Ik ga nu vanuit Marouane's ogen schrijven (voor de mensen die het willen weten het lied op de omslag is van. Fo music- praat marokkaans met me.) Nog veel leesplezier ❤.
Ik werd vadaag vroeg wakker want ik zou al om 8:15 beginnen. Om 7 uur kwam ik mijn bed uit en liep ik naar de douche. Na de heerlijke douche bracht ik mijn haar in model en ging ontbijten met mijn ouders broer en zusje. "sbah elgair" zei mijn moeder vrolijk. "sbah enour mama" antwoord ik blij. Ik groet mijn vader door een kusje op zijn voorhoofd te geven. Mijn zusje geef ik een kusje op haar wang en mijn broer geef ik een box. "ewa broertje ga je vandaag zina's fixen op die nieuwe school van je" zegt mijn broer. "ja toch je weet zelf" antwoord ik toen ik van mijn ontbijt at. Ik ga naar een nieuwe school, omdat ik op de vorige school te veel problemen had . Ik zie dat ik te laat kom als ik nu niet uit huis vertrek. Ik doe snel mijn schoenen aan en ren naar de tramhalte ik haal net de tram en stap in met mijn rode hoofd. Ik was kapot heb zo hard gerend, in de tram kon ik uitrusten. Op mijn nieuwe school zie ik dat er een meisje een ander meisje bespringt van blijheid ik zie ze samen de school lachend in gaan. Ik krijg er ook een glimlach van en die meiden waren best knap. Ik had 1e uur natuurkunde maar ik weet niet waar er staat 312 op het rooster. De bel gaat shit en nu?!!! Ik zie een man hij is waarschijnlijk een leraar ik vraag het maar aan hem. "MENEEER" schreeuw ik hij kijkt geschrokken voor zich uit en loopt naar mij toe. "wat loop jij nu te klooien op de gang moet jij niet naar je les toe!" meneer dat is het probleem ben nieuw hier op school en weet niet waar ik heen moet ik moet naar lokaal 312 waar is dat??? Hij kijkt lachend naar me welkom hier op school ik zal je naar je klas brengen. Bij mijn klas aangekomen bedankte ik de man en ik loop naar binnen. Iedereen keek me aan ik kijk in de klas om te kijken met wie ik te maken heb. Er valt mij een meisje op achter in de klas ze is de enige die niet kijkt en ze zit in haar agenda te bladeren alsof het haar niet boeit. Ik ga naar de leraar en leg alles uit en zie het meisje naar me staren ik geef haar een knipoog ze wordt rood en kijkt naar de grond ik hou wel van verlegen meisjes. De andere meisjes boeien me niet maar ik zag ze jaloers kijken. Ik stel me voor en de leraar wijst me een plek aan. Naast het meisje ik ging zitten en vroeg of ik het samen met haar boeken kon doen, omdat ik geen boeken had. Dat loog ik . Ik wou haar gewoon beter leren kennen. Ze werd weer rood. Hahahahahahaha zo schattig. Het was pauze ik had meteen vrienden mo, issy, ibo en appie. Ik zag een paar slette onze kant op komen ze wille op mijn schoot dacht het niet. Tijdens wiskunde zat Leila te dromen ik tik haar aan en we kijken recht in elkaars ogen. Ik voel me raar van binnen. Ze is zo mooi. Ik werd rood en dat gebeurt niet vaak. Na schooltijd zag ik haar staan. Zal ik haar nummer vragen? Ik deed het toch en ik kreeg hem!!!!
Ik kwam thuis er was niemand ik ging maar niksen. Rond 00:00 besloot ik maar om haar te appen hoop niet dat ze slaapt....Sorrrryyyyy voor het lange deel zal het de volgende keer PROBEREN kort te houden
xxxxxxsamirrraaaa ❤ ❤
JE LEEST
Is Hij De Ware?
Lãng mạnDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...