Eve sessizlik çökmüş kız odasına çekilmişti. Odasında telefonuyla vakit geçirdi ta ki uykusu gelene kadar...
Uyuyacakken duyduğu silah sesiyle sıçrayarak kalktı. Ses hasta babasının odasından geliyordu. Odaya girdiğinde kan sıçramış duvar ve babasının yataktaki cansız bedeni onu karşıladı.
Yatağa sendeleyerek yaklaştı.
-Baba kalk hadi...
Adam kıpırdamayınca gözlerinden bir damla yaş aktı.
-Baba kalk lütfen... korkuyorum...
Yatağın dibine çöktü. Elini babasının alnına koydu. Eline gelen kanla ağlaması şiddetlendi.
-Kalk... sana diyorum inatçı herif !
*güney kore*
Uyandığında saatin 12 olduğunu gördü.Tuvalete gidip elini yüzünü yıkadı.Kahvaltı hazırlarken telefon geldi.
- Ne oldu mira?Sen beni aramazdın.
-Nil ben selma teyzen.
-Selma teyze niye telefona sen cevap veriyorsun? Babam ve mira nerede? Onlara birşey mi oldu?
Hattın öbür ucundaki kadın sıkıntıyla nefes verdi.
-Evladım baban intihar etti...Mira da şokta durumu iyi değil. Buraya gelmelisin.
Eli titreyen nil telefonu zorlukla tutuyordu. Gözleri dolmuş boğazı acımaya başlamıştı.
-Kızım orada mısın?
-Evet. Kainat ve cesur'a haber verdiniz mi?
-İlk seni aradım. Birazdan onlara da haber vereceğim.
-Tamam teşekkürler haber verdiğiniz için.Ben hazırlanmalıyım. Kapatıyorum şimdi.
Nil telefonu kapatınca yanındaki sandalyeye oturup arkadaşını aradı.
-(korece) Eun mi bir süreliğine izin alma imkanım var mı?
-(korece) Şirket bu aralar yoğun dönemde izin alman zor olabilir. Yinede şansını dene. Gerekirse bende müdürle konuşurum da bi sıkıntı mı var?
Nil ağlayarak arkadaşına cevap verdi.
-(korece) Babam...intihar etmiş ve kardeşimin durumu kötüymüş.
-(korece) Ne diyorsun ya inanamıyorum. İzin alma olayını düşünme ben halledeceğim o işi.
-(korece) Teşekkür ederim eun mi.
*istanbul*
Kainat derin uykudayken salondan gelen sesle gözünü yarım açtı.
-Ne oluyor cesur? Ne bu gürültü?
Cesur cevap vermedi onun yerine ağlıyordu. Kainat homurdanarak salona girdi.
-Kaç kere dedim erken uyanacaksan gürültü yapma diye.
Kainat kardeşinin ağladığını görünce uykusu açıldı. Kardeşinin yanına çömelip elini omzuna koydu.
-Ne oluyor? Niye ağlıyorsun?
Cesur cevap vermek yerine ağlayıp kainat'a sarıldı.
-Bu nasıl olur... nasıl canına kıyar...
-Kim canına kıymış?
Kainat cesur'u kendinden uzaklaştırıp eliyle gözyaşlarını sildi.
-Sakince anlat. Kim canına kıymış?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpentes
FanfictionBu hikaye, babalarının kaybıyla hayatları altüst olan 4 kardeş ve Türkiyeye hayranlarını ziyaret etmeye gelen 4 ünlünün kaderin bir oyunu gibi tanışmaları ile başlayan ardından gelişen olayları anlatıyor. *Eğer daha fazlasını merak ediyorsanız okuma...