Min ho elindeki fotoğrafları gösterdi.
Min ho:(k) Kusura bakma amacım eşyalarınızı karıştırmak değildi.
Nil yanına oturup elindeki fotoğrafları aldı.
Nil:(k) Biliyorum. Açıklamana gerek yok.
Fotoğraflara ilgiyle bakan kız tanımadığı kadın ve erkek çocuğuyla ciddileşti.
Nil:(k) Acaba bunlar kim? Bir akrabamız falan mı?
Min ho tereddütle kutunun yanına dizdiği paraları gösterdi.
Min ho:(k) Bir de bu paralar da kutudaydı. Bir ihtimal niçin burada olduğunu biliyor olabilir misin?
Kız gördüğü paralarla şaşırdı.
Nil:(k) Bu paraları da fotoğrafları da ilk kez görüyorum. Kızların da görmediğine eminim. Bu tavan arasını sadece babam kullanırdı.
Çalan zille kızın düşüncesi sonlandı. Kalktı gidecekken dönüp min ho'ya baktı.
Nil:(k) Bu kutuyu şimdilik sadece ikimiz bilelim. Zamanı gelince diğerlerine gösteririz.
Yemek masasında sessizlik vardı. Tyler ve Min ho'nun arasındaki gerginlik sebebiyle kimse rahatça sohbet edemiyordu.
Tyler yemeğini bitirip tabaklarını alarak masadan kalktı. Sonrasında salonun girişinde durup min ho'ya seslendi.
Tyler:(i) Min ho biraz dışarıda konuşabilir miyiz?
Min ho, tyler'ı takip etti. İkili bahçeye çıkınca mira ve kainat merakla cama yaklaşıp izlemeye başladı.
Cesur kaşığını tabağa hafifçe vurdu.
Cesur:(i) Kızlar onları rahat bırakın. Gelin yemeğinizi yiyin.
Mira huysuzca yerine oturdu.
Mira:(i) Ama çok merak ediyorum.
Kainat:(i) Al benden de o kadar. Sen merak etmiyor musun cesur?
Cesur omuz silkti.
Cesur:(i) Hayır neticede ikisi de yetişkin bireyler konuşup barışacaklardır.Hem sadece ben değil nil de merak etmiyor baksanıza.
Herkes nil'e döndü. Nil aklındaki düşünceler yüzünden dalmış neler olduğuna dikkat etmiyordu.Gözünün önünde sallanan elle kendine geldi.
Elin sahibi Dylan'dı.
Dylan:(i) Nil iyi misin?
Nil:(i) İyiyim. Niye sordun?
Dylan:(i) Dalgınsın. Ve daha demin cesur seninle ilgili konuştu fakat farkına varmadın.
Nil mahçup bir şekilde gülümsedi.
Nil:(i) Kusura bakmayın yoruldum bugün baya.Ondan böyleyim sanırım.
Nil yemeğini yemeye devam etti.O esnada dışarıdaki ikili sessizce oturuyordu. Tyler sessizliği bozdu.
Tyler:(i) Kazadan önce düzenli olarak kullandığım bir antidepresan vardı.
Min ho tyler'a şaşkınca baktı. Aklından 'acaba bugün daha ne kadar şaşıracağım?' düşüncesi geçiyordu.
Min ho:(i) Rahatsızlığın ne bilmiyorum fakat geçmiş olsun. O günki gerginliğin bu yüzdendi demek.
Tyler sadece kafasını salladı.Bir kaç saniye sonra konuştu.
Tyler:(i) O gün için özür dilerim. Biliyorum sen kötü niyetle öyle söylemedin. Sadece ben hassas biriyim.
Min ho tyler'ın elini güç verircesine sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpentes
FanfictionBu hikaye, babalarının kaybıyla hayatları altüst olan 4 kardeş ve Türkiyeye hayranlarını ziyaret etmeye gelen 4 ünlünün kaderin bir oyunu gibi tanışmaları ile başlayan ardından gelişen olayları anlatıyor. *Eğer daha fazlasını merak ediyorsanız okuma...