Gelen Instagram mesajına tıkladım ve ateşin hesabına girdim,tipini gerçekten merak ettiğim için postlarina tıkladım.f
otoğrafı görünce ufak çaplı bir şok geçirdim, açıkçası hiç böyle beklemiyordum. Benim beklediğim sefil bı sokak köşelerinde takilan erkek tipiydi. Ama karşımdaki şey resmen taşın kendisiydi. Dayanamayıp diğer gönderisine de baktım
B
öyle bir katilin beni öldürmesine bile izin verebilir- Evet tam bunu demek üzereydim ama zaman kaybetmeden tekrar kaydirdim.
Ve tekrar kaydirdim,tekrar ve tekrar. Son gönderiye geldiğimde aklıma bu hesaba girmemin nedeni yakışıklı katilimi stalklamak değil,onun hakkında bilgi almak için olduğunu hatırlayarak dm kutusuna baktım. Ve son gelen mesajı gördüğümde sok oldum
Nida Tüfekçi
"Parayı getirdin mi ? Konumu attım. Eğer parayı getirmezseniz size ne işim veririm ne de sizi savunurum"Mesajı bir kaç kere okuyunca herşeyi anlamıştım. Nida bizim okulumuzdaki kızların ismini yakışıklı katilime ve onun arkadaşına veriyord ve bunun karşılığında para alıyordu. Ve neredeyse hedef ben olacaktım,bu da demek oluyordu ki o kıçımın zengini benim adımı da onlara vermişti. Neyse ki yarın hafta içiydi ve ondan bana şu ana kadar yaptığı herşeyi teker teker alacaktım. Biraz daha yukarı kaydirdigimda Ateş'in bilinmeyen arkadaşının isminin Görkem olduğunu öğrendim ve "İsmim ne ?" Sorusuna yanıt olarak "İsminin görkem olduğunu henüz unutmadım. O kadar salak değilim" yazdım neyse ki gerizekali buna kandı. Kendi başımı da beladan kurtardigima göre biraz Nida'nın utanmasa sıçtığı boku paylaşacağı storylerine tıklayarak gülmek istedim. Ama önce kendi hesabımdan ateşin hesabını sekiz yüz sekseninci kez stalklamam gerekti çünkü kimleri takip ettiğine bakmayi unutmusum. Hesabın ismini kendi kişisel hesabımdan arama motoruna yazdığımda "Şu anda aktif" yazısını gördüm. Ve anında Ateşin hesabına fırladım. Nidaya konum attığını gördüm. Konuma tıklamaya fırsat olmadan Nidanin iğrenç sesini evimin hemen dibinde duydum. Ve sonra zil çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci El
Teen Fictionikinci el bir telefon aldığınızı ve başınıza hiç almadığınız kadar bela aldığınızı düşünün.