Heeyyy Schatjes ik begin nu bij laila's perspectief en ik ga nu schrijven vanaf dat naoual die klap kreeg van marouane
AUWWWWW die klap die ik kreeg van die meisje deed wel pijn man er komen zelfs een paar tranen naar beneden te rollen ik veeg ze gelijk af want anders ziet marouane mij huilen maar wat ik me afvraag is waarom heeft zij mij die klap gegeven en wie is zij ik ga haar niet terugslaan want wie weet wat ze allemaal heeft meegemaakt met marouane misschien is het gewoon een onschuldig meisje. Ik zie dat marouane haar klapt ik begin fucking hard te schreeuwen. MAROUAANNEE WATT DOE JE WESH BEN JEE ZIEK IN JE HOOFD OFSO DAT HAAR ZOMAAR GAAT SLAAN ZIJ HEEFT JOU NIKS GEDAAN MESKINAA. ik zag marouane gebroken naar me kijken. Hij begint te praten. Lailaaa schatje luister naar mij ik ga je wat vertellen jij kent haar niet ze is gewoon een vieze straathoer en nog erger ZE HEEFT JOU GEWOON GEKLAPT MET DIE VIEZE POTEN VAN HAARRR WAT DENK JE DAT IK DAT TOELAAT LAILAAAAA IK HOUUUU VAN JE MET HEEL MIJN HARTTT. Wooowww ik ben sprakeloos mijn mond valt open en ik kan het niet geloven hij houd van me omggggg wat ben ik blij dit had ik nooit verwacht. Ik blijf hem aankijken in zijn ogen en even stopt de wereld met draaien voor mij. Ik zie dat hij wacht op een reactie van mij. Ik begin met praten: marouane wollaahhh heb dit niet verwacht... Ik zag hem verdrietig kijken. Ik sprong in zijn armen en zij MAROUANEE IK HOU MEER VAN JOU DAN HET LEVEN. Hij begint te lachen. Oké schatje laten we dan hier beginnen met ONSSS leven samen hij heeft mij zo blij gemaakt!!!!! Ik hoor opeens een luide sirene het is de ambulance OOO MIJJNNN GODDD BEN HELEMAAL VERGETEN DAT DAT ARME MEISJE HIER NOG LIGT. De ambulancebroeders namen haar mee en wij gaan naar onze les leggoo omw tot Frans met mijn mannetje marouane. Lailaaa hoor ik marouane fluisteten ik antwoord ja schat...
Luister schatje ik wil echt serieus met je zijn dus beloof me geen gekke dingen doen oké??? Tuurlijk niet schatje jij bent mijn mannetje ik zal je altijd trouw zijn.... Hij krijgt een glimlach echt schattig!!! Na een paar minuten komt de directeur binnen logisch na wat er is gebeurd marouane moet met hem mee ik denk dat hij het wel regelt hij heeft vast een goeie verklarong.Na schooltijd
Pffff ik ben eindelijk klaar ik ga naar de AH want ik kan nu die hele winkel leegeten in de verte zie ik dat meisje die mij heeft geklapt het gaat goed met haar alhamdoulilah. HEEEEY LAILAAA KOM EENS. ik draai me om en zie mijn broer aangesneld ik weet niet waar die mee bezig was maar hij riep KEHBAAAAAA naar iemand het zal wel. Eeey lailaaa ik heb gehoord iemand heeft jou klap gegeven wie is die hoerrr ik ga haar nu dood maken. Luister Amin die persoon ken ik niet eens dus hoe moet ik dat nu weer weten... *Ik zit nu keihard te liegen want die meisje is net de AH binnengelopen maar kheb geen zin in problemen* oké leilaa leg me nu uit wat er is gebeurd want ik ben je broer en dit pik ik niet als ik die sletje zie moet je wel weten dat ik haar dood maak. Pfffffff okeeee okeee ik vertel je alles
Na alles verteld te hebben
FUCKIINNNGGG SLETTT DIE ZE IS IK PAK HAAR WACHT MAAR!!!! En toen liep hij weg wat wil hij doen gek kind. Mohim ik heb eten gehaald en ben naar huis gegaan. En ik heb natuurlijk niks gezegd over die relatie met marouane. Thuis aangekomen ging ik TV kijken beetje laptop toen naar mijn kamer beetje huiswerk maken en dan slapen.ik zit met marouane in mijnTELEFOON gedachten zal ik hem appen?? Ik pak mijn telefoon en zie dat hij online is oké raar waarom appt hij mij dan niet. Heeyyy mannetje van me!!!!
Hij ziet mijn bericht en is aan het typen
Is het waar lailaa???
Oké waar heeft hij het over.
Waar heb je het over schat ??
Ik begin bezorgt te raken zal dit goed aflopen???
LAILAAAA ONTKEN HET NIET MET WIE WAS JIJ VANMIDDAG MET EEN JONGE
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomanceDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...