5k için teşekkür ederim❤❤
Hyunjin Anlatım;
"Ne dedin!? Kendini ne sanıyorsun sen Felix! Ne hakla bunları söyleyebiliyorsun!"
"İnsanlara eziyet çektiriyorsun, pis kaltak!" (oha) bu çocuk, sinirlerimi altüst ediyor! Ona emirlerime itaat etmesini söylüyorum, o evden kaçıp bana karşı geliyor! Bir daha bana karşı gelirse, yüzünü yamultacağım!
"Bana bak Felix! Haddini aşma, yoksa o çok sevdiğin arkadaşını öldürürüm!" sessiz kaldı, ileri gittiğimi düşünmüyorum. O bunları hak ediyor.
Hala Minho nun yanı başında onu izliyor, ne bekliyor kalkmasını falan mı? Bu çocuk, Minho ya çok düşkün olmalı. Ama umurumda değil.
"Gelsene be! Ölmüştür zaten! Kalkmasını falan mı bekliyorsun?!"
"Sen böyle yapmasaydın, ölmüş olmazdı! Jisung hyung a ne diyeceğiz!?" ah, harbiden. Jisung a ne diyeceğim?
Diyecek bir şeyim yok, arabaya doğru gideceğim.
"Geliyor musun artık!" telefonum çalıyor, kim lan bu? Ah, Yeji salağı.
"Alooooo? Oppişşş!!"
"Ne var be!"
"Şimdi kurstaki salak hocanın dersine gircemdeeee, beni alsana kurstan. O hocayı sevmiyo'm oppiş!"
"Banane, bedavaya gelemem. İşim var!"
"Off ya oppişşş, tamam para vericem ama beni kurstan al oppişim!"
"Tamam be!" telefonu kapatıp cebime attım, hanımefendiye şoförlük yapmadığım kaldı bir de!
*
Hyunjin Yeji nin kursuna gelmişti. Ders başlamıştı ki o yüzden bahçe bomboştu. Oyalanmak istemeyip arabadan indi ve Felix e onu beklemesini söyledi.
Kursa girip 10 dakika boyunca Yeji nin sınıfını bulmaya çalıştı. En sonunda sınıfı bulup kapıyı çaldı ve içeri girdi.
"Şimdi ise Muzan'ın harikalığından bahsedelim dimi- hıh? Buyrun"
"Yeji yi almaya geldim, burada mı?"
"Ah evet burada, Yejiciğim baban geldi hadi git"
"Hocam o benim abim" hoca kafasını kaşıyıp Hyunjin e baktı.
"Ay pardon, hadi git sen" Yeji kalkıp abisinin yanına gitti, sınıftan çıktıklarında da Hyunjin e kocaman sarıldı.
"Oppişşş, beni kurtardın yaa!!! Bu manyak hoca ikide bir demon slayer diye bi animeden bahsedip duruyo!! Çok sıkıcıı! (oç.) Neyseeee! Sen beni kurtardın oppişim!!"
"Rahat dur bi! Annemler yurt dışında, kapıyı nasıl açıcaksın?"
"Senle kalıcam oppişimm! Pijama partisi yapıcazz!" Hyunjin bir de bu çıktı diye düşünüp cevap vermeden merdivenlere yöneldi.
"Yaaa! Oppişşş! Beklesenee!"
"Susta peşimden gel!" ikiside kurstan çıkıp arabaya bindiler. Yeji Felix i gördüğü an aşırı heyecanlanmış, hemen ona sarılmıştı.
"Ohaaaaa! Felix oppiş te burdaa! Çok özledim seni Felix oppiş!"
"Ah, hıhı bende seni özledim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine |Hyunlix Daddyking
FanfictionÖlümün eşiğindeyken pişman olurmuş insan... İKİBİNYİRMİUC NİSAN AYİNDA YAZDİM 😭😭😭😭😭😭 OKUYANA EV GİRSİN💋💋💋