Ara Bölüm 11

8 1 0
                                    

Sıradan bir günde sıradan bir kasabada güneş yeni doğuyordu. Dükkan sahibi kasadaki işleriyle ilgilenirken arada bir göz ucuyla yemek yiyen müşteriyi gözetliyordu.

Müşteri yemeğini keyifle yerken bu durum dükkan sahibini gülümsetti. Eliyle kasanın altından işaret etti.

Biraz sonra garson müşteriye başka bir yemek götürdü.

-(k)Buyurun siparişiniz.

Adam tabağını bitiremeden öksürmeye başladı. Kan öksürünce kasaya döndü.

-(k)Yardım edin....

Dükkan sahibi yerinden kımıldamadı bile. Adam yere düşüp kıvranırken mırıldandı.

-(k)Çok yaşa chamaeleontes.

Ardından garsona seslendi.

-(k)Mi suk ablaya tatlı götür.


Çocuk çizgi film izlerken kapı çaldı. Hizmetçi kapıyı açtığında garson tatlıyı uzattı.

-(k)Patronum, Mi Suk hanım ve küçük beye tatlı yolladı.

Hizmetçi tatlıyı mutfağa bırakıp yukarı kata çıktı. Biraz sonra orta yaşlı güzel bir kadınla indi. Kadın çocuğun yanına gelip saçından öptü.

-(k)Bebeğim ne yapıyormuş?

-(k)Çizgi film izliyorum anne.

Kadın oğlunun elini tutup kaldırdı.

-(k)Biraz da anneyle ilgilenir misin? Hem bak tatlı yiyebiliriz.

-(k)Olur. Bu sefer hangi tatlı?

-(k)Biliyorsun ki her zaman aynı tatlı olacak.

Çocuk önündeki tatlıya bakıp ofladı.

-(k)Ama aynı tatlıyı yemekten sıkıldım. Sen sıkılmıyor musun?

-(k)Hayır tatlım çünkü bu tatlı, başarılı hayatımın ve emeklerimin ödülü.

-(k)Ne demek isiyorsun anne?

Kadın oğlunun burnunu hafifçe sıkıp güldü.

-(k)İleride benim koltuğuma oturduğunda ne demek istediğimi anlayacaksın geun suk.

Geun suk tatlısını yerken annesinin telefonu çaldı. Yerinden kalkıp aramayı cevapladı.

Mi suk: (k)Sang hun birşey mi oldu?



Birkaç yıl sonra

Geun suk boks antrenmanı yaparken spor salonunun kapısı açıldı. Gelen kız ses vermeyip kenara oturdu.

Yorgunluktan kendini yere bırakan geun suk konuştu.

Geun suk: (k)Madem geldin ses vermelisin.

-(k)Şu an hiç konuşasım yok.

Yerden kalkıp kızın yanına oturdu.

Geun suk: (k)Ne oldu yine? Sang hun amcayla kavga mı ettiniz?

-(k)Cevabını bildiğin soruları sormayı ne zaman bırakacaksın?

Geun suk: (k)Her iddiasına varım konu örgütü devralmak istemeyip oyuncu olmak istemen değil mi?

Kız bıkkınca ofladı.

-(k)Evet. Anlamıyorum bu salak örgüt niye hala var? Kabul dedelerimizin zamanında başarılıymış ama bitti o dönem.

Geun suk: (k)Haklısın o dönem bitti.

Kız, geun suk'a baktı.

-(k)Sen niye halinden memnunsun? Örgütte kalmaya devam ettikçe olacağın tek şey tetikçi olmak olacak.

Geun suk: (k)Çünkü öldürmeyi seviyorum.

Ortam buz gibi gerildi. Kız kalktı gidecekken kulağının dibinde duyduğu ses ve teninde hissettiği soğukluk ile durmak zorunda kaldı.

Geun suk: (k)Bak ne zaman silahı çıkardığımı bile hissedemedin.

-(k)Bunu yapma....yeter şakaların dozu aşıyor artık.

Kız sesi titremesin diye kendini sıkıyordu. Geun suk silahı indirip kahkaha attı.

Geun suk: (k)Böyle olma. Sadece şaka yapıyorum. Vurmayacağım iki kişiden biri olduğunu biliyorsun. Görev icabı vurduğum kişiler dışında vurmak istediğim, bu işi ve hayatı kabul etmemin tek bir sebebi var. Onu vurmak.

-(k)Bunun yolu bu örgütten çıkıp amerikaya gitmek olsa bile mi?

Kafasını yana eğip gülümsedi.

Geun suk: (k)Gerekirse evet.

-(k)O zaman olanlar sadece kazaydı. O da sende çocuktunuz.

Geun suk: (k)Yani? O aşağılanmayı hayatım boyunca hissettim ama.

-(k)Onun seni hatırlamadığına kalıbımı basarım.

Geun suk: (k)O halde herşey daha eğlenceli olur. Umursamadığı çocukluk hatası yüzünden ölmenin çaresizliğini dibine kadar yaşar.

Kız silahı alıp sandalyeye bıraktı.

-(k)Bence yapman gereken tek ve en önemli şey silahı bırakıp bir daha eline almamak olur.

Günümüz

Odaya girip ceketini kanepeye fırlattı. Kendini yatağa bırakıp tavanı izlemeye başladı.

Geun suk: (k)Nil ve mira ha....desene onun esas zayıflığı sizsiniz. O halde sizinle ona daha hızlı ulaşıp intikamımı almamam için bir sebep yok.

BÖLÜM SONU


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SerpentesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin