Merhaba sevgili okurlar. Uzun zamandır yeni bölüm gelmeyen serpentes'e tekrardan döndüm. Ama önemli detayları unuttuğumu farkettim. Bu yüzden baştan ara bölümlerde dahil olmak üzere tekrar okudum.
Bu bölüm baştan beri (ara bölümler hariç) olan olayların özeti niteliğinde olacak.Kadir çınar, hayata her zaman pozitif bakan biridir. Pozitif bakar dedim ama bu pozitiflik karısı Melek öldüğünde kaybolmuştur.
Hayata tutunmak zorundadır çünkü 4 kızı vardır. Bu yaşama çabaları kızları hayatlarını kurup dağıldıktan sonraya kadar devam eder.
Bir gece intihar edip bu dünyadan göçer ve buna şahit olan kızı Mira ve diğer 3 kızını derin bir acıyla bırakır.
Kaderin cilvesi mi dersiniz bilinmez ama 4 ünlünün başına gelen uçak kazası ve kızlarla karşılaşmaları gerçekleşir.
Hali hazırda babalarının vasiyeti sebebiyle kafeyi devralan kızlarımız ünlülere evini açar. Yakın bir zamanda da ünlülerin yaşadığı kazanın 'suikast' olduğu haberleri çıkar.
Ünlülerimiz(Lee min ho, Aamir khan,Tyler posey ve Dylan O'brien) kendilerince farklı sebeplerden türkiyeye gelmiştir.
Not: Bu sebepleri ve olayları ara bölümlerden okuyabilirsiniz.
Ünlülerimiz kendilerince başlarına gelen suikastin sebebinin ne olduğunu düşünüp yer yer stresli anlar yaşasa da aslında suikastin sebebi çok başkadır. Dahası arka planda ummadıkları pek çok kişi ve olay örgüleri vardır.
Hikaye bizi New york'a götürür. Ünlülerin olayını takip eden Salman khan,No min woo ve Daniel sharman ile karşılaşırız. Daha sonra Colorado'ya gidip Choi Minho ile karşılaşırız.
Choi minho'nun 'adam' isimli birini kaçırdığını, Adam isimli kişinin Daniel'ın çok değerli arkadaşı ve adamı olduğunu öğreniriz.
Sonuç olarak Choi minho ve Daniel'ın arasında düşmanlık vardır. Bu düşmanlığın sebebi belirgin olarak anlatılmasa da iki tarafta bu düşmanlığın farkındadır.
Bu arada Nil ve Min ho evi temizlerken çatı katında para ve fotoğraf dolu bir kutu bulur. Nil bu kutudan habersizdir kardeşlerinin de haberi olmadığını çatı katını sadece babasının kullandığını söyler.
Nil ve Min ho kutuyu bir süre gizli tutmaya karar verir. Nil evdeki atmosferin uygun olduğunu düşündüğü zaman kutuyu ortaya çıkarır. Kutunun içindeki paralardan ziyade babaları kadir, anneleri melek, kendileri ve tanımadıkları bir kadın ve erkek çocuğunun fotoğrafları daha çok dikkatlerini çeker.
Nil'in aklından geçen düşünceler karışık ve bilmedikleri bir aile geçmişlerinin olduğu yönündedir. Cesur ise fotoğraftaki kıvırcık saçlı çocukla yaşadığı bir anıyı hatırlar. Tyler ve Dylan ise fotoğraftaki çocuğun bir zamanlar dostları olan Daniel olduğunu anlar.
Bu arada Colorado'da da olaylar başka bir boyut almaktadır. Choi minho'nun ortağı 'Adam' ile ilgilenirken kendisine Scorpiones lakaplı birinden bir e-posta gelir. E-posta'da ne gördüğünü bilmiyoruz henüz fakat dediği şey şu oldu;
-(k) Yok artık.Ne yani yanlış kişiyi mi kaçırdık....Sonraki bölümde görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpentes
FanfictionBu hikaye, babalarının kaybıyla hayatları altüst olan 4 kardeş ve Türkiyeye hayranlarını ziyaret etmeye gelen 4 ünlünün kaderin bir oyunu gibi tanışmaları ile başlayan ardından gelişen olayları anlatıyor. *Eğer daha fazlasını merak ediyorsanız okuma...