Hoofdpijn

2.1K 93 26
                                    

Met trillende handen bel ik marouane op ik wachte totdat hij opnam en het leek wel jaren te duren voordat hij opnam na een paar seconden nam hij op ik was in shock bij het horen van zijn stem. Zijn prachtige vertrouwelijke stem. Leila gaat alles wel goed? Hoorde ik hem zeggen ik had net door dat ik wel een paar minuten stil was.

Marouane ik werd net bedreigd en ik denk door die naoual.

Het was stil ik voelde marouane's woede gewoon. ALS IK HAAR TE PAKKEN KRIJG ZAL ZE ZIEN WAT IK MET HAAR DOE siste hij woedend ik werd er zelfs een beetje bang van. Vertel alles wat ze heeft gezegd leila ik vertel hem alles en hij was best wel stil. Leila als er iets met je gebeurd ik zweer het ik zal het mezelf nooit meer vergeven. Marouane rustig het komt goed ze heeft alleen maar praatjes ze gaat echt niks doen hoop ik. Leila je weet het nooit met haar zullen we morgen afspreken zodat je dit allemaal vergeet. Ik twijfel maar na een paar seconden was ik het eens met hem. Jhaaa dat is goed morgen na school is dat goed? Jhaaaaaaaa schatje wanneer het mijn prinsesje uitkomt is het goed. Ik smolt hier weer van omgghhh hij is zooo wauwwww en hij kalmeert mij gewoon iets wat best wel bijzonder is aangezien mijn moeder dat alleen maar kan. Marouane is goed dan ahhh ezel maar ik moet gaaan slaaplekker ehh olifant. Hahahahahahaha wie noem jij hier olifant ehh aardappel wacht maar als ik je pak. Wat wil je doen vroeg ik arrogant. Hij begon hevig te lachen en zei daar kom je wel achter slaaplekker hbibia.

Wollahhh deze jongen he echt een megooltje maar ik houd zielsveel van hem echt een schat. Ik heb dorst man pfffff. Ik ren als een bezeten berggeit naar de keuken om wat drinken te pakken en ik liep naar mijn kamer. Ik loop de trap dansend en zingend op waarna ik op de grond val vlak voor mijn broers kamer. Hij is aan het zingen hmmmm oke interessant ik blijf hier wel ligge en luister naar mijn broer. Waaaaaaauwwwiieeeeee hij heeft zo'n mooie stem ma sha allah. Hij is gestopt en praat nu.

En wat vond je ervan prinsje?

WHAHAHAHAHAHAH WAT HOOR IK NOU HIJ PRAAT WEER TEGEN DIE MEISJE. ik besluit om op te staan en zijn kamer in te gaan ik ga nu echt een risico nemen want ik kan een gekke slipper op mijn hoofd krijgen oke 3 2 1 IK GOOI DE DEUR OPEN EN BEGIN HEVIG TE SCHREEUWEN SLAAAATTTTTT OUUUUUU SLAAAMM OU 3LAAAAAA RASOULOELAHHHH JOEJOEJOEJOJEOJEOJOEJOEJOEJOEJJOEJOENONEOIIIIIIIIIIIIII. TERINGGG LEILA MIJN KAMER UIT EN WEL NU VOORDAT IK JE UIT HET RAAM FLIKKER. ik begin te dansen als een gek en ik voelde gelijk een klap op mijn achterhoofd. Waauwww wat een geluk dat Mijn ouders bij mijn tante zijn anders was t een hele rwina geworden. Ewaaaaa broer hoe heet mijn schoonzus vroeg ik chill. Gaat je niks aan nu mijn kamer uit. Hmmmmmm oke ik kom er wel achter. Ik liep met een big smile zijn kamer uit en liep naar de mijne. Ik lig heerlijk in mijn bedje en ik dacht aan marouane hoe kan jr zo perfect zijn... Met die gedachte viel ik in slaap.

In dr ochtend
WAJOOOOO AMINE GEEF NU MIJN ETEN TERUGG HALOOO WAT DENK JE IK MOET NAAR SCHOOL. WHAHAHAHAHAHA IK GEEF JE NIKS GA MAAR NIEUWE MAKEN zei hij met vollen mond TFOUUU AHHH AGJOER. hij lachte duivels en ik liep boos weg. Ik deed mijn superstars aan en legoooo op naar school jeejjjjjjjjjj -_- mja ik ga marouane zien. Ik liep naar de bushalte en ik voelde een hand om mijn mond ik werd getrokken in een steegje en ik worstelde en niks hielpp yaaaa allahh wat is dit ik werd op de grond geduwd en tot grote verbazing zag ik hem TFOUUU wtff man wat wil hij met mij doen en waarom nu ik barste in huilen uit en wachte vol angst op wat er zou gebeuren HET WAS MIJN BLOED EIGEN NEEEF DIE VAST ZAT HIJ IS PSYCHISCH EN TOT ALLES IN STAAT........

heeey dames laat een leuke reactie achter met wat je van het verhaal vind en wat je blij maakt en nu een paar vraagjes aan julliee
Hebben jullie een jonge op het oog of een vriendje vertel me allessss alless in de reactie of prive en dan nog een vraag vertel een blunder die je hebt meegemaakt ik wil een beetje lachen thnxxxx voor het lezen
Xxxx samriaaaa

Is Hij De Ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu