9

17.9K 1.9K 1.1K
                                    

Haiiii ben geldiiim. Gece kuşlarım buralardadır umarım, bölümü yazdığım gibi paylaşıyorum ancak bitti ve yarına kalmasın diye salayım dedim. Bol bol yorum isteriiim! Xx

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

1 hafta sonra|

"Teslim ol!" diye bağırarak silahı suçluya doğrulttum. Ellerini kaldırıyor gibi olsa bile, bunu yalnızca soluklanmak için yaptığını koşmaya başlamasıyla fark ettim.

"Sikeyim seni!" diye bağırarak ara sokağa yönelen suçluyu gözden kaçırmamak için caddeye atladım.

Yolda seyir halinde ilerleyen bir aracın ön kaputunun üstünden zıplayarak yere atladığım gibi ara sokağa girdim.

Peşine düştüğüm kişi yalnızca bir insan değildi. Bir betaydı, bu yüzden ben de omega hızımı kullanarak onu gözden kaçırmadan arkasından iki el ateş ettim.

Bu onun ne yazık ki durmasını sağlamadı.

Çıkmaz sokağa girdiği gerçeğiyle yüzleşince kapalı caddenin sonundaki örgü tellere tırmanarak yolun diğer tarafına atlamak yerine köşesinde kalan binanın duvarına atlayarak kendini yukarıya çekti.

Beta gücüyle kısa sürede binanın çatısına çıktığında küfredip vakit kaybetmeden peşinden tırmandım.

"Kaçma ve teslim ol!" diye arkasından bağırdığımda, "Avcunu yalarsın." diye dalgacı bir şekilde bağırarak karşılık verdi.

O sırada sol köşedeki binaya zıpladığı gibi kaçmaya son sürat devam etti. Bu kez peşinden gitmek yerine sağ köşede kalan bir başka binaya zıplayarak yuvarlandım.

Doğrulduğum gibi koşmaya başlamam bir oldu. İki farklı binada aynı anda koşarken ona yetişmek üzere olduğum için silahımı kaldırıp ona hedef aldım.

Tetiği çektiğim gibi onu kolundan vurmayı başardım.

Her ikimizde hareket halindeyken nişan alıp tutturmak çok zordu, kurdumun yardımı olmasa o kadar da başarılı olamazdım.

"Teslim ol!" diye bağırdım. Ama o kolundan vurulmasını önemsemeden bir başka binaya atlamak yerine geriye koşmaya başladı ve binanın çatı katındaki kapısından inmeye başladı.

"Siktiğimin!" diye bağırarak soluk soluğa geri dönüp kendi bulunduğum binanın çatı katından inmek yerine beni kandırabileceği düşüncesiyle onun az önce çatı katı kapısını açık bıraktığı binaya atladım.

Yuvarlanarak geri doğrulduğumda kolumu sıvazladım. "Ah sikeyim kolumu kıracağım." diye homurdanarak kapıyı açtığım gibi binanın merdivenlerinden aşağıya inmeye başladım.

Son iki kat kaldığında binanın kapısının çarpan sesi kulaklarımda çınladı. "Şerefsiz hangi deliğe kaçarsan kaç bulacağım seni!" diye haykırarak iki katı da saniyeler içerisinde inip dışarıya çıktım.

Koştuğumuz caddenin başında olduğunu gördüm. Geri dönüyordu. Boynumu iki yana kıtlatıp peşinden koşmaya devam ettim.

Caddeye çıktığım anda onu yolun karşısına geçerken gördüm. Araçlara yeşil ışık yandı o sırada, ama bir an bile durmadan yola atıldım.

Önüne çıktığım araçlar frene köklenerek arkamdan kornaya bassalarda tek odağım yakalamam gereken suçlu betaydı.

Parkın içine girdiğinde küfrederek küçük çocukları korkutmamak için silahımı belime yerleştirip koştum.

DELTA MAFIA • TAEKOOK  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin