Ik wordt wakker om 7 uur door mijn wekker. Ken je dat gevoel alsof er steeds stenen op je worden gegooid en je dan niet wilt opstaan. Nou dat gevoel heb ik ben helemaal kapot. Ik wordt wakker en spring onder de warme douche. Als ik klaar ben met douchen loop ik naar mijn kamer en ga voor mijn kast staan. Wat zal ik aantrekken?? Ik kies uiteindelijk voor een zwarte broek met een rode truitje. Ik doe wat mascara op en doe dan wat argan olie in mijn krullen. Ik loop naar beneden naar de keuken en zie mijn lieve moeder in de keuken staan ik geef haar een kus op haar wang. "sbah elgair eh bolle" zegt ze. Ik begin te lachen en zeg sbah nour lieve mama. Ik ga aan de keukentafel zitten en begin te ontbijten. Mijn moeder heeft croissantjes en pannenkoeken met jus d'orange klaar gelegd. Hmmmm ik geniet van het ontbijt. En zie dat mijn 18 jarige broer naar beneden komt en hij geeft mijn moeder een kus en mij een knuffel. "Ewa bolle lekker geslapen vroeg mijn broer. Ja hoor en jij eh junkie. Mijn moeder begon te lachen en we gingen samen ontbijten. Mijn vader is gaan werken dus die is niet thuis. Ik kijk op mijn iphone 6 en zie dat het al 7:45 is. Ik kijk me broer met een pruillipje aan met mijn liefste blik. Mijn broer begon te lachen"wat wil je eh mesgota" kun je me naar school brengen zei ik op mijn liefste toon. Ppfffff oké voor deze keer dan. Ik zei mijn moeder gedag en ging gelijk mijn schoenen aan doen. Onderweg naar school luisterde we het liedje van chippie elbarkani-wesh hada en we gingen helemaal los. Toen ik op school aan kwam sprinte Nora naar me toe en besprong me letterlijk iedereen begon ons raar aan te kijken. Hahahahahahah Oke Nora ga nu maar weer van me af eh bolle en zo gingen we samen de school lachend in. We hadden het 1e uur natuurkunde en dat was helemaal op de 3e verdieping. Pfffffffff wat haat ik die trappen. Ik kwam zoals altijd helemaal kapot en moe aan met Nora. We groette de leraar en gingen zitten op onze plekken ik moest helemaal achterin alleen zitten en Nora helemaal voor waar de leraar haar goed kan zien, want ze is nogal een druk type. Ik zit rustig in mijn agenda te bladeren en de les is al begonnen. Ik hoor de deur open gaan, maar ik besteed er verder geen aandacht aan. Totdat ik een jongensstem hoorde ik keek op en ik kon het niet geloven ik dacht dat dit een gewone saaie dag zou worden maar tot mijn verbazing zag ik gewoon de jongen van me dromen voor me hij was gespierd en zijn kleding stijl was gewoon Wow. Ik bekeek hem van top tot teen hij had een opscheertje en blauw/grijze ogen. Ik was naar hem aan het staren, zonder dat ik het merkte. Hij merkte het op en gaf me een knipoog. Ik werd helemaal rood en keek naar beneden. Nora merkte het op en begon als een gek te lachen. Alle hoertjes keken geïnteresseerd naar hem TFOEE ik werd echt jaloers. De leraar begon te praten"dit is jullie nieuwe klasgenoot genaamd Marouane nou stel jezelf maar eens even voor. "uhhhh oke ik ben Marouane ik ben een Marokkaan en ben 16 jaar oud ik zit op boksen dat was het. Het werd luidruchtig door de klas en iedereen begon vragen te stellen de leraar wees met zijn vinger mijn kant op wat bedoelde hij?? Ik zag Marouane mijn kant oplopen SHITT!!! Hij moet zeker naast mij komen zitten wat moet ik doen ik kreeg een raar gevoel in mijn buik. Ben ik verliefd?? De meiden keken jaloers mijn kant op, maar ik negeerde het. Ik hoorde een stem en werd helemaal rood hallo hoorde ik het was Marouane ik weet niet wat ik moet doen waarom ik!!???
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomanceDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...