Slm cnm nbr
İyi okumalr
~
Hyunjin Pov;
Bangchanın getirdiği malzemelerle kızların çıkmasını bekledik. Çünkü onlar bugün öleceklerdi. Yani ben onları öldürücektim. (yander Hyunjin)
Yaklaşık 5 dakika sonra kızlar dışarı çıktı, ve ara sokağa doğru ilerlediler. Tch bunlar işimi daha kolaylaştırıyorlardı.
Bangchan arkalarından yaklaşıp ikisininde ağzına şu abuk subuk bezi koydu kızlarda 1 dakika geçmeden bıraktılar kendilerini, zaten.
Ben şirkete giderken Bangchan onları depoya götürücekti. Akşam birlikte pis işlerimizi yaptığımız asistanım Im Nayeon ile işlerini bitiricektik.
5 dakika sonra şirkete ulaştım. Odama gittiğimde Minho imzalanıcak belgeleri imzalıyordu
H-"aferin, işini yapmışsın, hayret"
M-"kes ya gel şunlara yardım et 282 tane belge var"
H-" çüş"
M-"iki gün önce imzalaman gerekirdi yoksa çok az imzalicaktık."
H-"ne iki günü ya dün getirdiler"
M-"dün sabah getirdiler şimdi iki gün oldu"
H-" uf tamam en çok sen biliyon"
Minho ile oturup 1 saat belge imzaladıktan sonra molaya çıktık.
M-" anam belim koptu salak hepsi senin şuçun(fesat anlayani)"
Göz devirdim, çünkü bu salak her suçu bana atıyor bi gün şunu da kesicem görücek peçeteyide belinide.
Saate baktığımda 16.45 geçiyordu Felix in pastenesini kapatmasına az bir zaman kalmıştı o yüzden oraya gidecektim.
H-" ben çıkıyorum mola bitince ararsın"
M-"tamam git "
Şirketten çıkıp arabama bindim ve Bangchanın numarasını tuşladım
H-" Chan, şu bezi yine getirsene"
B-" tamam efendim yine aynı konuma mı?"
H-"evet, aynı konuma"
15 dakika sonra pastaneye ulaştım. Bangchan da yanımdaydı ondan bezi alıp cebime soktum ve içeriye girdim. Felix donatların ve kurabiyelerin önündeki ışıkları kapatıyordu.
F-"Ah, buyrun?"
H-"kapatıyormuydun?"
F-"kapatmak üzereydim, ne alırdınız?"
H-"hmm bi düşüneyim"
F-"tamam bekliyorum, istediğin zaman sparişini verebilirsin."
Felix önümde beklemeye başladı gözgöze geldikten sona konuştum.
H-"Seni "
F-"N-"
O kunuşamadan bezi burnuna bastırdım. Sonunda onu elde edebilmiştim.(😔✊)
Bangchan a kapıyı açmasını söyledim, oda açtı arabada duran bant ile Felixin elini ve ağzını bantladım. Arabanın pencereleri ve perdelerinide kapattım. Bir tek ön pencere açıktı. Oradanda kimse Felix i göremezdi zaten.
Sonra şirkete ulaştım arabayı kilitledim zaten 2 saat sonra eve dönecektim. Kızların işini sonra hallede bilirim.
H-" mola bitti mi?"
M-"3 dakika kaldı"
H-" tamam ben son işleri haledip eve gidicem, erken biterse erken giderim."
M-"tamam sen gidince ben bakarım (adam)"
Odama çıktım işlerimi erken bitirmeye özen gösterdim.
* 1 saat sonra *İşlerim 1 saat erken bitmişti sevindim bu duruma. Minhoya söyleyip şirketten çıktım.
Arabaya bindiğimde Bangchan uyanan Felix ile uğraşmaya çalışıyordu. Arabaya bindim ve Felixin susması amacına getirdiğim silahı çıkarıp dreksiyonun önüne koydum sertçe.
Duymuş olmalıki susmuştu. İyi iyi şimdi eve gidebilirdik.
Bugün Bangchan a izin vermiştim o yüzden yaptıkları için onu eve bıraktım.
Daha sonra kendi evimin önüne gelince arabayı durdurdum, ve inip Felix in bantlarını çıkardım.
H-"Hadi, in."
F-" SEN KİMSİN!?"
Cebimden silahı çıkartıp konuştum.
H-"gelecekteki kocan olabilirim"
F-" N-ne diyorsun sen?!"
H-" doğruları şimdi aşağı in"
Korktuğu için inmedi heralde elinden tutup indirdim. (Havalısın)
Bitti
3. Bolumden dokturdum valla JDİSKXCMND neyse baybayy
481 kelime😔✊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine |Hyunlix Daddyking
FanficÖlümün eşiğindeyken pişman olurmuş insan... İKİBİNYİRMİUC NİSAN AYİNDA YAZDİM 😭😭😭😭😭😭 OKUYANA EV GİRSİN💋💋💋