Halllooo schaties ik ga nu vanuit Marouane's Perspectief schrijven en er komt een nieuw personage in het verhaal. Een meisje genaamd naoual. Jullie komen er vanzelf wel achter wie zij is.
Het was ECHT een geslaagd dagje ik heb het leuk gehad met Leila. Volgens mij iets te leuk, want we zaten zoveel te lachen dat we gewoon corvee hebben gekregen. Ahhhhhh geeft niet het is samen met Leila en ik wil altijd bij haar zijn ookal moet ik er voor corvee draaien. Als ik wil gaan slapen krijg ik een onbekende appje binnen. Vast een van mijn nieuwe vrienden ofso.
Onbekend : he schatje ken je me nog?
Wie is dat nou weer zal ik reageren of niet?
Marouane: wie ben jij en waarom app je me zo laat.
Oke nu wachten op antwoord....
Onbekend: ohhhh schatje ken je me niet meer ik ben het je vrouwtje Nawal.
Ohhhhh neeeeeeee er gaat een schok door mijn hele lichaam heen als ik die naam lees zoveel flashbacks zoveel problemen en zij is eigenlijk de oorzaak waarom ik ben verhuisd, maar vind het niet erg want ik heb mijn vrouwtje Leila ontmoet ja klinkt raar als ik zeg vrouwtje maar ik wil graag verder met haar als ik ouder ben in sha allah. Ik appp die kehba naoual wel terug en blok haar dan.
Marouane: vieze KEHBA!!!!! Hoe kom je aan dit nummer het gaat eindelijk weer goed met mij en dan kom jij weer in mijn leven vieze sletttt hoef je nooit meer te zien na wat er is gebeurd en noem jezelf niet mijn vrouwtje want die zal je nooit worden. Ga maar ergens anders je kont uitgeven of ik hang je op!!!!!!!
Soooo lekker me woede geuit en haar wil ik uit mijn leven ik wil alleen maar Leila.
Nawal: nou zeg wat heb ik gedaan ik ga je leven zuur maken je gaat leven met mij of helemaal niet.
Hahahahaha ze is ECHT grappig ik antwoord kortaf en blok haar dan gewoon.
Marouane: ok grappig.
Oke ik heb haar geblokt en ik ga nu slapen met heerlijk gevoel, ik begin morgen vroeg.Ollaaaaa mensen ik denk dat jullie wel in de war zijn door die naoual dus ik stel voor om het volgende deel in naoual's Perspectief te schrijven of ik schrijf het volgende deel in het verleden van Marouane en dan gaat hij nog met haar om enzo.
Dus laat me weten wat jullie willen dat ik doe in de comments alvast bedankt!!Kusiieeeeessss xxxx samirrrra
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomanceDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...