12.Bölüm

2.1K 146 15
                                    

Elisa
Oğuz'u gerçekten kırmıştım ondan hoşlanmasam da tatlı bir çocuktu.Kantinde görünce dayanamayıp yanına gittim
"Naber oğuzz? Sana bir şarkı borcum olsun,kusura bakma yarıda kesildi."
"Sıkıntı değil,yine sınıfta söylemeyelim ama. Çok güzel bir yer biliyorum bu gece oraya gitmek ister misin?"
Oğuzla bağıra bağıra şarkı söylemek eğlenceli olacaktı. O yüzden bu teklifi reddedemezdim.
"Olur,ama benim arabam yok"
"Cevabı biliyorsun,gece onda dışarıda beni bekle"
"Hey, oğuz gelirken bu parayla bana sigara alır mısın?"
"Parayı cebine geri koy,eğer böyle yaparsan almam"
"Oğuz,beni utandirmak için yaratılmışsın"
"Elisa,beni etkilemek için yaratılmışsın :) Unutma akşam onda"
Bir şey diyemeden kantinden hızlıca çıktı,bu kadar hayranim olacağını bilseydim önceden buraya gelirdim.
Ve kantinden çıkarken çekici katil yanıma gelip bana süslü bir hediye kutusu uzattı, üzerinde sanrio karakter stickerlari vardı. Sanırım çantamın üzerindeki kendi diktigim karakterleri görmüştü. Üniversitede hala sanrio izlemem ona garip gelmemişti ve bu bana cok garip geldi.
"Bu da nedir katil bey? İçinden elektrikli testere çıkmayacaksa açacağım"
"İçinden elektrikli testere çıkmayacağına garanti verebilirim ama ne çıkar bilemem,uzatma da al hadi."
"Çok naziksin katil bey"
diyerek kutuyu actim ve içinde bir sürü abur cubur, bir kutu ve onun altında bir kutu daha vardı.
"Katil bey, bunlarin hepsini yersem o kadar kilo alırım ki benden hoşlanmayı bile bırakırsın"
"Birincisi senden hoşlanmıyorum,ikincisi her zaman güzelsin, üçüncüsü artık aç şunu!"
"Öff tamam be"
Kutuyu açtığımda ikiye ayrılmış bir telefon gördüm.
"Bana ala ala ikiye ayrılmış bir telefon mu aldın Ateş"
"Oha kızım,bunu da bilirsin ikiye ayrılmadı o, modeli öyle. Katlayabiliyorsun. Ayrıca son model,laf ettirmem."
Evet, utancımdan yerin dibine girmiştim ama bu anı aklımdan silip teşekkür ederek diğer kutuyu açtım. Ve içinden acayip tatli bir ayna çıktı.
"Bu da ne katil bey?"
"Sana bahsettiğim hediyelerden biri"
"Bana aynadan bahsetmedin Ateş. Bu arada hoşlandığın kişiyi söyleyecektin. Hadi söyle bakalım merak ediyoruz bizde burada!"
Elimden aynayi alıp bana doğru uzattığında gerçekten bunu beklemiyordum.
"Açıklayıcı olmuştur umarım Elisa"

İkinci ElHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin