Haiii, ben geldiiim.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Kirpiklerimi titreştirerek aralamayı başardığımda onun katran karasına bulanmış delici bakışlarıyla karşı karşıya kaldım.
Beni havada yakalamış ve kucağında benimle birlikte zemine kontrollü bir şekilde inmişti.
"Sen ölmeyi oyuncak mı zannediyorsun?!" diye yüzüme kükrediğinde yarım ağız gülümsedim. Az önce sinek gibi yere çakılacakmış, beni kurtarmayacakmış gibi saniyelikte olsa düşünen ben değilmişim gibi söze atıldım. "Beni kurtaracağını biliyordum, delta..."
Beni kucağında tutmaya devam ederken keskin, koyulaşan bakışları kısıldı. "Kurtar beni diye haykıran omega mı söylüyor bunu?" diye soludu dalgacı bir tınıyla.
Yüzüme gerçekleri hiç acımadan çarparcasına vurduğu için sertçe yutkundum.
Ardından gözlerimi kırpıştırarak toparlanıp söze atıldım. "Kurtardın mı kurtardın delta." dedim ona kafa tutarcasına.
"Kurtarmam için yalvardığın için kurtardım." diye lafı yapıştırdı. Ardından tek bir atakla beni kucağından indirerek yere bıraktı.
"Sonuca bakalım delta. Ölmeme izin vermedin, üçüncü kez hayatımı kurtardın." diyerek hazırcevap bir şekilde karşılık verdim.
"Boynunu parçalamama ramak kaldı. Kaçabiliyorken kaç nankör omega." dedi sıktığı dişleri arasından.
Kıkırdayarak ona göz kırptığım gibi kurdumun hızını kullanarak çıktığım binadan aşağıya inip iki arka sokağa kadar koştum.
Peşimden gelmediğini, havayı koklayarak fark etsem bile bir taksiyi çevirdiğim gibi bindim.
"Kolay gelsin, düz devam et ahjussi. Hint lokantasının olduğu kavşaktan döneceğiz." diye homurdanırken arkama yaslanıp cebimdeki telefonumu çıkarttım.
Amirimi iki kez arasam da çağrıma yanıt vermedi. Küfrederek şansımı bir kez daha denediğimde, bu kez açtı.
"Amirim, mafya lideri Kim Taehyung'un bir delta olduğu gerçeğini bilmiyor muydunuz? Yoksa bile bile benden mi sakladınız?"
Öksürdü. "Sana görevi verdikten sonra öğrendim." dediğinde histerik bir şekilde güldüm. Islak saçlarımı geriye doğru itekledim. "Amirim bu iş yaş, bu adamı asla yakalayamayız. Delta gücünü kullanarak her şeyi yapabilir ve ben takdir edersiniz ki kafamın kopmasını istemiyorum."
"Emniyet genel müdürlüğüyle bir toplantı düzenleyip bu durumu konuşacağız."
"Amir bu iş boyumu aşar. Ölümle burun buruna olduğum halde çabaladım ama az önce ciddi anlamda paramparça olmak üzereydim. Büyük bir risk aldım." diye homurdandım kısık bir sesle.
Beni onayladığına dair homurtular çıkarttı. "Görevi iptal edeceğiz kuvvetle muhtemel. Çünkü deltayı yakalayabilsek bile hapishanede özel hücrede bile tutsak tutmamız çok güç."
"Gücünün şakası olmaz. Yüzyılın deltasını hafife almamak lazım. Ben o zaman canımı düşünerek geri çekiliyorum amirim." dediğimde ofladı. "Tamamdır Jungkook, dikkat et."
"Mümkünse insan mafyaları yakalayalım, alfa ve deltaları değil amirim." dediğimde kıkırdayarak telefonu kapattı.
-
Namjoon hyunga uğrayıp biraz içip dertleşmiş ve ona olayları anlatmış, sonrasında eve dönmüştüm.
Bahçeye girdiğim anda kaşlarım çatıldı. "Kapım mı açık?" diye söylenerek koşa koşa kapıya yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELTA MAFIA • TAEKOOK ✓
Fanfic(+18 yetişkin içerik) Korenin en büyük mafya lideri; delta Kim Taehyung ve onu yakalaması görevi verilen polis memuru; omega Jeon Jungkook... omegaverse semetae ukekook