14

14.9K 1.6K 777
                                    

Haiiii, ben geldiiim. Şaşırdınız değil mi? Daha dün yb gelmişti. Ehehe ilk defa bu kadar erken geldim sanırım djjdhjdfsh

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

"Hmm ne olmuş?" diye meraklı bir şekilde soluduğumda saçlarımı sıvazlayarak yüzüme düşen bir tutamı kulağımın arkasına tıkıştırdı.

Ardından gözlerimin içine bakarak konuştu. "Ben de seni ilk gördüğüm andan beri istiyordum, çünkü mekanımı basıp bana rest çekerek kafa tutman deli gibi hoşuma gitmişti."

Derin sesi kulaklarımda arşınlanırken dudaklarıma muzip bir gülücük yerleşirken tek kaşımı havalandırdım. "Bana bilmediğim bir şey söylesene. Bunu öncesinde ziyadesiyle açık etmiştin zaten." Ondan rol çalar gibi aynı repliği biraz değiştirerek dile getirdiğimde gecenin sessizliğine uyum içerisinde kısık bir şekilde kıkırdadı.

"Bak sen şu işe." dedi keyifli bir sesle, dudaklarına yayılan gülüşü bulaşıcıydı.

Göğsüne abanarak kendimi yataktan onun üstüne kaydırdım. Bacaklarım bacakları arasında kalırken dirseklerimi göğsümün altında kalan göğsüne yasladım.

"Sürekli bana yardım etmelerin seni ele veriyordu delta." diyerek ona göz kırptığımda kaşlarını çattı.

"Delta?" diye solurken kalçamdaki mührü bana hissettirmek ister gibi kalçamı sıktığında kıkırdayarak ona üstten bakarken, "Deltam." diye düzelttim. Sahiplenme ekinin üstüne basa basa vurguladığımda başını yastıktan ayırarak dudaklarımın ortasına sert, uzun ve sulu bir öpücük kondurup nemli dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.

Ensesi yastıkla geri buluştuğu sırada, "Ha şöyle omegam." dedi hoşnutlukla. Ardından gözleri hafifçe kısıldı.

"Mühürlenmek için bu kadar hevesli olabileceğini bilseydim sekse başlamadan önce yapardım." dediğinde kaşlarımı havalandırıp hıhladım. "Bunu kendini kaybederek boynuma mühür bırakacak kadar ısıran delta mı söylüyor?"

Biraz dalgacı, biraz da iğneleyici tınıda çıkan sözlerimi, ima dolu bakışlarım takip ettiğinde dilini yanağına vurarak dürtükledi.

"Bunu mühürlendiğini anlayamayacak kadar kendinden geçen omega mı söylüyor?" Bana misilleme yaparak lafı çarptığında oflayarak omzuna patlattım.

"Sus ya."

Kıkırdayarak beni göğsünden yatağa attığı gibi üstüme çıkması bir olduğunda , yatağa çarpışımın etkisiyle nefesim kesildi. "Bu arada..." dedi ve duraksayıp gözlerimin derinliklerine bakarken tek elini başımın yanına yaslayıp ağırlığını yatağa verirken, diğer eli yüzüme tırmandı.

İşaret parmağının boğumuyla yanağımı okşarken, "Memnun değilsen mührü kırabilirim. Yeni olduğu için bunu yapma şansım var. Yani bilirsin, biraz kontrolsüz gerçekleşti." dedi ağır ağır, sesini ciddiyet tohumları bürümüştü.

"Ama sadece gün aymadan yapabilirim bunu. Sabah olduktan sonra her şey için çok geç olur." 

"Sen istiyor musun mührü kırmak?" diye sordum. "Benim ve kurdumun istediği sensin. Ama şayet sen bu konuda gönülsüzsen, memnun değilsen bunu şu an kaldırabilir, yok edebilirim."

"Hayatım hayatın olacak. Ben zarar görürsem hissedeceksin, canım yanarsa canın yanacak." dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Zarar görmene izin vermem, yani mührü kırmamı istemezsen. Seni korurum omegam."

DELTA MAFIA • TAEKOOK  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin