lazım. Jisoo nuna Hyunjin in birazdan geleceğini söyledi"
"O zaman bizim eve gidelim, zaten tek kalıyorum. Artık tek olmam" gülümseyip Jeongin in evine doğru yol aldılar.
Şimdiki zaman;
"Jisoo? Felix odasında değil!?"
"En son odasındaydı efendim, odasından hiç çıkmadı" tekrar Felix in odasına girdi ve odayı gözleriyle taradı (?) Hyunjin.
Birde ne görsün, balkon açıktı.
"Felix? Felix nerede?" gözleriyle odayı aramayı bırakıp odanın balkonuna doğru yürüyordu, balkona bakıcaktı. Ve sonra Jisoo geldi.
"Efendim! Felix başka bir odada olabilir, oraya bakmamı iste misiniz?" Hyunjin kafasını hayır anlamında sallayıp hızlıca diğer odaların kapısını açıp içeriyi kontrol ediyor, Felix i görmeyincede kapıyı sertçe kapıyıp diğer odalara bakıyordu.
"Jisoo, Felix nerede?!"
"Efendim hiç bir fikrim yok! Bende nerede olduğunu bilmiyorum"
"Nerde Jisoo! Nerede bu çocuk!?"
Odaya telaşlı gibi görünmeye çalışan Jennie girdi.
"Jennie! Söyle, Felix nerede!"
"Başka bir odadadır belki efendim, telaşlanmaya gerek yok"
"Bütün odaları aradım zaten!"
Tepesi tası atmış, sinirden yumruğunu sıkmaya başlamıştı. Çünkü Felix onun emirlerine uymak yerine kaçmış olabilirdi ve çalışanları hiç bir şey bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine |Hyunlix Daddyking
FanfictionÖlümün eşiğindeyken pişman olurmuş insan... İKİBİNYİRMİUC NİSAN AYİNDA YAZDİM 😭😭😭😭😭😭 OKUYANA EV GİRSİN💋💋💋