*Bu bölümün ana hikayeyle ilgisi yoktur. Bölüm Nil karakterinin kore'ye gittiği zamanı ve ilk bölümde kısa bir süre gördüğünüz Kim Eun Mi karakteri ile arkadaşlığını anlatacaktır.*
*Güney Kore 2020*
Havaalanında ilerlerken telefonuma baktım. Kardeşlerimden cevapsız aramalar vardı. Halbuki iniş saatimi söylemiştim ama ilk defa yurtdışına çıktığım için telaşlılardı.
İnternette tanışıp ev arkadaşı olmaya karar verdiğim kızla buluşmak için aradım.
-(korece) Eun mi ben havaalanından çıkıyorum. Nerede buluşacağız?
Adresi öğrenince buluşma yerine gittim. Sokaktaki bir yemek yerinde birşeyler yiyordu. Beni görünce yemeğini bırakıp el salladı.
İlk görüşte bile sıcakkanlı bir insan olduğu belli oluyordu. Bana ne yemek istediğimi sorduğunda kararsız kaldım.
-(korece) Kore yemeklerini bildiğim pek söylenemez. Ne tavsiye edersin?
-(korece) Tteokbokki çok güzeldir.
-(korece) O halde ondan alayım.
Yemeğimizi yedikten sonra Eun Mi ile eve geçtik.
*Birkaç gün sonra*
Bugün buradaki ilk iş günüm. Eun mi çalıştığı şirkette iş bulmamda yardımcı oldu. Şimdi birlikte taksiye binmiş şirkete gidiyoruz.
Ülke olarak aklımda hiç kore olmamıştı. Ama üniversiteden mezun olduktan sonra 1 yıl türkiyede çalıştıktan ve hakkım olan maaşı alamadığım için zorlanmamdan dolayı yurtdışında çalışmak istemiştim.
Sosyal medyada tesasüfen tanıştığım Eun Mi ile konuştukça koreye ilgi duydum. Ve kardeşlerimin de desteğiyle buraya çalışmaya gelebildim.
Taksiden inince karşımdaki şirkete hayranlıkla baktım.
-(korece)İnanamıyorum burası harika...
-(korece) Sen bir de içeriyi gör. Bayılacaksın.
Mülakat bitince odadan gülerek çıktım. İleride iş arkadaşlarıyla konuşan arkadaşım eliyle yanına çağırdı.
Yanına gidip arkadaşlarıyla tanışmaya başladım.
*1 Yıl Sonra*
Korede yaşamaya ve çalışmaya başlayalı 1 yıl oldu. Buranın kültürüne ve yemeklerine alıştım. Ama bazen Eun Mi ile türk yemeği de yiyorum.insanlarına gelince samimi ve sıcakkanlılar fakat konu iş olunca çok otoriter ve katılar.
Şirketteki üstlerim ve iş arkadaşlarımı sevdiğim için otorite sıkıntı olmuyor. Çıkış saatine 5 dakika kala müdür geldi. Elindeki siyah kartı sallayıp konuştu.
-(korece) Bugün şirket yemeği olduğunu hatırlıyorsunuz değil mi? Ne isterseniz söyleyebilirsiniz. Herşey şirketten.
Herkes sevinçle müdürü överken sadece gülümsedim. Türkiyedeki insanların hepsi kötü değildi. Sevdiğim bir müdürüm vardı o da buradaki müdür gibi cömert ve iyi biriydi.
Son işlerimi de halledince arkama yaslanıp etrafa bakındım. Eun mi her zamanki gibi işini bitirmiş makyajını kontrol ediyordu.
Benden sonra işe giren çalışandan hoşlanıyordu. Bu yüzden olsa gerek sık sık kendini kontrol ediyordu. Ona sırıttığımı farkedince bana gözleriyle masamı işaret etti.Bu 'dik dik bakmayı bırak güzelliğime nazar değdireceksin' demekti.
Önüme döndüm. Eşyalarımı toplayıp kalktım. Çıkışa doğru giderken Eun mi peşimden geliyordu.
Koluma girdi.
-(korece) Eee?
-(korece) Ne eee'si?
-(korece) bana baktı mı bugün?
Sorduğu soruyla bıkkınca baktım.
-(korece) Hayır bakışlarını yakalayamadım.
Morali bozulsada diğer çalışanlar da arkamızda olduğu için belli etmedi. Yemek yerine giderken elimi omzuna attım.
-(korece) Üzülme o senin kadar güzel ve iyisini bulamaz. Eminim bir gün dikkatini çekeceksin.
-(korece) Değil mi hala ümit var(?)
*2 yıl sonra*
Alarmın çalmasıyla uyandım. Kalktım hazırlanacakken haftasonu olduğunu hatırlayınca elimdeki kıyafetleri yere bırakıp söylene söylene yatağıma döndüm.
Uyuyacakken odamın kapısı aniden açıldı. Eun mi her zamanki gibi enerjikti.
-(korece) Kalk hadi uykucu kahvaltı yapalım.
Yastığı kulaklarıma kapatıp mırıldandım.
-(korece) Rahat bırakta uyuyayım. Zaten dün gece uykuya zor daldım.
Yastığı alıp yanağıma öpücük kondurdu.
-(korece) Biliyorum ama bugün benim için özel bir gün. Biliyorsun randevum var. Hazırlanmamda yardımcı olmalısın.
Doğru ya hoşlandığı çalışanla sevgili olmuşlardı. Ve bu ilk randevuları olacaktı.kalkıp bıkkınca konuştum.
-(korece) Bu ilk randevun olduğu için. Bir daha uykumdan feda etmem bil de.
Sevinçle sarıldı.
-(korece) sen bir tanesin.
Kahvaltı yaptıktan sonra odasına gittik. Tüm dolabı yatağa boşalttıktan sonra düşünceli bir şekilde kıyafetleri incelemeye başladı.
Birkaç dakika işin içinden çıkamadı. Bana dönüp dudaklarını büzdü.
-(korece) Yardımcı olmayacak mısın?
-(korece) Olacağım cadı hemen üzülme.
Kıyafetlere bakmaya başladım. O esnada karşımdaki berjere oturdu.
-(korece) İyi ki benim dostumsun. Sen olmasan çok yalnız olurdum. Her zaman yanında olup sana destek olacağım. Bunu unutma tamam mı?
*Günümüz 2023*
Nil havaalanında ilerlerken kore'ye ilk geldiği zamanı hatırladı. O zamanlar çok heyecanlı ve mutluydu şimdiyse yorgun ve hüzünlü...
Onu bekleyen Eun mi'yi görünce tebessüm etti. Yanına gittiğinde Eun mi de onun gibi hüzünlüydü. Dostuna sıkıca sarıldı.
-(korece) Tekrar hoşgeldin dostum.
Nil kızın sarılmasına sıkıca sarılarak karşılık verdi.
-(korece) Hoş buldum. Her ne kadar üzüntüm geçmeyecek olsa da iyi ki yanımdasın dostum.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpentes
FanfictionBu hikaye, babalarının kaybıyla hayatları altüst olan 4 kardeş ve Türkiyeye hayranlarını ziyaret etmeye gelen 4 ünlünün kaderin bir oyunu gibi tanışmaları ile başlayan ardından gelişen olayları anlatıyor. *Eğer daha fazlasını merak ediyorsanız okuma...