14. bölüm

1.9K 130 35
                                    

Eve geldiğimde annem evde değildi, sanırım doktoru yine iğnelerini vuruyordu. Annemin doktoru evimizi bilir, anahtarı da onda var. Bazen annemi alıp gidiyor. Artık alışmıştım,keşke annem evde olsa da beni bu zarif elbise ile gorebilse dedim. Neyse ki eve gelince görecekti. Makyaj masamda duran 5 makyaj malzemem ile bir şeyler yapmayi deneyecektim.
Fondöten,ruj,eyelinler,maskara ve allık.
Makyajdan çok anlayan biri degilim ama özel günlerde işime yarıyordu. Bu yüzden en ucuzlarından bir kac tane almistim. Yapabildiğim en iyi makyajı yaptım ve katil beycigimin bana verdiği ayna ile kendime baktım,ilk defa bu kadar güzel gözüküyordum. Kutudaki şekerlemelerden bir kaç tane ağzıma attıktan sonra gelen mesajı gördüm.

Oğuz (sınıftan)
bekliyorum

Siz

Tamamdir 🙃

Elbisemi düzeltip oğuz'un yanına indim
"Hey, Oğuz! Naber?"

Oğuz
Arabada sigara içerken Elisa'nın sesi ile irkildim.Peri gibi gözüküyordu.
"İ-iyidir,senden?"

Elisa
Oğuz biraz paniklemis gibiydi, üstündeki kırmızı eşofman takımı ile çok tatlı gözüküyordu
"Ben de iyi! Nereye gidiyoruz?"
"Buranın en iyi karaoke yerine gidiyoruz"
"Hmm,size güvenmeli miyim kırmızı eşofmanlı Şevket Hoca?"
"Hey, gerçekten bu kadar özenli giyenecegini bilseydim ben de güzel bir şeyler giyerdim Elisa,ayrıca güldür güldür izlemeyi azaltmalisin "
"Sorun değil,hep çok tatli gözüküyorsun."
EVET! Bunu dediğime bende inanamiyorum ama dedim işte. Bunu söylediğimde ki gülümsemesi hiç bir zaman aklımdan çıkmadı. Yaklaşık yarım saat arabada sessiz oturduk ve karaoke yerine geldik

-------------------------------------------------
BİLGİLENDİRME: sırf bu sahne için Spotify 'da oynatma listesi hazırladım. İçinde kitabi bana anımsatan tüm şarkılar var,simdi acmaya ve okurken dinlemeye ne dersin? (Bir like alırım :)
-------------------------------------------------

Görevli bize geniş bir oda verdi. Ve sırayla oynatma listemdeki bir kaç şarkıyı söylemeye başladık. Söylediğimiz şarkılar şunlardı:
Benimle Kayboldun
Reflections
Seni Kendime Sakladım
Paper Rings
Love You Like A Love Song
(Tüm şarkılar oynatma listesinde mevcut)
Şarkıları söylerken sadece onun gözlerine odaklandim. Gerçekten sanat eseri gibiydi. Eşsizdi,yoruldugumuzda koltuga oturup biraz cips çıkardık

Oğuz
Elisa'nın o mükemmel sesi bile beni mutlu etmeye yetiyordu,kalbimin her parçası, her hücresi ona aitti artık. Ve ben bunu daha çok içimde tutamazdım.
"Hey,Elisa sana bir şey soylemem gere-"
"Bir saniye telefonum çalıyor,annemin doktoru kan tahlili sonuçlarını verecek sanırım"

Elisa
"Buyrun Tahsin Bey?"
"Elisa Hanım size bir şey söylememiz gerekli"
"Noldu? Annemde bir şey mi var yoksa!"
"Annenizi kaybettik"
"Anlamadım?"
"Başınız sağolsun."
"Ne diyorsunuz Tahsin Bey?!"
Kendimi tutamayip ağlamaya başladım,
Oğuz hızla dogrulup bana ne olduğunu sordu. Cevap vermeyeecek hale gelmiştim. Ağlayarak bir şeyler anlattım ve neyse ki beni anladı.Beni arabasına bindirip hastaneye götürdü. En azından son kez onu görebilmem için hastaneye geldiğimizde hala ağlamaya devam ediyordum,annemi görmüştüm . Son bir kez ellerine dokunmuştum. Keşke son bir kez sarilabilseydim diye kendimi suçlarken oğuz birden bana sarıldı. İyi geldi,birinin yanımda olmasi gerçekten çok iyi geldi. Omzuna yaslanıp ağlamaya devam ettim. O ise ne yapacağını şaşırmış bir şekilde elimi tutuyor,beni sakinlestirmeye çalışıyordu. Yaklaşık 2,5 saat konuşmadık. Sonrasında uyumuşum. Kalktigimda daha kendime gelmistim. Eminim orada daha mutluydu. Ve beni elbisemle gördüğüne emindim. Oğuz benim için tum islemleri tamamlamıştı.
Hastanedeyken bazı yakınlarım beni ziyaret etmisti ve baş sağlığı dilemişti. Ve bunların arasında Nida bile vardı. Oğuz'a döndüm ve sordum
"Ateş 'i niye çağırmadın?"
"Niye çağırayım,aileni bile tanımıyor"
"Onu da çağır,gelsin."
"Neden?"
"Arkadaşım çünkü."
"Elisa onunla arkadaş olmanı istemiyorum"
"Arkadaşlarımı kendim seçebilirim degil mi?"
"Senin aileni bile tanımıyor! Annenin ölmesi tininda bile olmaz Elisa!"
"Benim annem 3 saat önce ölmüşken ve ben hala acısını çekerken sen bu konularda mı konuşuyorsun? O bile senden daha şefkatli, böyle davranacaksan hemen defolup gidebilirsin!"

İkinci ElHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin